Mulla ollu jo jonki aikaa riippuvuus
TUPLAAN, eli niitä on kaapissa lähes aina :ashamed:. Muuten kyllä ihmeen vähä on mitään himoja, vaikka herkuista lukeeki täällä
Tervetuloa uusille
Rokotteet Ite en oo miettiny oikein näitä asioita. Tai rokotusohjelmaa noudatetaan ja jos siihen jotain muutoksia tulee, ni ne ei vaikuta siihen, ett jatketaanko sitä vai ei. Influenssarokotetta ei oo tullu otettua, eikä siihenkää mitään ehdotonta EI:tä tai muuta perustetta. Vesirokkoo vastaan ei tullu otettua, kukaan ees sellasesta puhunu ja pk:ssa se sit iski ja meillekki rantautu. Ite ollaan sairastettu se jo lapsena, mut tyttö sairasti sen sillon. Oli onneks ihan iisipiisi, ite rasvaili muutamia rakkuloita ja oli muutenki hyvävointinen. Tosin alla ei mitään sairauksia eikä iho-ongelmia.
Seksi on valitettavan hiljasta, sittain johtuu tästä tilanpuutteesta, ni ei tarjoudu niin hyvin tilaisuuksia ja koska on olo vähä "paksu", ni ei tuu sit turhan paljon nähtyä vaivaakaa niiden ehtimiseks. No josko tilanne muuttuis muuton jälkeen
Alapään muutoksia en oo havainnu, mutta ei kyl oo tullu katottua. Pitänee mieheltä kysyä
. Ainaki nännit on tummunu.
Raskausaika on ollu kyl ihan kivaa aikaa, vaikkaki vähä kivuliaampi ja vaikeampi ku esikoisesta. Mutta tarkotus olis vielä näitä lapsia tehä, jos vaan niitä tulee, nii ihan kiva ettei tää raksausaikakaa oo mitään tuskaa. Paitsi ne säännölliset verikokeet 30vk--> mulla.
Nostan hattua näille liitos- ym.kivuista kärsiville, joilla kivut on lähes ympärivuorokautisia. Ite oon "kehdannu" valittaa, vaikka kipuja on vaan kävelyn alussa, jalkaa nostaessa, jalalla siirtäessä esim.rahia. Kuitenkin esim.maatessa kipuja ei oo suuntaan eikä toiseen. Yöt menee muutenki vaan nukkuessa eikä esim.vessahätä herätä.
Voi ku joku nyt ostais tän meidän kaksion jo. Ite on NIIN kova ressaamaan ja haluaisin muuttaa ennen synnytystä ja mahd.pian, ku se asia ressaa koko ajan
Ärsyttää ku pitää olla tällanen, ettei osaa mennä vaan päivä kerrallaan..
Meillä rantautunu tällanen hellyttävä leikki lähes päivittäiseksi: tyttö leikkii ett on myös raskaana
. Ja päivittäin kyllä muistaa sanoo, ett "mä en malta odottaa ett vauva syntyy". Ihana. Ja nyt kyllä ollaan täysin siemauksin nautittu tästä ajasta ku ollaan ihan kaksin päivisin.
Jeps, josko siirtyis koneelta pois
Ihanaa ku huomenna on jo perjantai!
Marimi ja poikanen 29+4