Moikka kaikille!
Tervetuloa kaikki uudet mukaan! :wave:
Ja mitäs mitäs, meitä entisiä vuoden 07 elomassujahan alkaa olla täällä jo vaikka kuinkas monta! Lämpimästi tervetuloa jokkoon
JoannaH! Ainakin
pietu ja
Amalia07 on täällä myös yhtä aikaa kakkosta saamassa. Niin ja minä olen se elomassujen ja -vauvojen inom uudella nimimerkillä
.
Tähän pinoon tulee niin paljon tekstiä, että ei meinaa perässä pysyä! Nyt otin oikein eväitä tähän läppärin viereen mukaan, että saan kaikessa rauhassa lukea juttujanne ja kirjoitella vähän omiakin kuulumisia
. Juu, siis olen todellakin oppinut että kokoajan on jotain syötävä, jotta paha olo ei pääse yllättämään. Näkisittepä yöpöytäni kun lastaan sen illalla yötä ja aamua varten. Nty kun mieskin on lomalla niin on kiva aamulla vähän loikoilla sängyssä, mutta eväitä on oltava kun muuten olisi ampaistava saman tien keittiön kaapille välttääkseen huonon olon
.
Sanni-Maria: Täällä ilmottautuu yksi penkkiurheilija henkeen ja vereen :wave: ! Minä olen penkkiurheilun kanssa vielä varsin kaikkiruokainen, melkein mitä vaan on kiva katsoa
. Paljon on tullut nyt noita olympialaisia seurattua sohvalta käsin. ja sama täällä, muuten ei ole tullut oikein viimeaikoina urheiltua vaikka liikunnasta tykkäänkin. Se on varmaan tuo huono olo kun lannistaa tuonne sohvan pohjalle.. (tiedän, hyvä tekosyy :kjeh: ) Niin ja vielä sinulle Sanni-Maria tsemppiä kaason tehtäviin. Kuulostaa varsin haastavalta rakentaa 150 häävieraalle salaattibuffet ym. ilman suurempia apuja
. Minun olisi pitänyt olla kaasona ystävälleni rv39 (asia sovittiin jo ennen raskautumistani), mutta kun sitten raskauduin niin sovimme että ehkä ei olisi kovin viisasta hoitaa kaason tehtäviä viimeisillään. Tai olisinhan voinut olla jo laitoksella tai vauva kainalossa noilla viikoilla.
miracle-morsiamelle toivottelen mahsollisimman vähän huonoa oloa, jotta hääpäivästänne tulisi ihana ja onnellinen! :heart:
Juupeli ja unicorn85: :hug: Pidän kovasti peukkuja että kaikki olisi hyvin! :heart:
Rintojen paisumisesta: kyllä ihan mahdollista että rinnat paisuvat jo tässä vaiheessa! Esikoisen odotuksesta muistan hyvin, kuinka kuppikokoa piti suurentaa ja suurentaa ja suurentaa. ekaa kertaa taisin olla rintsikkakaupassa just näillä viikoilla. No nyt nää mun lutterot ei kovin ole suurentuneet, mutta jotenkin ehkä "pönäköityneet"
hapamperi: Juu kyllä kieltämättä tuli tuo kaksos-asia mieleen pari päivää plussauksesta. Minä itse olen kaksonen ja sekä mieheni että minun suvussani on ihan lähellä useammat kaksoset. Kieltämättä tuli hieman kauhun sekainen olotila kun tajusin, että sitten meillä olis kolme alle kaksivuotiasta!! No ultrassa näkyi onneksi ainoastaan yksi pikkuinen, hyvä niin
. Niin ja taitaa se tosiaan olla niin että kuka vaan voi saada kaksoset, vaikkei suvussa niitä ennestään olisikaan.
No mitäs omasta navasta kertoisin?
Huono olo ehkä hieman helpottumassa, kun vaan muistaa ton säännöllisen tankkauksen
. Esikoisen
1v synttärit on tänä viikonloppuna, joten ne työllistävät nyt sitten kaksi seuraavaa päivää. Tänään leivoin jo jotain livonnaisia, ja huomenna aamulla teen kakkupohjat joista ensimmäisen saa täyttää jo iltapäivällä tulevia vieraita varten.