Tervetuloa RHW
Gismo: Joo, älä ota stressiä ollenkaan, miulla tuli painoa esikoiselta yht. 24kg ja kaikki lähti pois ja vielä 5 kiloo päälle. En silloin yhtään edes liikkunu, paitsi töissä ja söin kun porsas. Edelleen syön kun porsas
mutta liikun paljon enemmän, painoa tullut silti jo 12kg, eli samaan suuntaan ollaan menossa! Ehti niitä kiloja sitten tiputella, kun pääsee vauvan kanssa liikenteeseen! Kesäkin vielä tulossa, ni tulee varmaan paljon ulkoiltua!
Meillä ei myöskään täällä ole ultraa neuvolassa, ne pari ultraa alussa oli, mutta sen jälkeen ei mitään. Joten eipä ole painoarviota saanu!
Olikohan se
Blue Rush, jonka sivuja kävin tässä yx kerta kattomassa, ni siulla oli paljon selvennät ultrakuvat, mitä EKKS:stä saa. Ihmettelinkin, että miten näitte, että peukkua imi, ajattelin, että oon ite vaan niin tyhmä, etten siitä kuvasta tajunnu, mutta noista kuvistahan se näky ihan selkeesti!
Nukkua täytyy kyljellään täälläkin, en oo ikinää osannu nukkua selällään ja nyt selkä menee ihan jumiin, jos kauan on selällään. Ei meinaa ylös enää päästä!
Täälläkin pakkanen on tänää vaihdellu -24-27 C, joten ei ole ollut ulos. Oon yrittäny keksiä kaikki mahdolliset leikit, mutta ei 1v vielä kovin kummosia leikkejä osaa. Ollaa sit kontattu yhessä ympäri taloa, se kun on niiiin hauskaa mennä äitiä karkuun
Miella polvet mustelmilla
Ai nii, kävin tänää neuvolassakii:
Painoa yht. 12kg, 970g/vko
Sf: 30 Yläkäyrillä huitelee koko ajan
hb 129
Muita en muista.. Neuvolakortti on tuolla alakerrassa, enkä jaksa lähtee sitä hakemaa...
Mutta ei kuiteskaa mitää erikoista, kaikki hyvin. Parin viikon päästä sit uudestaa!
Hyviä öitä mammoille!
Ja kiva jos Miron äiti jaksaa meille yhteisön perustaa, mie ainakii olen mukana!