Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Niin, ja juoksemisesta.. Mä en oo mikään pro noissa sykeasioissa, enkä omista edes sykemittaria (nyt täytyis kyllä hankkia) . Ennen lapsia juoksin aika paljon, mutta sitten oli muutaman vuoden tauko etten juossut, harrastin kyllä säännöllisen epäsäännöllisesti muuta liikuntaa.. Nyt puolisen vuotta sitten alotin juoksemisen taas uudestaan, tosin en oo kovin säännöllisesti käynyt, välillä pari kertaa viikossa, välillä vaan kerran ja välillä voi olla vähän taukoa. Mutta lasten kanssa tulee liikuttua, ja käytyä kävely/hölkkälenkillä usein. Se sykemittari olis kyllä nyt oiva hankinta..
 
noniin nyt on neuvolaan soitettu ja sain ajan ensviikoksi ja sit varataan ehkä aika ar-ultraan kun ei ole niin varmaa kuinka pitkällä on, ku tässä alko miettiin edellisiä menkkoja niin eihän ne ollu ku 1 päivä mut eihän sitä tajunnu :D katsoa nyt mitä sanotaan :)
 
Jahas uusi nippu tullut, laitoin eilen vahingossa tuonne vanhaan...
Kiitos suski90 vaivannäöstä :)

eli tiedot 27/1/TAYS
Niin ja LA 4.4.

Sain tänään neuvolasta esitietolomakkeet ja on kyllä jäätäviä kysymyksiä! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
No enmä tiedä onko tässä nyt mitään enää toivottavissa. Se arvo jättää kuitenkin niin paljon että eihän sillä alkiolla (millä lie) voi olla kaikki hyvin. Siis niin kurjaa kun se onkin niin jotainhan sillä on pielessä. Ja kun jo nyt on arvot noin jäljessä niin mitä ne sitten tulee olemaan.
Mutta niinkuin sanoin niin vaikka onkin kurjaa ja surullinen fiilis niin mulla on kuitenkin neljä tervettä lasta jotka kyllä keksii mulle tekemistä, että enmä tyhjän päälle putoa. Ja kun näitä viikkoja on vasta 5 tai 6 niin en ole oikein kerinnyt luomaan sitä sidettäkään siihen.
Ja ehkä karua mutta onhan sillä joku tarkoitus että menee kesken.

Ja kiitos tsempeistä:heart:
 
Mulle voi päivittää La 15.4.-13. :)

MonsterMommylle :hug: Voi, kun siellä nyt olisi kuitenkin kaikki hyvin, toivotaan parasta.

Oireettomuudesta, mullakin on etova olo häipynyt :| Rinnat on kyllä vielä aika turvonneet ja väsyttää kovasti etenkin iltapäivisin, eli ei kai vielä kannata panikoida :S
 
Heippa!

Joskos minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon =)

Eli täällä 3. lapsi tulossa, 6 ja 8 -vuotiaat lapset ennestään. Keskenmeno 07/12, joten nyt jänskättää voiko tää olla totta... Viime su tein ekan testin, selvä + ja tänään vielä selvempi +. Soitin neuvolaan ja huomenna ultraan tarkistaan et onko siellä kukaan :|
Eihän sitä vielä näy, mut ainaki kohtu pitäs olla laajentunut. Menkkoja ei alkanu kuulua ja
tarkoitus oli lähteä tyttöjen kans viikonloppuna vähän juhlimaan ja tuli tunne et tekisinkö testin...

Eli minutkin voi lisätä: Hedy81/31v/3./LKS/LA ??
Eufemia meillä näyttäis olevan sama sairaala ;) ja MommysMonsters :hug:

Hedy81:D
 
Viimeksi muokattu:
MommysMonsters:hug: Toivotaan, että kaikki kääntyisi parhain päin.

Kiitos vastauksista tuohon juoksemiseen liittyen. Mulla kanssa tuppaa syke nousemaan melko reippaasti. No katsotaan, meinasin kyllä aika pitkälle luottaa omiin tuntemuksiini.

Jospa huomenna soittaisin neuvolaan ja varailisin aikaa...

