*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Heippa

Rakenneultrassa käyty tänä aamuna.
Joudumme joulun jälkeen uusinta käynnille sillä vauvaa ei saatu huonon asennon vuoksi tutkittua kunnolla. Vauva oli "kontillaan" poikittain/perätarjonnassa kasvot minun selkärankaan päin, asettuneena vielä melko korkealle. Osa vauvan sydämestä jäi minun napani varjoon. Myöskin (muistaakseni) lakimitta ei täsmännyt viikkoihin, jota myöskin tarkastellaan silloin uudenmman kerran. Rakenteellisesti kaikki näytti kuitenkin olevan paikallaan eikä syytä huoleen annettu. Kätilö sanoi asennon olevan huono minkä takia mitat vääristyy, eikä pikkuinen suostunut asentoa muuttamaan vaikka kuinka yritettiin.

Viime raskaudessa tilanne oli sama, tuolloin jouduin kontrolliin heti seuraavalla viikolla.
Oma epäilykseni on että tämäkin vauva tulee olemaan pieni kokoinen niinkuin nämä aikaisempanikin syntymäpainoiltaan alle 3 kilosia. Pienikokoisia neitosia ovat edelleen muttei tosin geenit mitenkään isoja lapsia lupaile nekään :D

Sukupuolta kysyttiin. Kätilö hymähdellen ja huokaillen siirtyi jalkoväliin heilautti anturia kerran edestakaisin ja totesi, ettei nää selkeesti pippeliä, mutta voi se siellä olla kuitenkin. Eli tämä nyt jää arvoitukseksi . 4D ultraan ei lähdetä. Kontrolli käynnillä kysytään kait vielä tuota sukupuoli asiaa,jos tuolloin kätilö innokkaampi asian suhteen, muuten jääköön yllätykseksi.

Vauvan kädet ja jalat viuhtoi kovasti masussa ja saatiin ainoana kuvana heilahtavat varpaat :heart: Käsistä toinen raaviskeli otsaa ja toinen oli suussa, joten kaiketi kova mietiskelijä siellä taitaa olla. :heart:

Iitanen ja pikkuruinen 20+6

heippa,
[/b]vaavimasu oo kuullut infrapunasaunasta, salilla missä käyn on sellanen. itse en ole käynyt (kun aika sen verran aina kortilla), mutta on ainakin porukka kehunut sitä. ja kun oli rjauksessa , usein kuului uteluita milloin sinn etaas pääsee.tiedä sitä sitten. =)

Sf mitasta ei vielä tietooa, mulla on ens viikon maanantaina toka neuvola ja viikkoja 21, jospa pääsis sydän äänetkin kuulemaan :D

potkuista ulospäin, mies tunsi liikkeet ekan kerran isänpäivänä,elikkä vkolla 18 +6.

rattaista oon ajatellut phil&teds:in tuplia.niissä on sisarukset päällekkäin ja mahtuu julkisilla kulkemaan hyvin. Meillä ei meinaan mahduttu herculeksen rattailla vanhempaan sporaan, kun oli niin donitsi renkaat. ja kun ollaan autoton perhe niin julkisiin mahtuminen on tärkeää.ja eipä vierekkäin istuttavilla tuplilla taida mahtua junaankaan(?),paitsi matalalattia..

manna&kadak ihmettelin itsekkin samaa aikonaan eräälle lastentarvike myyjälle, se sanoi sitten ettei kannata pitää putiikkia kauempana, harvoin ihmiset kuulemma lähtevät vartavassten hakemaan kauempaa yhtä liikettä, jos keskustassa on useampi.

eip, muuta.päiväjatkoja :D

Paljon onnea kaikille, jotka ovat käyneet rakenneultrassa hyviä uutisia kuulemassa sitten viime raapustukseni! :flower: :heart:
Itselläni se on tällä viikolla edessä, ketkä muut ovat tällä viikolla menossa? :wave:

