Hejsan pitkästä aikaa!
Ollu muka niin kiire ettei oo tänne ehtiny.
Mä päätin viime viikolla, että tilaan
rattaiksi Baby Jogger City Selectit. Tilaan ne briteistä kun ovat siellä paljon halvemmat kuin täällä. Siltikin hurjan hintaset (700e postikuluineen
), mutta ovat todella kätevät (kuulemma) ja kestävät kyllä sitten siihen asti kunnes molemmat lapset kävelevät. Jotenkin ihastuin siihen ideaan, että molemmat lapset näkee eteen jos haluavat eikä vauvan tarvi olla taaperon alapuolella.
Oon pari sellasta kunnon
liikettä jo tuntenu, mutta aika paljon on vielä sellasta hipsutusta ja kuplivaa tunnetta. Ja toisaalta kun tuntuu että on niin hirveä meno päivisin, niin eipä noita varmaan ees havaitse vaikka tuntuiskin jotain.
Mielialat on täälläkin aika vaihtelevat ja räjähdys voi tapahtua mistä tahansa. Eilen räjähdin miehelle kun olin laittamassa pikkukaveria auton istuimeen ja mies samalla sitten alkoi pyyhkiä etulasia suihkuttaen lasinpesunesteet mun naamalle >.< Sitten se vielä kehtasi kysyä että "onko pinna kireellä?"
Joo, ei toki, huvin vuoksi täällä räyhään
Lauantaina taasen pahoitin mieleni kun kaverini (jolla on la helmikuussa, nyt viikkoja 24) katsoi vatsaani, että onpa se pieni kun hänellä oli jo noilla viikoilla toooooosi iso. Ja näytti neuvolakorttiaan kuinka iso sf-mitta hänellä jo nyt on. Mitta oli yläkäyrän yläpuolella. Tuli niin paska olo vaikkei ees ollu mitään syytä :/. Se on niin jännä miten pienestä vatsasta voi sanoa suoraan, mutta auta armias jos mä olisin siinä töräyttäny että herranjumala, kasvaako sulla norsu siellä niin turpiin ois varmaan tullu
. Tosin, yksi ihminen tälle kaverille tuli pienessä maistissa sanomaan tän perusläpän jonka kaikki tietämättömät sanoo, "ootko varma että siellä ei oo kaksosia?" Hävetti kyllä tämän ihmisen puolesta, koska ei toi kovin kohteliasta oo
Mutta viime raskaudessakin mun vatsaa ihmeteltiin ja taivasteltiin että miten voit muka olla niin pitkällä kun on noin pieni vatsa. Kyllä se ärsytti ihan yhtä paljon kuin varmasti tollaset kaksos-kommentit. Ja vaikka mulla oli tosi pieni vatsa niin pikkukaveri oli yli 50cm ja nelikilonen. Oon kai vaan niin pitkä, että tyypillä oli paljon tilaa olla. Tää mun kaveri on 164cm pitkä niin kyllä kai se vatsa on silloin isompi jo alkuvaiheessa kun se kasvaa suoraan eteen. Kaikesta pöntöstä sitä siis tosiaan ottaa itteensä
.
Onko täällä muita jolla on
issiaskipu jo ollut vaivana? Mulla alkoi perjantaina kun siivosin ja ajoin autoa. Koko seuraavan yön jomotti oikein olan takaa. Ei todellakaan tarttis alkaa jo nyt :kieh:
(.) Olin viikonlopun töissä kun isovanhemmat oli täällä ja hoitivat pikkukaveria. Tää päivä onkin mennyt sitten kodin järjestykseen saamisessa. Yllättävän paljon parissakin päivässä kaikki kasaantuu kun et käy kotona kuin nukkumassa. Mutta oli kyllä ihanaa olla töissä ^__^ Ihan eri tavalla jaksaa taas pestä pyykkiä ja siivota kun pari päivää tekee jotain ihan muuta
. Muuten aika tuntuu menevän tosi nopeasti. Päivät ja viikot vilisee silmissä ja puoliväli häämöttää. Kuukauden päästä on rakenneultrakin <3.
Mukavaa Halloweenia kaikille!
Adalmis ja Kerttu 16+4