*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Hei! Varovasti liityn seuraan... Plussasin juuri äsken ja oon ihan sekaisin ja haluttaa kertoa heti kaikille niin oli pakko tulla tänne!! Minulla on poika joka täytti juuri 1v ja toinen lapsi on saanut luvan tulla kun on tullakseen ja tulikin heti ensimmäisestä kierrosta yhdellä ainoalla yrittämällä! Ensimmäistä lasta meni melkein vuosi yrittäessä joten tämä on todellinen onnenpotku!

LA on laskurin mukaan 17.4.09 ja nyt menossa rv6 joten oksetus alkanee ens viikolla... sitä odotellessa:

JoannaH ja uusi vauva rv6
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Onnea JoannaH ja tervetuloa mukaan! :heart: :hug: :flower: Ni siula on joku rv 5+ menossa?
En tiedä tarkkaan kun ei ehtinyt tulla kuin yhdet menkat joten ei ole hajuakaan kierron pituudesta. Kun se tarkempi laskuri kysyy kierron pituuuden. Niin rv5+? menossa siis. Pitää varmaan odottaa ultraa että selviää tarkemmin.

Oi että tää on jännää!! En olisi ikinä uskonut! Täytyy nyt malttaa mielensä ja olla kertomatta vielä jonkin aikaa. varmaan pian on pakko paljastaa kun minulla olisi ens kuussa allergiatesteihin meno, mutta niitä ei raskaana oleville tehdä. Kaikki tietenkin kysyy et löytyikö kokeesta mitään... Voi varjele! En malta odottaa että mies tulee töistä!


 
Amalia07: Voin hyvin kuvitella miltä tuntuu olla ravintola-alalla töissä, itse työskentelen elintarviketeollisuudessa ja kaikki hajut hyökkii nenään! Onneksi pahoinvointi ei vielä ole alkanut. Mulla olis viikko töitä, toivottavasti vielä siitä selvittäis!

Sanni: Minä kanssa kaasona viikolla 8, pelkään ihan kuollakseni, että mua siellä alttarilla seisoessa alkaa a. oksettaa, b.pyörryttää c.itkettää niin kovaa, että morsiuskimppu vettyy :D Morsiamelle en ole vielä näistä mahdollisuuksista kertonut. Täytynee sitten lähempänä miettiä, että huolestutanko häntä näillä seikoilla.
243 henkeä kutsuttuja, ruuat tulee onneksi valmiina, mutta kaikki hääkarkit korvaavista saippuoista lähtien askarrellaan itse. Ja iltapalalle tulevat minipizzat tehdään itse.
Morsian ei onneksi liiaksi kaada näitä mulle, sulhanen sitten senkin edestä
:/

Ihanaa lukea, että muitakin turvottaa ja paino on noussut! Musta ainakin tuntuu siltä, että kaikki arvaa raskauden, kun maha on kanssa ihan turvonnut!!!
 
Johanna H, onnea paljon. Mulle tuli ihan sama reaktio, että olisin halunnu kuuluttaa kaikille plussasta, mutta maltoin mieleni.
Hanille kiitos kun jaksoit päivittää mun tiedot :D
Täällä samat pahat olot jatkuu ja valvoin taas kolmetuntia viim. yönä ku oksetti ja oli nälkä koko ajan. Kyllä itku oli lähellä, sen verran otti koville yöllinen sessio :(
Maanantaina alkaa mulla työt, hoitovapaan jälkeen (kolme vuotta) ja jänskättää miten ihmeessä jaksan siellä jos yötkin on niin mahdottomia. Pitäkää peukkuja jooko?
Miracle, hyvin se menee, onnea jo etukäteen :flower:
 
justiinsa juu.. tuossa kahden aikaa lääkäri soitti ja kertoi että hänen työaikansa päättyy ja hcg tulokset eivät ole vielä tulleet.. huomenna aamulla taysiin ja siellä ne ultraa et mikä on tilanne.. no nyt ennen neljää soitin oman terkkarin hoitajille ja tulokset olivat tulleet. eilen kun hcg oli 795 niin tänään 1364 eli siis parempi mutta silti epäily ku:sta joten huomenna pitäis ultrassa jo näkyä jos kohdun sisäpuolella on elämää...

en oikeen tiedä mitä pitäs aatella... kun ei oikeen tilanne vielä selvinny ja taas odotellaan huomiseen..!!
 
tervetuloa uudet ja lämpimät onnittelut plussista!

hani mulla esikoisen sairaala-aikana oli ongelmia siellä osastolla, mutta sen jälkeen menny ihan jees. samalla osastolla ollut joka kerta. kai ne jotenkin ottavat silmätikuikseen esikoisen kanssa olevat, en tiedä, mutta usealla tutullakin menny juuri näin. hissistä oikealla puolella ns.helpompaa ja vasemmalla vaikeampaa, siellä on ilmeisesti niin tulehtuneet välit henkilökunnalla että näkyy myös kohtelussa potilaita kohtaan.

miracle kyllä ne häät hyvin menevät :heart:

(.) vatsa kasvaa taikka turpoaa on ehkä oikeampi sanavalinta. hiukan yököttää satunnaisesti, mutta ei pahasti. ei mulla ole ennenkään pahoinvointia ollut joten ehkä ihan hyväkin merkki. tisut ei vaan meinaa mahtua rintsikoihin... :eek:

iltsu ja beebi rv jotain :wave:
 
nouuu.. tänään "jäin kiinni" töissä. Työkaveri kysyi ihan suoraan et oonko raskaana ku en enää polta ja oon koko ajan väsyny.. Ja se on viel kaikenlisäks mies, mut sil on itellä pari vuotias muksu ni on varmaa tuorees muistis mimmonen oma muija on ollu :p Tätä on vaikea pitää salassa... damn.. ei viitsis vielä kertoa kaikille ku ei oo lääkärissäkään käyny :/

Rv 6+5
 
iltsu-natsu mulla vähän sama ongelma noissa rintsikoissa.. :D ei meinaa tissit pysyä siellä missä pitäis :LOL: niin ja masu kanssa ihan turvoksissa.

outison Mä oon sanonu aikamonelle jo :D en osaa salassa pitää!!!!!
 