Suuret kiitokset Sanni-Marialle, kun kirjoittelit niitä jumppaohjeita meille :flower: =)

baby2003 mites siellä pärjätään tytön vesirokon kanssa? :wave: Oletko jo käynyt testauttamassa vasta-aineet? Esikoisen odotusaikana juttelin samasta asiasta neuvolassa, kun äitini muisteli, etten koskaan ole sairastanut vesirokkoa. Silloin siellä sanottiin, että jos vesirokkoepäily olisi, niin otettaisiin vasta-ainetestit ja niiden vasta-aineiden puuttuessa aloitettaisiin lääkitys. Kriittisintä vesirokon sanottiin mulle olevan synnytyksen aikoihin, sillä vesirokko voi ilmeisesti tarttua synnytyksen yhteydessä vauvaan. En ehtinyt raskauksien välillä ottaa vesirokkorokotetta, joten nyt kun esikoisen kanssa käydään kerhoissa ja muissa aktiviteeteissa, niin tässä raskaudessa otettiin sitten ihan varalta ne vasta-aineet vaikkei mitään epäilyä altistuksellekaan ollut. Vasta-aineita ei tosiaan ollut, joten hartaasti toivon että vältyn vielä vesirokolta kunnes pääsen rokotteen ottamaan.

Sukupuolesta kertominen, me kerrotaan kysyttäessä muillekin, jos/kun itse saadaan tietää. :)

Ruttana täällä kans eilen näkyi vaavin liikehdintä ulos päin ekaa kertaa :D :heart: Loikoilin sohvalla selälläni, ja pikkuinen innostui siellä potkiskelemaan pienen hetken ihan navan ympärillä :heart: Aikansa muksautteli siinä, ja sitten yhden potkun voimasta masu oikein tärähti, aivan ihanaa :D :heart:

Aurinkoista viikonalkua kaikille! :wave:

Kesis ja pikkuinen 19+3

Kauheaa tapahtui eilen... 11v veljeni oli kaverin luona kylässä ja siellä on semmoinen iso jämtlanninpystykorva. Niin se puri veljeäni kasvoihin!!! Poskeen ja leukaan tarrasi. Se koira oli hihnassa, mutta omistaja ei saanut sitä aisoihin, oli vetänyt lujaa ja kengät luistivat liukkaalla. En tiedä tarkkaan miten kaikki tapahtui.. Monen monta tikkiä pitänyt laittaa, ja leuasta lähtenyt pala. Onneksi ei kaulasta purrut eikä osunut silmään.. Se omistaja lopettaa koiran, ainakin se oli sanonut, ettei jää odottamaan ketä se seuraavaksi puree. Oli se omistajakin itkenyt, hän lähti heti viemään veljeäni sairaalaan, hakivat äidin ensin matkaan naapurista.

Ei paljon tullut nukuttua yöllä kun mietti mitä kaikkea olisi voinut sattua.. jos koira olisi päässyt irti.. jos ei olisi ollut korkeaa kaulusta ja kaulaliinaa suojaamassa kaulaa... :'(

Heippis...

Tosi kivaa teil kaikil jotka näätte ja tunnette ne ihanaiset potkut siel... Mäki haluisin jo..

Tänään on sit neuvola käyty, eikä siitä sf-mitasta ollu mitään puhetta.. ehkä sit seuraavalla kerralla.. sydämmenlyöntejä saatiin pikkuselta tovi metsästää ja meinas sillonki aina karata.. tuntus et se istukka olis jonkiverran tos etualal häirittemäs.. hempat oli vieläki 128 et oli jo vähä noussu ku iha ekas neuvolas oli126.. eipä tarvi rautaa ruveta popsiin.. verenpaineetki oli hyvät vaik ollu pitkään matalalla.. Ultrasta ei ollu ennen tätä päivää tietoo mut johan ne KOSsista jo soittelivat et ens tiistaina pääsis.. tosi kivaa ku luulin et sitä sais nyt sit odotella viel monta viikkoo..

