Hui, jännittää, kaveri parhaillaan synnyttämäss, ihanaa!!
Meillä kans ollut tuo riippukeinu, kiinnitettynä pinnasänkyyn. Nyt ajattelin ostaa sen telineenkin, niin saan sen alakertaan. Kehto, missä pojat on nukkunut alhaalla on nyt siskolla, kun saa esikoisen.
Sanoinko jo muuten, että kauratyyny, minkä saa siis lämmitettyä on ihan must, kun maito noussut rintoihin ja ihan muhkuilla. Auttaa myös rintatulehduksessa. En itse muuten ole noita pumppuja tarvinnut muuten kuin tosiaan kun kupuksen kanssa iski ekaa kertaa tuo rintatulehdus, sillon oli hyvä. Muuten mulla on tullut aina toisesta rinnasta niin paljon maitoa kerääjään, että kun oon kerääjät desinfioinut, niin oon niistä saanut maitoa jemmaan, josta mies on voinut antaa sitten vauvalle. Olen kai ollut onnekas, kun maitoa on tullut niin, että tosiaan toisessa rinnassa ekat 2-4kk oltava maidonkerääjä. Vähän hankala öisin, kun oikein makuulla ei pysty imettämään. Tämmösestä kerääjästä en tiennyt mitään, ennen kuin esikoisesta yhtäkkiä kaikki paikat lainehti maidossa, miksei ketään kertonut että näinkin voi käydä, kaikki vaan pelotteli, että maitoa ei ehkä tule
Kuopuksen kohdalla mietin, että alkaisin luovuttamaan maitoa, mutta sitten ei ihan samalla tavalla tullut yli äyräiden kuin esikoisesta ja oli sen verran hässäkkää kotona kahden kanssa, että en hommaan ryhtynyt. Ois kyllä arvokasta hommaa, kun jaksais ja tulis maitoa paljon.
Taas oli hyviä ultrakuulumisia, hienoa ja osalla vielä edessä. Pian jo ootellaankin rakenneultraa. Mut on tässä välissä kyl pitkä aika, neuvolaan vielä 1kk ja melkein toinen rakenneultraan. Kumpa liikkeet kohta tuntus varmoina, niin ei tarvis panikoida, mulla kun ei ole sitä dopleria.
Nyt koulua, ei kiva näin töiden päälle.
Pomppuli ja muru 12+4