Sanni-Maria Tervetuloa maaliskuisista huhtikuisiin. Minä siirryin jo aikaisemmin sieltä, koska jouduin mielipiteeni vuoksi samaisen henkilön rautalangan vääntelyihin ja minä en jaksa semmoista. Selvitin asian ja poistuin takavasempaan. Täällä on leppoisaa porukkaa eikä kukaan ole alkanut olemaan muita viisaampi.

juupeli Toivottavasti kaikki kääntyy hyvinpäin!

Minä taidan häippäistä oloineni maate ja pistää toivomuksen tuulen mukaan josko huomenna voisi olla vaikka tunnin vähemmän aikaa huono olo :D

SydänAlma ja Nyysä 7+5
 
AAM
Siis minähän tiedän kaikesta kaiken !!! ja te muut olette aina väärässä !! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: SOU NOT!!!! :LOL: :LOL:

Ihana kun tulee lisää ihmisiä, heipat täältäkin :wave: mutta ikävää :( kun Juupelilla ja unicornilla on tiukat paikat :|

).( tissit täälläkin kasvaneet uusia liivejä ei sentäs tarvi hankkia jo entisen raskauden jäljiltä säilössä.. turvotus on mahan kohdilla kun syö kuin ELÄIN... jopa enempi kuin puolisoni.. :ashamed:

AM & hippunen 5+4

*muoks* AINIIN Kesis soititko teidän Lidl:iin että tuleeko sinne sitä Omarfazeria ? voin sulle käydä plokkaamassa pari levyä jos mielesi tekee ja lähettää, annan vaan tilinron sit sulle :) se on basicly sama juttu ko se marianne fazerlevy samanlaisia pipanoita mut oomaria :p suosittelen !! maksoiko 1,79 levy ?
 
heippa :wave: hirveesti on tullut uusia porukkaan ja juttua riittää :D pahoittelut teille jotka kärvistelette epätietoisuudessa :hug: kovasti voimia ja kärsivällisyyttä matkaan :saint:

kolme yötä riikassa :heart: oli kyllä ihanaa!! ilma oli mitä mahtavin ja löysin ihania vaatteita, joita voi pitää kun on iso masu :D hassua kuinka voi väsyttää niin paljon. yöisin nukuinyli 10 tuntia ja päivällä yhdet tai kahdet päikkärit :ashamed: vielä ei ole ollut kummempaa pahoinvointia. tänään ehkä pahin olo :x jännää kuinka aika kuitenkin kuluu nopeasti :)

positiivisin mielin eteenpäin JJ-t ja Juniori 6+0 :heart:
 
hei!
vieläkö otetaan mukaan huhtimasuihin?? =) LA ois 15.4.
testin tein tunti sitte....ihanaaa....... :heart: meillä on nuorimmainen 1v7kk ja kovasti ootellaan tätä seuraavaa! =)
kuudetta lasta odotellaan!
ja rv 5+3 vissiinki=)
 
Onnea jälleen uusille plussanneille!! Ja onnittelut myös hyviä ultrakuulumisia saaneille.

Vanhemmille kerrottiin heti kun plussa tuli ja aika moni muukin jo tietää... ei jaksa ressata keskenmenoa tms. Surraan sitä sitten jos niin käy. Töissäkin täytyi kertoa oikeestaan heti kun ihan kaikkee en voi töissä tehdä enää (esim. rtg-kuvien otossa en voi olla mukana).



allusmamma mua kanssa välillä väsyttää ja välillä ei... olin tosin ihan tyytyväinen siitä kun mua pyydettiin vaihtamaan viikonlopun työvuoroja siten, että yöt vaihtui päivävuoroihin. Viime viikon yövuorojen jälkeen tuli niin järkyn paha olo, että hyvä näin.

unicorn ja juupeli toivottavasti vauvat on ihan oikeassa paikassa :hug:

tipi Mulla on myös ihan koko ajan nälkä... mutta sitten kun alkaa syömään tuleekin nopeesti paha olo ja puolet ruoasta jää syömättä.

sanni-maria tervetuloa porukkaan!!! Aika meno näytti maaliskuisilla olevan. Tässä pinossa ei kiitos tappeluita... :D Urheilua katotaan täällä vähän vaihtelevalla menestyksellä... nyt on kovin vähän tullut katsottua, mutta josko sitä tulis enemmän seurattua nyt kun yleisurheilu alkoi.

JoannaH Isot onnittelut! Mulla on lähipiirissä useampikin tapaus jossa esikoisen yritys on kestänyt kauan (ja joillain on ollut lapsettomuushoitojakin) ja toinen sitten onkin napsahtanut kertalaakista :D Olitkos sä muuten BB:n ystäviä...? (kyselee millipilli)

Onko muuten kukaan muu tullut ajatelleeksi, että hyvin todennäköisesti joku tästäkin porukasta saa kaksoset...? Kenenkäs kohdalle napsahtaa? :D

Nyt katsomaan Autot-leffaa sohvalle pikkumiehen seuraksi.

hapamperi 6+5
 

Yhteistyössä