Sukupuolesta... Musta tuntuu et kaikki ottaa selville tänäpäivänä kumpi sieltä on tulos, mut meille miehen kans on ollu kokoajan täysin selvä et me ei haluta tietää.. Saadaan taistella loppuun asti, ku mies toivoo tietty toista poikaa ja minä niin toivon pikku prinsessaa.. :D

Vaatteista.. Mäki oon ostanu jopa yhdet mammahousut H&Mstä, semmoset mahan alle jäävät pillit kangashousut, ku esikoisen masuaikana rupesin vihaamaan niitä ylimahan resoreita ku ne aina mulla kiristi kurjasti.. näistä housuista oon tykänny.. muuten oo käyttäny niinku viimeksi niin tavis housuja erilaisilla viritelmillä pitkien paitojen ja masutuubien kanssa.. nyt housutarve on varmasti suurempi ku on talvi odotus ku viimeks oli kesä.. et tuskalla mäki niitä sitte metsästelen..

Onnen potkahduksia kaikille.. :heart:

Elov. & Hose 18+1

AAM
Usvis :hug: :hug: voi hyvänen aika.. :'(
muoks* kävin googlailemassa kun en tarkkaan tiennyt milainen koiruus oli kyseessä mutta aikas pelottava varmasti tilanteenakin.. suen näköinen hauva.. :eek:

Tervehdys!

Eloveenalle moi ja tervetuloa!

SuukkoSuulle Mullakaan ei ole mitään kipuja tai harj.suppareita tms.(mutta pahaolo kyllä ajoittain vaivaa).

G:vauvan liikkeet Mulla alkoi liikkeet tuntumaan viikolla 16-17 ja mies tunsi ensimmäisen potkun rv. 18+1.Joten veikkaan että sillon on alkanut kovemmat potkut näkymään ulospäinkin.Mulla näkyy kyllä koko vauvakin sillon kun makaa selällään,ne naureskeli ultrassakin että ei oo paljoa tossa välissä. :LOL:

Vaunut Me katotaan niitä vaunuja sitten joskus keväällä kun ne on tarjouksessa.Mutta sen oon päättänyt että mitään kauheen kalliita en osta.Kaikilla tutuilla on toiminut halvemmat rattaat ihan mainiosti kun taas yhillä meni just 700e rattaat rikki ja nyt ne on parvekerattaat. :whistle:

Sitteri Me saadaan ihana sitteri ja jonka myös siis aattelin ottaa käyttöön.Kaverin vauva(5kk) tykkää nyt siinä istuskella&syödä.Ja välillä kun se on turhautunut niin se tykkää mennä siihen istumaan kun siitä se näkee kaikki ihmiset ym. paremmin kun esim.mahallaan lattialla..

Usvis, hui kauheeta! Onneks ei käynyt pahemmin...

Eloveena, tervetuloa joukkoon!

IISOT onnittelut ultrakuulumisista Säde, manna, tutsa, Minski, JJ-t, Adaliina, rimata, Nappi1984, misStar, Nellah ja Iitanen, ja kaikki joita en bongannut tuolta vaikka kovasti yritin kaikki löytää. :D Huh, onpas porukka jo sinne ultraan ehtinyt!

Pietulla ainakin näytti olevan sama ultrapäivä kun meillä, eli torstai 20.11. Se on kohta! Mies jännää jo ihan kympillä, mulla on vasta satunnaisesti jännäpaniikki päällä. Me ollaan päätetty, että vaikka sukupuoli selviäis, niin kenellekään ei kerrota. Sori. Tiedän, että äitini tulee sitä tivaamaan, ilmoitti jo kuukausi sitten, että hän ainakin haluaa tietää.

Vauvan liikkeet senkus voimistuvat: illalla tuli ensin joko pää tai peppu *bojoing* ja perään sitten napakka potku alempaa *pam*. Aamulla sitten keskityttiin lähinnä potkimiseen *pam, pam* ja yleiseen kuperkeikkailuun *wobble-wobble*. Noi potkut ja muut muksinnat tuntuu päälle, mies vaan aina karkaa/nukkuu/on muualla just silloin :headwall: ja tuon kuperkeikkailunkin huomaa jos pitää koko masua käsissä; sen on mieskin jo tuntenut. Välillä tuntuu, että koko masu heiluu, mutta en oo katsoen tarkkaillut, että heiluuko oikeesti.

