Täällä ois tänään menossa 5+1. Edellinen meni kesken 5+2, joten tuo huominen päivä on jollain tapaa yksi huolietappi. Tokihan tiedän ettei kroppa toimi niin, että keskenmenot tulee samalle ihmiselle aina samaan aikaan, mutta jotenkin pystyy vähän huokaisemaan helpotuksesta, jos pääsee tuon päivän yli ja joka päivä aina päivän pidemmälle edellisestä km:stä.
Aika on mennyt nyt vähän nopeempaa, alkuun tuntui ettei päivät lisäänny sitten millään. Olin viikonlopun laivalla ja baarissa, mikä tietty auttoi siihen nopeaan ajankuluun
Oli ihan hauska olla pienellä porukalla, minä selvänä. Näille kavereille tuli tietenkin kerrottua raskaudesta.
Lisäksi kerrottiin viime viikolla kaveripariskunnalle, koska he kertoivat meille omasta raskaudestaan
Menivät naimisiin tänä kesänä, joten oletinkin, että uutisia voi tulla. Ylläri oli kuitenkin melkoinen, kun meillä on lasketut ajatkin (tai siis arviot) aika samoihin aikoihin ja lisäksi saatiin molemmat keskenmenot samassa kuussa. Samaa kaavaa menty siis. Toivottavasti meillä molemmilla menee kaikki hyvin loppuun asti <3 Olisi ihanaa saada edes yksi äitikaveri, sillä mulla ei lähipiirissä ole yhtään äitiä ja pelkään kovasti yksinäisyyttä ja vanhojen kavereiden jäämistä kun lisäännyn.
Noin muuten olo on ollut oikein hyvä, viikonloppuna vähän ollut ällötystä, mutta ei oksentelua. Söin vähän huonosti ja pidin pitkiä välejä syömisestä, joten varmaan raskaus+verensokeri teki sen, että oksetti. Auttoi kun esim baarissa joi kolaa.
edit: lisään vielä, että tunti-kaksi sitten alkoi alaselkäsärky, joka toivon mukaan on normaalia..