** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

Pumpulille paljon voimia :'( :hug:

...vihdoin ja viimein sain toimitettua äitiyspäivärahahakemuksen työpaikan sairaskassaan. Ja samalla totesin, että tässä on enää pari kuukautta(tai itseasiassa alle) äitiysloman alkuun- äikkiä se aika menee!

rv 25+6
 
Täältä myös osanotot Pumpulille ja voimia koko perheelle:hug:
"Olen kimallus tähden, olen pilven lento. Olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa, vaan luoksenne saavun mukana jokaisen nousevan aamun ja jokaisen tummuvan illan myötä toivotan teille hyvää yötä."
 
mymosa
Täällä on joulun aikana tullut ensimmäiset päällepäin näkyvät liikkeet ja tänään taisi yksi voimakkaampi potku tuntuu ihan ulkopuolelle asti :heart:
Kun vielä mies näkisi/tuntisi.

22+1
 
Voi pumpuli :'( Paljon voimia teille :heart:

(.) Mulla kaikki ihan ok. Väsy painaa ja mitään ylimääräistä en oo jaksanu tehdä. Siksi kai hiljaiseloa oon viettänyt täälläkin. Mutta nyt on ihanat pyhät takana ja isovanhempien ansiosta oon saanu levätä ja saatiin miehenkin kanssa parisuhdeaikaa. Hymyilyttää taas pitkästä aikaa :) Vatsa kasvaa ja viikot vierii. Jospa sitä taas jaksaisi tännekin kirjotella kuulumisia useammin.

Adalmis ja kerttujooseppi 25+5 (100 päivää laskettuun)
 
Pumpuli :'( Lämmin osanottoni ja iso :hug:

( . ) Maha kovettuu aika ajoin eli ne kivuttomat supstukset on löytäneet minut joita oli myös kuopuksen aikaan.. Mutta tällaisina kun pysyy niin hyvä :)

Tänään pitää lähtee viemään kelan peprit ja huomenna sokerirasitus :$

rv 24+4
 
bluebaby Mulla ainaki pitäny paikkansa ku laittanu sen lasketun ajan mikä merkattu neuvolakorttiin.
champion laita viestiä sinne kelalle, ite laitoin netin kautta ite ja kysyin onko siinä hakemuksessa kaikki ok, kun ei oo vieläkää päätöstä tullu. Olivat vissii yrittäneet soittaa mulle vähän ennen neljää, mutten ehtinu vastaamaan puhelimeen ku olin kaupoilla. Tänään kävin sit kattoo nii olivat päätöksen tehny. :)
 

Yhteistyössä