Rattaita aletaan katselemaan varmaan vasta torstain jälkeen kunhan ehditään, verkosta mitä oon tutkaillut, niin kotimaiset Ora tai Jovi vaunut kiinnostavat. (www.orasel.fi) Olikos Helinä kun sellaiset jo tilasikin? Ensin mennään kyl liikkeisiin kokeilemaan ja hankkimaan tuntumaa.

Muista hankinnoista ei mitään hajua vielä, talo valmistuu muuttokuntoon näillä näkymin hyvissä ajoin ennen huhtikuuta ja parasta aikaa mies on autokaupoilla. Vaikka talo ja auto nyt ei ehkä suoranaisesti ole vauvantarvikkeita... :saint:

Osaako joku muuten kertoa saako jostain mammamallisia toppahousuja tai kevyttoppahousuja suht järkevään hintaan? Sain rahnaa sitä varten synttärilahjaks. =) Mä oon ihan totaalinen vilukisu, tarviin kunnon talvivarustuksen.

ventti + viuhti 20+0 :heart:
puolet vielä...

usvis huhhuh, ihan kamalaa! eläimet voi olla arvaamattomia.

iitanen onnea ultrassa selvinneistä hyvistä asioista, loput hyvät selviää sitten seuraavassa ultrassa! meilläki oli vaikeaa saada sydän kokonaan tutkittua. vauva pyöri väkkäränä ja koko aika oli jotain varjostamassa tai vauva kääntyili asentoon, ettei ultraus onnistunu... mut kaikki hyvin, kun vaan lopulta saatiin vauvasta kunnon kuvaa :)

ventti oon etsinyt TOSI PALJON mammaulkoiluhousuja, niin syksy- kuin talvimalleja enkä oo mitään löytänyt. kertokaa ihmeessä jos joku jostain jotain löydätte! kokeilin huvikseni myös isompia ei-mamma-malliston kokoja, mut nekin otti vöytäröltä kii ja toisaalta oli sit pepusta ja reisistä ihan teltat, et kauppaan jäi.

mammavaatteista vielä lisää urputusta, kun nyt vauhtiin pääsin:whistle: eli ymmärrän ettei joka lähiön ostarilta mammaliikkeitä löydy :LOL: mut kai nyt edes isojen ostareiden (itis, jumbo ym) yhteyteen kannattas muutama liike perustaa? :eek: ja samoin vois olla muutaki ku kotivaatteita, esim. ulkoilu-/urheiluvaatteita ei löydä mistään ja töihin vähänki siistimpiä vaatteita hankala löytää myös, tai sitte ne maksaa 100e/kpl (ja on silti jotain mahdollisimman halpaa keinokuitua) mikä on tosi paljo max. 6kk käytöstä :kieh: no, onneks vauvoille löytyy kaikke sitäki paremmin, on alkanu ihan pikkase (eli PALJO) jo rahaa meneen kaikenlaisiin ihanuuksiin :p ja onneks tältä palstalta saa vinkkejä, et esim jumboon tulossa P.O.P, kiitos kadak & AM =)

milky meidänki auto haetaan lahdesta :) saatiin sieltä vaan paras tarjous. onnelliset kun saatte auton näin nopeasti, tahtoisi itsekin heti!

Voikaahan hyvin mammat!

Vinkkinä kanssa-odottajille, mä olen paljon tilannut tuolta huutonetistä mammavaatetta itelleni. Ja ne saa kyl helposti sit siellä myytyä eteenkinpäin..housuja ja tosi siistejä paitoja saa ihan pilkkahintaan sieltä, jos tosiaan ei tahdo välttämättä maksaa 30 ? jostain paidasta jota pitää pari kuukautta. Sinne vaan huutelemaan, mutta varoitus että siihen hommaan jää äkkiä koukkuun! :LOL:

mulla ei ole vielä ulospäin liikkeet tuntuneet, esikoltakin meni johonkin rv30 asti ennenkuin niitä pystyin näkemään...taaksepäin kallistunut kohtu kai tässäkin jotenkin vaikuttaa.

