meniköhän mulla tunti vai kaks ku luin jutut pe illasta eilisiltana ja tänään vartti lisää et sain sen jälkeiset sen jutut luettu... ahkeria kirjoittelijoita ollaan
mut valitettavasti mun omaksumiskyky loppu aika alkumetreillä enkä yhtään muista mitä kelleki kuulu :ashamed:
eli siirryn suoraan omaan napaan
ei kummempia mut aamulla oli nla-käynti ja siellä taasen kaikki ok. lirut puhtaat, paineet ok, painoo +420g/vko (onneks VAAN, pelkäsin joulun tähden vähä muuta...
), sf 25cm (vähä keskikäyrän alapuolella) jne. ainoostaan hemppa laskenu 131 => 123 mut ei vielä tarvetta lisärautaan, selittää kyllä ehkä et mua alkanu väsyttään viime aikoina. juu, vauvalla myös kaikki hyvin, syke oli tasainen n. 145 ja oli tyyppi tajunnu jo kääntyä pää alaspäin, fiksu tapaus
juu, kun nyt vaan pysyiski noin, mut täti meinas et jos viihtyy täs vaihees jo noin, niin eiköhän se syntyessäki oikein päin ole. :heart:
nimistä meil on pojalle ja tytölle etunimistä selkeet suosikit ja toisiks nimiks tulee varmaan mun ja miehen tokat nimet, siis jos poika niin mihen ja tytölle mun
ekat nimetki on suvusta, ku sattu löytyyn sopivan harvinaiset, perinteiset ja kivat (ja oikein suomalaiset) nimet.
hyvä et tääl on ollu juttua
rintapumpusita, maidonkerääjistä, tissirasvoista ym. en ois ikinä tajunnu ostaa mut lisäsin noi nyt viime viikolla aloittelemalleni ostoslistan alulle. aiemmin siel oli et "vaatteita, harsoja ja amme"
ehkä vähä muutaki tarttee
saatiin vkl työhuone täysin TYHJÄKSI, nyt on hyvä alkaa maalaan ja sisustaan sitä vauvaa varten
:heart: meille tulee varmaan limenvihreä ja l.valk. seinä ja sit jotain tammea tai tummanväristä puuta vauvan kalusteet. yritetään jättää huone mahdollisimman tyhjäksi ni jää myöhemmin tilaa lapsen leikkiä ja kai sille jotain minipöytää ym. voi myös hankkii sit. :heart:
kohdunsuu jätän ammattilaiselle, ei tee mieli edes yrittää sitä tunnustella. toisaalta, ei oo paljo
supistellutkaan, joten tuskin se mihinkään muuttunu. eilen illan tosin supisteli, ku tuli aherrettua työhuoneen kanssa ap ja sit ip eksyttiin kävelyllä ja tuli ihan ylipitkä lenkki... illalla en paljo poistunu sohvalta.
kummit mun sisko ainaki tulee ja pyydettyki jo, mut miehen puolelta tosi hankala keksiä ketään, kun ei ne kuulu kirkkoon, ei miehen kaverit eikä sisko, jonka muuten haluaisin. ja joo, voihan niitä pyytää kummeiksi silti, mut jostain pitäis löytää silti kaksi kirkkoon kuuluvaa jotka hyväksytään ns. virallisiksi kummeiksi :/ ei oo muuten helppoo.
osaako kukaan sanoa miten
vauvan sukunimi määräytyy synnärillä jos ei ole naimisissa? mä haluisin heti miehen sukunimen, mut meneeks se jotenki automaattisesti äitin mukaan siihen asti et on ehitty hoitaa se isyyden tunnustamisjuttu siitä ensi pois alta? toi nimi on mulle siks tosi tärkee, et oon eronnu enkä oo koskaan jaksanu vaihtaa omaa tyttönimeä takas... miehelle ihan sama mut mä oon päättäny et ex-miehen nimellä ei mun vauva tuu oleen hetkeäkään :snotty: se on nimittäin sit nimenvaihto tai naimisiinmeno viel tiedos ennen vauvan syntymää, jos ei saa miehen nimelle meidän
esiaviollisesta seksistä alkunsa saanutta pienokaista heti
ostin muuten vkl
imetysliivit ja voi ihanuus miten nää ei purista ja paina ja ahista!! =) pelkäsin et nää on viimosenki erotiikan tappajat mut mies kommentoiki et noihan on seksikkäät, näkyy tissit luonnollisesssa muodossaan eikä oo turhia muotoiluja ja rautoja. on se vaan kiva mies!! :heart:
hkiläisten tapaaminen ennen ä-lomaa sopis parhaiten ilta/vkl, ehkä joku su ois paras, sillon ei yleensä nii kiirettä. ä-loma alkaa tosin jo 20.2. (jos saan pitää 2pv ylityövapaata) ja sit mulle sopiiki millon vaan
hyvää viikon alkua ja vointeja kaikille!
t. manna + lilli 28+5