Huomenta!
Avantasia, meillä Lahdessa on ainakin vaan valkoisessa ja vihreässä paketissa Lidlin vauvan pyllyrättejä. Vihreässä on hajusteellisia ja valkoisessa hajusteettomia. Vai onko ne muuttaneet pakkaukset nyt sitten ihan viime aikoina?
Lilie, hei hienoa että löysitte
Amazonista halvemmalla! Se on hyvä ja meillä ainakin tuotteet tuli 5-10 arkipäivässä (tilattiin sitteri, itkari ja sähköhammasharja)! Me ainakin tullaan ehdottomasti käyttämään sitä jatkossakin! Ollaan oltu tosi tyytyväisiä, mitä nyt on päästy testaamaan yökyläilevillä vauvoilla meidän uutta sitteriä ja itkuhälytintä - ja vauvojen omat vanhemmat ovat myös tykänneet ja yksi pariskunta meinas että pistävät vuosi sitten ostamansa BabyBjörnin sitterinsä myyntiin ja hommaavat samanlaisen kuin mitä me ostettiin (Chicco).
Itse en myöskään ostaisi BabyBjörnin sitteriä - siihen on jotenkin työläämpi laittaa muksu ja se kangas on sellasta pehmeetä että koko päällinen pitää laittaa pesuun jos menee jotain sörssöä... Meillä oli tuon Chiccon kaltainen ekan muksun kohdalla lainassa ja BabyBjörniä kun käytti kyläillessä (tosi monella tutulla oli se), niin totesin silloin että en ostais sitä mistään hinnasta.
Lilie, niin ja siis piti vielä kommentoida, että toi amme näytti aika kätsyltä!! Pientä vaavia kun tuntuu niin hurjalta kylvettää isossa ammeessa..
Unipussia me käytettiin tytöllä, mutta vasta lähempänä 1-v. -ikää. Siihen asti oikeestaan nukkui pitkälti
äippäpakkauksen makuupussissa; minusta se ajoi saman asian ja kädet on siellä äp-pussissa lämpimänä. Tosin meillä juotiin maito pullosta, joten en tiedä miten paljon vaikuttaa jos kun joisi tissistä...
Mutta ehdottomasti joku tuommoinen pussukka on minusta hyvä olla, jotta vaavi pysyy siellä lämpimässä kääntyillessäänkin. Mulla oli noita äp-pakkauksen pussukoita kaksi; toinen uusi äippäpakkauksesta ja toinen käytettynä ostettu kirppikseltä (niitä on usein siellä myynnissä, tosi hyvä kuntoisina!).
Jouskari, joo, en mäkään olis 1/2 v. töissä olon jälkeen halunnut palata kotiin, mutta nyt 2v. työssä tahkoomisen jälkeen on taas kiva jäädä äippikselle.
Ceali, meillä
ultrataan aina kun on lääkärintarkastus. Se riippuu siitä, onko niitä laitteita siinä terveyskeskuksessa, missä käy, tai näin ainakin Lahdessa.
Nimi on tosiaan ollut meillä jo käytössä avoimesti alusta lähtien ja varmaan siinä pitäydytään, kun esikoinen sen on niin jo sisäistänyt... Olishan se kummallista että ensin pitkään puhutaan jostain nimestä ja sitten se onkin jotain muuta.
CVAD, voi jestas mitä touhua teillä tuon painon kanssa.... Että ihan papereiden päälle on pitänyt muistutukseksi laittaa BMI.... Mä olen tosi tyytyväinen, että mun painosta ei ole napissut vielä toistaiseksi ainakaan kukaan, vaikka BMI on 37... Puhuin heti ekalla neuvolakäynnillä, että tiedostan tämän ongelman itse, ja tein selväksi perustellen etten kaipaa siihen neuvoja. Terkkari ymmärsi asian hyvin eikä aiheesta ole sen koomin keskusteltu. Hyvä niin.
Masukuski,
meillä myös kaksi kissaa, joista toinen on sellanen sänkyynpomppija... Esikoisen synnyttyä saivat tyytyä nukkumaan suljetusti niin että pääsivät kylppäriin laatikolle ja keittiöön syömään, mutteivat enää makkariin. Ja nyt omakotitalossa asuessamme ollaan laitettu ne yöksi kylppäriin/saunaan laatikon ja vesiastian kanssa. Mun hermo ei enää kestänyt sitä jatkuvaa jännäämistä niiden kanssa... Kissaverkkoa ei kyllä edes kokeiltu, mutta en tiedä olisinko siihen luottanut....
Kultakurkku, Champion, voi ei,
älkää sektiota pelätkö!! Se oli oikeest ihan iisipiisi, ja mä melkeinpä salaa vähän toivoisin että tää pikkukakkonen olisi esikoisen myötä perätilassa, jotta tulisi suunniteltu sektio... Itse pidin leikkausta ja siitä toipumista yhtä helppona juttuna kuin hammaslääkärikäynti!!!
Mutta mukavaa maanantaita kaikille!