Huomenna neuvola, tuun sit kertoon kuulumiset. :heart:

Gardenia ja Kapris 19+0 :heart: :heart: :heart:

Gardenia mie oon jo koukussa ja ostanu sielt liikaakin juttuja :LOL:

Umn, kauhistus!! Onneksi ei tosiaan pahemmin käyny ja henki säästyi! Kuinka pahat arvet jäänee, onko mitään tietoa? Todella ikävää kyllä :'( Mutta onneksi oli onni matkassa kuitenkin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Umn, kauhistus!! Onneksi ei tosiaan pahemmin käyny ja henki säästyi! Kuinka pahat arvet jäänee, onko mitään tietoa? Todella ikävää kyllä :'( Mutta onneksi oli onni matkassa kuitenkin! :hug:
Varmaan leukaan ainakin jää pieni arpi, kun palanenkin lähti. Mutta sairaalaan paikattavaksi pääsi todella pian, joten toivottavasti paranee hyvin. Kävivät tänään äidin kanssa kylässä, olihan se poski ihan jumalattoman turvonnut ja mustelmat vilkkui teippien alta. :( Ihan kuin joku olisi piessyt.

Ei poika muistanut itse tilanteesta juuri mitään, ei sanonut kipuakaan tuntevansa. Onneksi ei omaa koiraa kuulemma pelkää, se on kiltti ja pieni pystykorva ja lapsiin tottunut. Mutta on tietenkin pitää olla aina varautunut "kiltinkin" koiran kanssa.

Ventti: Joo mä tilasin Ora Jovit netistä ja oon ollu TODELLA tyytyväinen. Ainut miinus on heittoaisan puuttuminen mutta ratasosaa pystyy kyllä kääntämään.

Huomenna on jo rv 20+0!!!!! Puoliväli saavutettu, jipii!!!!!! :D Rakenneultraa pitää vielä viikko odottaa, mutta se menee tässä muuttotohinoissa nopeesti.

Potkut tuntuu tosi selkeesti ja monta kertaa päivässä. Ulospäinkin oon jo muutaman kerran potkut tuntenut. :heart:

Huutiksesta on tullu ostettua paljon kaikenlaista. Masuasukille oon ostanu unipussin ja käyttämättömiä kestovaippoja.

Multa mitattiin sf-mitta ja vatsan ympärys kun olin viimeks neuvolassa rv 18+3. Sf-mitta meni tasan keskikäyrällä. :)

Äh ja puh.. väsyttää ihan kympillä kun naapuri päätti pitää jotkut bileet viimeyönä 1 aikaan soitin poliisit kun laulovat karaokea sielä eikä meillä kukaan nukkunu melkeen koko yönä :kieh:

kuulemma kuulu 4 kerroksesta 1 asti kun yks ukkeli tuli tupakille kun oottelin poliiseja alaovella ja sanoi että heille asti kuuluu niin ettei saa nukuttua

pitäs sitten vissiin lähtee raahautumaan puoliunissaan pysäkille ja töihin. nukuin sit 30min pommiin. onneks poika tuli herättää huutaen että "mä kävin vessassa" :D

Nellah ja 20+3 (ultran mukaan 21)

Huamenta mammat! :) huh mite mie en yhtää muistanu et muuttamine on näi p*****stä!! |O kaikki tavarat iha mis sattuu ja kauhee kaaos muutenki! voi miun hermo parkoja.. :( noh koha saahaa torstaina avaimet uutee asuntoo ni vähäse alkaa sit helpottaa :) hih, pikkuinen osallistuu myös pakkailuun kutittelemalla ja välillä kunnon potkuilla :D ja koira on iha ihmeissää et mitä hittoo tuo akka touhuu :D mut ihanaa ku pääsee rojuista eroo!! (mitä tuntuu olevan joka nurkassa) :ashamed:
mies on vähä masentunu siitä ku ei tunne liikkeitä viel ulospäin, mut oon koittanu selittää et ei ne vielä tunnukkaa päälle päin, pari kertaa oon kyllä omalla kädellä jo tuntenu, mut sekin nii vähäistä..
viikon päästä ois taas neuvola.. mie vähä veikkailen et joutuu alottaa raudan ku se on tasasee tahtii tippunu viimeeks oli 123..kiinnostaa tuo paino, ku meil ei kotona vaakaa oo..
mitenkäs muut mamiskut on jaksellu? :)