Niin ja jos minutkin voisi lisätä listalle:D bigmama2013/27v/KOS/LA 7.4.2013
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Suski: Mulle annettiin 24.8 ja huomenna alkaa 5. raskausviikko. Eli laskin et ois just ku alkaa 7. viikko. Kai se on aika tapauskohtaista ja riippuu siitäkin, ootko ensikertalainen vai ei. Ja mulle sanio että toi eka kerta hyvä tossa, kun sit pitää varata se np-ultra polille.

MommysMonsters: :hug:

Bigmama: Mä en oo koskaan miettinykkään noita sykkeitä :) Oon juossu nyt kevään ja kesän epäsäännöllisen säännöllisesti sellasta lenkkiä mikä hyvältä tuntuu. Viime viikolla vasta hiukan pidemmän, (josta tissit ei tykänny yhtään ja herätti ekan epäilyn plussasta) :) Mutta eiköhän sen ite tiedä koska alkaa tuntua liian pahalta. Nyt en tiedä, koska pääsen seuraavan kerran juoksemaan kun toi sydän ei pysy kunnolla tahdissa. Ja sitten kohta on niin iso maha ettei pysty juoksee. Harmittaa, kun siitä tulee niin hyvä olo.

ON: Tänään ollu helppo päivä, rytmitkin suht kohdillaan, kun ei oo ahdistanut :) Alavatsaan välillä nippailee, ja saattaa sattua vähän isomminkin. Pitäisikö huolestua? Mä kattelin noita mehiläisen gyne aikoja tälle seudulle, niin ei ollu yhtäkään, mikä sattuis sopiville viikoille... Joskus syyskuun alussa vasta, ja kun ajattelin et ois saanut sen alkuraskauden ultran samalla. Pitäisikö soittaa sit vaan jonnekin muualle. Oon jotenkin niin vainoharhainen tän raskauden kanssa, että haluisin nähdä että kaikki on ok.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
MommysMonsters :hug:

Mua ei ollut vielä listassa, joten laitan tiedot tähän uusiksi, niin ei tarvitse kahlata tuolta etusivulta. Niin ja kiitos listan päivittäjälle hienosta listasta! :)

Natte/30/4./NKL/LA17.4.(todennäköisesti tulee muuttumaan)

Mulla on täysin normaali olo. Ei ole yhtään sellanen olo, että olis raskaana. Mä en normaalitilanteessa menis ar-ultraan, mutta nyt en ole varma viikoista, kun ei niitä kuukautisia ole synnytyksen jälkeen ollut. Kai ne tarkat viikot täytyis jotenkin tietää, että osaa mennä np-ultraan oikeeseen aikaan. Täytyy jutella neuvolassa ens viikolla, kun vien kuopusta 1-v tarkistukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Minä olin unohtunut listalta:

Karen10 / 34/1./ OYS /la 3.4.

Mulla nyt raskausviikkoja 6 + 2. Olenko nyt siis 7. viikolla vai raskausviikolla 6? Matemaattisestihan ensimmäinen viikko alkaa nollasta, esim. 0+4 on ensimmäistä viikkoa. Samalla logiikalla kai 6 + 2 on seitsemättä viikkoa? Vai onko tässä asiassa joku eri logiikka? Sorry kun viilaan pilkkua, mutta haluan tietää, minkä viikon kohdalta katson tuolla "raskaus viikko viikolta" -osiosta, mitä alkiolleni kuuluu. Kuka tietää?
 
suski90 Meillä 4v8kk ja huomenna 2v täyttävä :)
Esikoisen sain kun olin 19v ja sitten kun tämä kolmas muru (toivottavasti) syntyy, oon just täyttänyt 25v ellei kovin paljoa aikaisemmin synny.

Voi tätä hajujen ja tuoksujen kirjoa :D Pesuainet tuoksuu voimakkailta, roskikset lemuaa, kaupassa tuli eilen nenään jos jonkinmoisia hajuja.. Lisäksi väsy, palelu ja alamasutuntemukset. Että oireita on kyllä, mutta ne mun mielestä "tärkeimmät" puuttuu, eli rintojen arkuus ja pahoinvointi..
Imetin kakkosta 1v8kk saakka, ja nyt omistan kaksi pientä lerppua, joten kovasti toivoisin että nää lerput sais sisäänsä jotain täytettä :D

mmiilia & napu 5+3<3
 
  • Tykkää
Reactions: suski90

Yhteistyössä