*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

AAM
Hapamperi no ei oo sullakaan helppo työpaikka... ei tietenkään lisää mitään itkuohtauksia.. :whistle: :'( :'( :'( :'( <---- moisin ihan heti siellä ton näköinen. ei tartti ko nähdä se yks mainos siitä suomalaisesta alkavasta sairaalasarjasta jossa vilahtaa se pikkuinen vauveli niin jo silmät vedessä melkein,, *liiiiikuttaaaavvaaa * :hug: itselleni :D

AM&hippunen6+3
 
allusmamma sepä se samainen paikka on mun työpaikkani (kesäsellainen)... kameraryhmää vältellen on kulunut osa kesää :D tosin itse en oo siellä tehossa vaan siinä tehon yhteydessä olevalla tarkkailuosastolla. Nyt täytyy ottaa iso loppukiri, että valmistuisin jouluksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvitie:
enkeli05: laskurin alapuolella on kaksi laatikkoa, joissa on pitkä pätkä koodia (ylemmässä laatikossa HTML-koodi ja alemmassa url -alkuinen koodi. Kopioi alemman laatikon koodi kokonaisuudessaan, ja liitä se haluamaasi paikkaan (esim. jos haluat laskurin näkyvän vaikka tämän pinon viestisi lopussa, liitä koodin pätkä tekstisi päätteeksi). Kun lähetät viestin, koodin tilalla pitäisi näkyä sitten se ihananinen laskuri :heart:. Toivottavasti osasin selittää..

Höh :/ En mä osaa :'( Kaikee oon yrittänyt, mutta en tajua mihin se pitää kopioida? Voi vitsi kun pitää olla tyhmä :ashamed:
 
Amy86: hihiihii :D ;) Voi hitsi, olet paljastanut sun pukeutumisstrategian etukäteen :D. Minä olen ollut ihan teini-iästä saakka varsinainen Marimekkowannabee, niin että tää mun raitapaitapukeutuminen ei paljon normaalista poikkea :LOL: .
 
Kopio se url-osoite sieltä sivulta tänne kaksplussan omaan profiiliin. Joka kerta kun haluat liittää sen tekstiisi menet sinne omaan profiiliin ja napsaat sitä lootaa hiiren "kakkos näppäimellä" ja valitset kopioi. Voit sitten liittää sen omaan tekstiisi.
 
enkeli: missäs kohti mättää? Se rimsu joka pitää kopioda näyttää ainakin mulla tältä:

url=http://www.meilletuleevauva.net/user.php?id=2039]img]http://www.meilletuleevauva.net/pica48564053b3c7b54800246348c7fa4a0iv2527.png[/img[imghttp://www.meilletuleevauva.net/ttia48564053b3c7b54800246348c7fa4a0iv2527.png[/img[/url

(ja alkuun ja loppuun hakasulut, jätin ne nyt vaan pois niin että tulee tuo rimpsu näkyviin)

Kopioit tuon ja liität ihan tähän tekstin lomaan tähän kaksplussan vastauskenttään (jos siis haluat laskurin omaan viestiisi). JOs haluat laskurin tekstin loppuun, niin liitätä vaan rimpsun kokonaisuudessaan niihen.

Jos yrität laskuria blogiisi tms, niin sitten en ole varma että toimiiko samalla tavalla.
 
PojanÄiti-83 Kiiitos :) juu meillähän oli sillon samat kp:t :D !!! Ja onnittelut myös sulle :heart: !!!!

Huhhuh, kun tänne satelee viestejä!!! :)

Niin ja tervetuloa uusille, niitäkin taisi olla :heart: :heart: :flower: :flower: ONNEA TEILLE!!!

hani- muutatko mun la:ta, neuvola pisti 27.4(kun vihdoin ja viimein sieltä vastattiin ja sain ajan.. )!!!! ni olkoon se sitten :)