ziki ja nuutti 17+4 :heart:

gardenia KIITOS vinkistä :flower: kävin jo eilen illalla nopee katsomassa huuto.netin tavaroita ja siellähän oli vaikka mitä! en malta odottaa että ehdin kunnolla sinne pörrään :D

nellah voimia päivään! kurjaa et naapurit tolleen möykkään.

zikiziki tsemppiä muuttoon! pakkaus on tylsää, mutta pääsetpähän samalla turhasta tavarasta eroon ja uutta kotia on varmasti sitten ihana laittaa =)

liikkeistä meillä ei tosiaan tunnu mitään masun ulkopuolelle... :/ haaveilen että jos vaikka muutaman viikon päästä, kun on tosiaan etuistukka ja kohtu taaksepäin. mut onneks itse tunnen liikkeitä, etenki potkut sykähdyttää :heart:

melkonen syysmyrsky taas päällä ja just auto huollossa tänään, pöh... tulispa jo lunta ja aurinkoiset kelit!

hyvää vointia!

*MUOKS* Tässä vielä mun masu eilisillalta. Melkonen pakki ja aika selkeen pyöree "tyttömasu"=)

t. manna + lilli 20+6

AAM
guten taag ja sillei :wave:

joo karsee keli tai siis lähinnä tuuli. pääasia ettei sada tai tuu räntää.. =) *pysyy positiivisena*

Manna hakekaa liikkeitä sivuista sieltä tuntuu paremmin eli painelkaa masua kevyesti jos sieltä kaveri vastaisi niin ainakin meillä kävi.. eli päältä ei mies tuntenu mtn mut sivusta tuli semmoi monotus ettei voinnut erehtyä :LOL: mulal kans toi taakkepäin kallistunut "kantolaukku" :D

Nellah äh vitsi että ihmiset on päättömiä !! :headwall: :headwall: Ois ollut paikallaan semmoi lilevä pattereiden kalistelusessio vasaralla ? :D :kieh: :kieh: :LOL: no siinä ois kyllä herännyt ne loputkin naapurit :whistle:

zikizikille tsemppiä muuttotohinoiden keskellä :hug: ajattele sitä ihanaa päämäärää ja älä rasita itseäsi liikaa kantamalla liian painavia muuttolaatikoita ;)

äippävaatteista olen samaa mieltä siinä että suhteessa käyttöikään ja tarpeeseen niistä nyhdetään kyllä aivan liikaa hintaa :kieh: |O
Huutis on tosiaan jees paikka hankkia niitä itse harrasta alennusrekkejä :D ja kaverien vanhoja vaatteita ja joskus kirppiksiä.. ja kierrätyskeskuksia. Vielä menee päälle omat parit matalalantioiset farkut ja ei oikein paina vatsaa liikaa että voi käyttää mutta eiköhän joulun jälkeen nekin jouda romukoppaan taas muutamaksi kuukaudeksi.. :ashamed: :| sit on sitä talvipakkasverkkari miljoonat sukkikset aikaa :xmas: |O |O

Vointeja murut !

AM / hippunen 19+1 :heart:

Tervehdys daamit!

Ihana masu Mannalla! Itelläkin rupeaa olemaan jo masussa muotoa muttei vielä kuitenkaan noin ihanasti. Kovasti ootellaan ja toisaalta pelätäänkin vähän mahan kasvua kun sitten kuitenkin moni asia hankaloituu kun nytkin on jo huomannut ettei asiat onnistukaan enää niin helposti kuin aikaisemmin, esim. kengän nauhojen sitominen...

