Hiikka paranemisia ja voimien palautumista<3
Täällä ei edelleenkään oo kokemusta minkäänlaisista supistussessioista.. Alkaa naurattaa taas pikkuhiljaa ja eilinen harmitus
on onneksi mennyttä.. Kiitos tsemppauksista:heart: Ei kai se auta taas ku mennä päivä kerrallaan maanantaihin ja käynnistykseen. Yritin kaikkeni, että oisin saanu
tälle viikolle vielä kontrollikäynnin (ei viitti ihan päästä keksiä vauvan liikkumattomuudesta yms syitä että pääsis käymään polilla), että
se sisätutkimus edes sais jotain aikaan ja ei menis käynnistykseen asti, mutta ei auta. Täyttä on. Toivon hartaasti, ettei käynnistämisessä
sitten kestä montaa päivää ja ettei se mun tilanteessa olis normaalia kovin paljon "pahempi".
Imetysliivit mulla kans pakattu sairaalakassiin (semmoset tosi ohuet ja joustavat, ei minkäännäkösiä hakasia/saumoja) ja
yhet tukevat oottelee kotona. Oon yhtiä ainoita rintsikoita voinu pitää monta kuukautta, "pesun ajan ilman ja pesusta suoraan päälle" -rataa. Näillä onnistuu imettäminenkin, vaikkei varsinaisesti siihen oo tarkotettukaan.
Pikkis taitaa tuskailla samojen ongelmien kans pari päivää edellä
. Ei haluta mullakaan käynnistystä, mutta ei näköjään muu auta, kun tää ei taija
muulla tulla pois.
Alliella taitaakin olla nyytti jo kainalossa:heart:
Kivunlievityksestä.. Kaikki otetaan vastaan jos tarvitaan, mutta pittää ottaa anestesialääkärin kans puheeksi muutama vuosi sitten polvileikkauksessa
käytetty spinaali?.. Se kun aiheutti niin järkyttävät pahoinvoinnit ja kuumeen, että jouduin vain sen takia olemaan kaks vuorokautta
sairaalassa :/. Ei nyt haluttais vielä kaupan päälle sellasta..
Mie lähen piirteleen kastemekon kaavoja.. Kiire tulee ristiäistenki kans, ku ne on jo päätetty pidettäviksi 30.4.. Pääsen onneksi suht helpolla ku pidetään serkkuvauvelin kans yhteiset.
Valjakka ja Alisa 41+3