Onnea jälleen uusille plussanneille!! Ja onnittelut myös hyviä ultrakuulumisia saaneille.
Vanhemmille kerrottiin heti kun plussa tuli ja aika moni muukin jo tietää... ei jaksa ressata keskenmenoa tms. Surraan sitä sitten jos niin käy. Töissäkin täytyi kertoa oikeestaan heti kun ihan kaikkee en voi töissä tehdä enää (esim. rtg-kuvien otossa en voi olla mukana).
allusmamma mua kanssa välillä väsyttää ja välillä ei... olin tosin ihan tyytyväinen siitä kun mua pyydettiin vaihtamaan viikonlopun työvuoroja siten, että yöt vaihtui päivävuoroihin. Viime viikon yövuorojen jälkeen tuli niin järkyn paha olo, että hyvä näin.
unicorn ja juupeli toivottavasti vauvat on ihan oikeassa paikassa :hug:
tipi Mulla on myös ihan koko ajan nälkä... mutta sitten kun alkaa syömään tuleekin nopeesti paha olo ja puolet ruoasta jää syömättä.
sanni-maria tervetuloa porukkaan!!! Aika meno näytti maaliskuisilla olevan. Tässä pinossa ei kiitos tappeluita...
Urheilua katotaan täällä vähän vaihtelevalla menestyksellä... nyt on kovin vähän tullut katsottua, mutta josko sitä tulis enemmän seurattua nyt kun yleisurheilu alkoi.
JoannaH Isot onnittelut! Mulla on lähipiirissä useampikin tapaus jossa esikoisen yritys on kestänyt kauan (ja joillain on ollut lapsettomuushoitojakin) ja toinen sitten onkin napsahtanut kertalaakista
Olitkos sä muuten BB:n ystäviä...? (kyselee millipilli)
Onko muuten kukaan muu tullut ajatelleeksi, että hyvin todennäköisesti joku tästäkin porukasta saa kaksoset...? Kenenkäs kohdalle napsahtaa?
Nyt katsomaan Autot-leffaa sohvalle pikkumiehen seuraksi.
hapamperi 6+5