Moiks.
Maanantai taas, näin viikon alussa aina tuntuu, että viikonloppuun on niin pitkä aika, mutta kohta toivotellaan hyvät viikonloput... menee päivät niin nopiaa.
A0205 ,meillä on ollut ystävienkans semmonen tapa, että kun ollaan ekaa vauvaa odotettu, ollaan jotain pientä kivaa keksitty loppuodotuksesta sille "möhömahalle" ja sitten tosiaan kerätty porukalla sitä tarpeellista kamaa vielä, mitä äitiyspakkauksessa ei oo. Yleensä se minipakkaus on sisältänyt liivinsuojia, vanupuikkoja, vanulappuja, vaippoja vauvalle sekä äidille, joku pieni 50cm vaate, tutin ja tuttipullon, tuttiketjun, rasvoja sekä vauvalle, että äitille ym. ym. tosi kiva juttu on ollut. Ja mun pakkaukses nyt oli vielä ekstrana mulle paita, missä lukee "POIS ALTA, MAHAA TUARAHAN"
Ystävät tais nyt ajatella, että kun neljättä jo odotan, että vois uusia tuon hemmottelujutun mun kohdalla, ja tosi kivasti ajateltu!!!! =)
Olis kyllä sitten kiva tosiaan jatkaa juttuja, kun vauvat on syntyneet. Ainakin nyt jossain tuolla vauvapuolella, suljettuna tai avoimena, kuinka vaan, mutta kuitenkin kiva on kuulla kuulumisia edelleen!!
Oon jonkin verran nyt saanut laitettua vauvan tavaroita paikoilleen. Mies kun sai töissä tehtyä tuonne kodinhoitohuoneeseen sen hyllykön ja mä kävin siihen ostamassa muutaman korin, niin nyt on sitten hoitopaikka valmiina ja siihen oon kamoja kasannut. Pitäis vaan kaivaa noi vanhat äitiyspakkaukset ja sieltä ne pienimmät vaatteet myös, nyt kun oon vasta nuo mitä oon nyt hommannut, laittanut tuohon valmiiksi.
Oli muuten hyvä, että äitiyspakkauksessa ei ollut nyt ollenkaan kokonaista pakettia new born vaippoja. Ne kun on tupannut olla liian pieniä ja jäänyt käyttämättä! Laitoksellakaan kun täällä ainakaan ei niin pieniä käytetä, siellläkin on mini-vaipat käytössä! Muutamahan new born vaippa tuolla oli, mutta eiköhän ne nyt saa käytettyä.
Laskiaispullista vielä sen verran, että suosittelen kokeilemaan seuraavaa...
Kun otatte siltä pullalta sen "hatun" pois, niin kovertakaa jonkin verran sitä sisustaa siitä pohjapalasta pois johonkin kulhoon. Kun ootte saaneet koverrettua niin monesta kun nyt ajattelette kerralla tehdä, sekoittakaa ihan pieni tilkka maitoa niihin, että ne vähän kostuu ja sitten vähän hienoa sokeria ja vaniljasokeria. Mä laitan vielä mantelirouhettakin, mutta se on makuasia ja voi jättää poiskin. Sitten vaan siihen koverrettuun kohtaan tuota täytettä päälle hilloa ja vielä sitä kermavaahtoa niin kyllä on hyvää!!!!!
Mukavaa Maanantain jatkoa!!
-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 31+1