Helou helou!
Ahkerasti on tekstiä tänne tullu, kivaa lukea kuulumisia
Paranemisia kaikille tautien kourissa oleville!! Itelläkin ollu muutaman päivän maha vähän kuralla ja mietin, et onko mulla joku Norovirus tms. Mutta tänä aamuna päätin jättää rautatabun ottamatta, jos se johtuukin vaikka siitä, kun oon kuukauden ajan jo ottanu sen aina aamulla tyhjään mahaan appelsiinimehun kans... Katotaan nyt helpottaako mahan olotila..
Sokereista, eli mä saan kans oman mittarin keskiviikkona kun meen neuvolaan. Ensin aattelin, että täytyy pitää varmaan tiukkaa diettiä, et pysyy aterianjälkeiset hyvinä, mutta nyt oon töissä muutaman satunnaisen arvon ottanu ja ne ollu tosi hyviä. Toivon siis, että ne pysyis ihan suht normi-syömisellä kunnos.
Mutta on siinä se mukava juttu, että loppuraskaudessa tulee sitten käynti äitipolilla poikkeavan sokerirasituksen vuoksi, jos nyt toivottavasti ei muuta syytä sinne tuu. Eli pääsee sitten kurkkimaan vielä pikkuista ja saa jonkinlaisen painoarvioin ennen h-hetkiä =)
Maidosta ja välineistä, mulla tullut tippoja joskus päivisin, mutta enemmänkin niitä tuntuu olevan yöpaidas. Ja mä en kyllä haluais laittaa rintsikoita ja liivinsuojia yöksi, kun en pidä ees alkkareita normaalisti niiden ahdistavuuden takia. Mutta ehkä maitoo ei nyt aivan vielä niin ala tuleen, että siihen joutuis. Olkoon yöpaita ihan rauhassa laikuilla
Nimistä, meillä on miehen kanssa ihan hyvät ehdokkaat kummallekin, ja mä mietin niitä kyllä ahkerasti. Aina, kun oon saanu jonkun hyvän kolmen sarjan pähkäiltyä, niin ehdotan sitä miehelle ja nyt se on jo aika hyvin hyväksynyt mun tän hetken suosikit. Perussuomalaisia nimiä tulee varmaan olemaan. Mutta haaveilin kans vähän sellasista, jotka tarkottais jotain, esim. Toivo, Helmi, Lahja jne. Mutta tällä hetkellä mies ei oo noista vielä innostunut... Varmaan mun mieli muuttuu vielä moneen kertaan, kun oon niin innokas niitä suunnitteleen
No niin, jos tällä kertaa olis tällänen vähän lyhyempi teksti
Mä en osaa kirjottaa lyhyesti.... Keskiviikkona neuvola ja lääkäri, sitten lisää kuulumisia. Vähän jännittää, onks kovettumis/kiristelytuntemuksista ollu haittaa kohdunsuulle. Toivottavasti ei!
Hyvää alkanutta, keväistä viikkoa :heart:
Zukkis ja Pötkylä 27+4