Np-ultra takana, eilen oli! Jännitti hirmuisesti mennä sinne.. Vatsanpäältä ultrattiin ja tosi hyvin näkyi pikkuinen!! Oli niin liikuttavaa että! :heart: Alkuun säikähdin, kun se oli selkä anturiin päin ja ihan paikallaan, ajattelin tietty heti et nyt se on kuollut, mut eipäs ollutkaan.
Siellä se itteään heilutteli ja liikuttelu, niskaturvotus 0.8mm ja pää-perämitta 67 mm.
Kaikki siis näytti olevan hyvin, ehkä nyt voi hitusen huokaista..?! Jotenkin niin ihanan hassu fiilis, että tuolla masussa jotain elävää oikeasti on. :heart: Kätilö sanoi muuten, että mitä varhaisemmassa vaiheessa ultrataan niin sitä tarkemmin pystytään la määrittämään eli sanoi, kun käytiin varhaisultrassa 7+2 viikoilla ja CRL oli 10mm niin sen perusteella on tosiaan paras määrittää la. Mä ajattelin just päinvastoin, et mitä myöhemmin niin sitä tarkemmin se pystytään arvioida..
Mansikkasuu toivotaan nyt parasta, että olis terve lapsi kuitenkin tulossa ja voimia päiviin!!
Liikunnasta ennen raskautta kävin ahkerasti juoksemassa, mutta oikeastaan plussan jälkeen ei ole maistunut yhtään se homma.. tuntuu et kengänpohjissa kilo liimaa.. kävelyillä oon yrittänyt mahd. paljon käydä, tosin kyllähän tää sohva välillä kutsuu enempi kun lenkki.
Oireista vielä: vihdoin mun naaman näpyt alkaa häviämään!!
Pahoinvointi suht vähäistä kanssa ja muutenkin melko normaali olo.. mulla tänään viilsi kunnolla vatsaan, mitä lie.. jollakin muulla tais näin olla suurin piirtein samoilla viikoilla. Noh, ehkäpä jotain kohdun kasvukipua vain, hope so.
Melissa ja Hippu 12+3