 
Enkeli: sitten kun olet painanut copy, tulet takaisin sille sivulle jonne haluat kopioida (esim. tää kaksplus). Sitten sillä kohdalla, mihin haluat kopioida, painat taas oikeeta hiiren korvaa ja nyt valitset "liitä" tai "paste" (englannin kielinen versio). Siihen se rimpsu sitten kopioituu. Kokeiles vielä! :)
 
enkeli, siis mustaat sen osoite rimpsun hiirellä, sen jälkeen hiiren oikean puoleisella näppäintä klikkaat ja otat copy/kopioi (mikä se sit sulla onkaan, engl. kieline vai suomen, kummiskii). Sit tuut tänne, klikkaat tässä vastaa kentässä taas oikean puoleista näppäintä ja otat paste/liitä. Ja sit lähetät tän viestis tänne kuten ennenkin. Mikä siinä enää voi mennä pieleen?
 
Äitikompleksi: Synnytys jännittää ja en halua edes ajatella sitä vielä. Haluan nyt nauttia ihanasta raskaudestani ja sitten kun on aika synnyttää niin toivon sen ajan vaan tulevan ja menevän kivuttomasti ja nopeasti.

).( Tänään töissä työkaverit otti huomioon mun tupakoimattomuuteeni ja alkoivat laskeskeleen mulle laskettua aikaa ja muutenkin miettimään mun käytöstäni. Tämä kaikki siis ihan tsoukkina siitä, että olisin raskaana. En sit niille sitä kertonu, vedin juttua vaan eteenpäin humoristisesti ja nauroin niiden mukana. Kukaan niistä ei sitä siis tiiä. Mahtaa olla muikeat ilmeet niillä kun piakkoin kuljen vatsa pystyssä ja ihan oikeesti raskaana. Hähähhäää! :kieh:
Mulla on muuten sama ongelma noiden vaatteiden kanssa. Ei voi käyttää farkkuja. Normisti käytän lähes aina. Kotilökärit/verskat on ainoa vaihtoehto ku ei oo viä mammahousuja. Paidat menee, ainakin toistaiseksi.

 
heippa kaikille ja kiva kun uusia tulee koko ajan=)

pitkästä aikaa taas tää.. nyt on oikeasti alkanut huono olo ja töissä aika villi olla...appelsiinimeu on onneksi auttanut paljon :LOL:

hiukan flunssainen olo mutta eikö tämä tästä taas..

alkoi itselle iskeä epätoivo kanssa kun juuri kuulin työkaverin olevan raskaana mutta sitte sillä olikin ollut tuulimuna raskaus.. kysynkin nyt sitten tyhmänä että turpoaako siinä maha yhtä lailla ja oksettaa? (tyhmä kun on eikä tiedä) sen olen ymmärtänyt että raskaus oireet voi tulla yhtä lailla..

täälä maha kanssa niin turvonnu että ei oikein tiedä mitä laittaisi päälle=) myös huimaa välillä kun nousee ylös.
mukava lukea että muillakin oireita jotka lähes samoilla viikoilla=)

mirkku rv 6+1 vissiinkin sitte=)
 
Heippa.
Täällä on tullut NIIN paljon tekstiä etten perässä pysy. Oon joutunut lepäilemään töiden jälkeen enkä oo kyenny koneelle.
Uusille tervetuloa joukkoon :flower:

Taapero :hug: jaksamista surun kanssa

Mun on varmaan otettava saikkua ensi viikolla. Ei tästä tuu mitään. Oon taistellu tän viikon ja vaikka loppu häämöttää , on tooooosi kurja ja uupunut olo. Keskiviikkona on se ultra ja jos se kirjottais loppuviikon saikkua ni sai levättyä.
Mä oon ottanutkin näkkärin sängyn viereen ja mieski nauraa aina aamulla, ku kauhee rouskutus käy korvan juuressa :LOL:
En pysty enempää ku peti kutsuu, mutta voimia kaikille :flower:
 
miracle: niin mä vähä arvelinkin.. no toivotaan parasta.. työkaverit sanoikin ettei mun saa ressata siitä että työkaveril niin kävi.. neuvola vasta 2 viikon päästä että sitten sen tietää...tein tällä viikolla testin vielä joka oli niin vahva ettei tähän asti niin vahvaa ole ollutkaan :LOL:
 

Yhteistyössä