No, nyt ehtii kirjoittamaan vähän pitemmin, kun pienimmät on jo nukkumassa
.
Kertomisesta, meillä oli pari viikkoo sitten pojan synttärit, jossa kokoontui suku ja ystävät. Päätettiin kertoa siellä kaikille joille ei vielä oltu kerrottu... Muuten oli ihan kivoja reaktioita, mutta appiukolta tuli taas mautonta palautetta...
Mun omat vanhemmat on ollu tosi kannustavia, kun tuntevat minut ja tietävät, että iso perhe on ollu mulla pikku tytöstä asti haaveena. Sanoivat mulle, että ovat onnellisia kun me ollaan onnellisia:heart:.
Meillä ei kans kolmannen jälkeen oo tullu kauheesti onnitteluita ja joiltakin kavereilta on tullu vitsejä ehkäsystä, uskonnosta ja jalkapallo joukkueesta:ashamed:. Taasko teillä on pulla uunissa:stick:.
Tää on meidän viimeinen vauva ja aion nauttia täysin siemauksin muiden mielipiteistä huolimatta
! Odotus ja varsinkin vauvan syntymä on on niin ihanaa aikaa!
Oon tässä muuten miettiny, kun mun raskaus oireet on ollu paljon pahemmat kun edellisissä ja oon nyt jo joutunu ottamaan äitiysvaatteet esiin kun masu on äkkiseltään pullahtanu esiin, että mitäs jos ootankin kaksosia, nyt kun ollaan ajateltu, että kuus lasta on meille sopiva lapsiluku
. Sit niitä tuliskin kerralla kaks...
anna79 ja PikkuKuu rv 11+0