Heippa,
Onkin aikaa siitä kun olen viimeksi käynyt. Kotona en jotenkin osaa istahtaa tietokoneelle. Johtuneeko siitä, että joko mies tekee sillä koulutehtäviä tai sitten taapero tarvitsee seuraa.
Omien laskujen mukaan pitäisi olla menossa viikko 12+1, mutta torstain ultrassa sitten selviää. Edelliseen raskauteen verrattuna olen selvinnyt oksentamisen kanssa TODELLA helpolla, mutta tilalle on tullut hajut ja mieliteot. Kamala miten söisin vaikka mitä ja ihan yhtäkkiä tulee mieleen, että haluan juuri jotain tiettyä ruokaa.
Edellisestä synnytyksestä ei jäänyt traumoja. 2h ponnistamisen ja kolmen imukuppiyrityksen jälkeen päädyttiin kiireelliseen sectioon. Sectioon en mielelläni kyllä enää halua. Olin niin kipeä sen jälkeen.
Mielenkiinnolla odotan miten tämä toinen syntyy.
Minä voisin olla myös kiinnostunut FB ryhmästä, mutta tosiaan siitä myöhemmästä. 15.9 on mennyt jo joten tähän ekaan ryhmään ei enää pääsisikään. Edellisen raskauden ajoilta on vieläkin fb-ryhmä jollain tapaa "elossa" ja sieltä on kiva kuulla muiden kuulumisia.
Tämän toisen raskauden alku on mennyt todella nopeasti! Edellisestä muistan tuskailleeni pitkään, että koskahan pääsen ekaan ultraan. Nyt tuntuu, että jopas tuleekin ultra nopeasti. Äitiyshousuja en ihan vielä ole ottanut käyttöön. Johtuen myös siitä, että mieheni ensimmäiselle lapsukaiselle (joka asuu meillä) ei olla vielä raskaudesta kerrottu. Hän on siis jo 9-vuotias joten hoksaisi kyllä heti jos näkisi, että käytän äitiyshousuja.
Meillä oli lähipiirissä tuulimuna raskaus josta vanhemmat oli lapsilleen jo kertoneet ennen ultraa ja siinäpä olikin sitten selvittäminen ja kysymyksiin vastailu, että miksi vauva ei syntynytkään. Tämä meidän 9-vuotias saattaa edelleen pohtia asiaa niin tulimme siihen tulokseen, että puhutaan vasta kun on nähty ultrassa, että sielä eloa on.
Ja ensimmäisellä neuvolakäynnillä kun terkka yritti kuunnella sydänääniä niin äänet ei kuuluneet, mutta sykkeen löysi kyllä. Sanoi vielä terkka, että jos haluaisin pelotella niin sanoisin, että kaksoset tulossa. Sen verran monesta kohtaa löytyi syke.
Joten sitäkin tietoa mielenkiinnolla odotellaan, että tuleeko yksi vai kaksi...