Ja ne housut on täälläkin ongelma! Nimenomaan ulkoiluhousut ja muutenkin liikunnalliset vermeet... Huoh. Farkkuja ja suoria housuja on kaikki nettiputiikitkin täynnä mutta missä on liikkuvien mammojen housut? Vaateteollisuus ajaa meidät pakkolepoon kun ei ole housuja joissa voisi liikkua :kieh: En muista sanoinko jo, mutta ostin rakenneultrapäivänä ulkoiluhousut kokoa 40, ne mahtui hyvin päälle ja oli jopa hieman löysät vyötäröltä. Noh, seuraavana päivänä ne jo puristi ja tänään just kehittelin napin kiinnityksen tilalle hiuslenkkikiinnityksen... Ja nyt ne sitten tuntui kävellessä töihin valuvan koko ajan haaroista polviin päin. Ei oo helppoo näiden housujen kanssa taistelu. Isompia kokoja ei tosiaankaan kannata ees harkita kun ne on niin isot sitten reisistä ja lahkeista.

Onnittelut kaikille puolivälin saavuttaneille ja rakenneultrassa käynneille! Näin sitä vaan eteenpäin porskutellaan.

Jotain muutakin oli mielessä mutta nyt ei muista. Väsyttää ihan älyttömästi.

Sanni-Maria ja pikkunen öö... 22+3 kaiketi

Puoliväli saavutettu :heart: :heart:

Viikonpäästä rakenneultra ja taas sisätutkimus :$ Saa nähdä kirjoitetaanko lisää saikkua, supistelee,supistelee :ashamed: kova on Sammon meno, aivan kuin olisi viime päivinä vahvistuneet potkut todella paljon massu hypelehtii niiden voimasta jo :D
Esikoisesta tajusin liikkeet rakenneultrassa rv 20+3 ja nyt olen tuntenut liikkeet jo pari viikkoa mahan päällä, hassua, mutta ihanaa

jaahassu ja Sammo 20+0

Zikiziki Joo pakkailu on kyllä pyllystä..Mutta tavaroitten paikalleen laitto (ainakin musta) ihan huippu kivaa!! :)

Äitiysvaatteet :kieh: Hemmetin hemmetti!!Mulla menee hermot noitten mamisvaatteitten kanssa.Täällä kaikki ne vaatteet on jättijättikokoisia ja minkä takia ne olettaa että kun nainen tulee raskaaksi niin tyylin pitäs vaihtua 50+ vuotiaan naisen tyyliks!!
Ja vielä H&M mistä kävin kattoo...Lindeksissä kävin myös mutta sieltä oli lopetettu niiden myynti vaikka siellä kuulemma käy päivittäin joku niitä kysymässä,se myyjäki oli tosi kummissaan.Pakko se on kai lähteä helsinkiin shoppaa.

Miehen kanssa aateltiin jo että perustetaan tänne äitiysvaateliike.. :) luulis että 100 000 asukkaan kaupungissa kauppa kävis. ;)

AAM
misstar no NiinPÄ.. tuli ukolla kans tuo liikeideoiden kuningas välähti päähän tässä yks päivä: kenkäliike ja mammavaateliike yhdessä.. :D se kun kiroilee aina kun ei löydä mieleisiä kenkiä kotimaasta jotenkin aina vinksallaan jostain kohdasta..

tosin netistä taitaa löytyä noita enempikin jos jaksaa guuglata mutta kyllä mä ainakin mielummin ostan niin että sovittaa saa ennen maksua.. :( :ashamed:

Hei kertokaas mammat kokemuksianne syntymättömälle lapselle otetusta vakuutuksesta! Eli neuvoja kaivattaisiin... Saatiin tarjoukset ja nyt lähinnä mietityttää että ottaako isomman vai pienemmän omavastuun *pähkäilee* Ja mitä noiden vakuutusten hinnat on teillä ollut?

Yhteistyössä