Suski: Mulle annettiin 24.8 ja huomenna alkaa 5. raskausviikko. Eli laskin et ois just ku alkaa 7. viikko. Kai se on aika tapauskohtaista ja riippuu siitäkin, ootko ensikertalainen vai ei. Ja mulle sanio että toi eka kerta hyvä tossa, kun sit pitää varata se np-ultra polille.
MommysMonsters: :hug:
Bigmama: Mä en oo koskaan miettinykkään noita sykkeitä
Oon juossu nyt kevään ja kesän epäsäännöllisen säännöllisesti sellasta lenkkiä mikä hyvältä tuntuu. Viime viikolla vasta hiukan pidemmän, (josta tissit ei tykänny yhtään ja herätti ekan epäilyn plussasta)
Mutta eiköhän sen ite tiedä koska alkaa tuntua liian pahalta. Nyt en tiedä, koska pääsen seuraavan kerran juoksemaan kun toi sydän ei pysy kunnolla tahdissa. Ja sitten kohta on niin iso maha ettei pysty juoksee. Harmittaa, kun siitä tulee niin hyvä olo.
ON: Tänään ollu helppo päivä, rytmitkin suht kohdillaan, kun ei oo ahdistanut
Alavatsaan välillä nippailee, ja saattaa sattua vähän isomminkin. Pitäisikö huolestua? Mä kattelin noita mehiläisen gyne aikoja tälle seudulle, niin ei ollu yhtäkään, mikä sattuis sopiville viikoille... Joskus syyskuun alussa vasta, ja kun ajattelin et ois saanut sen alkuraskauden ultran samalla. Pitäisikö soittaa sit vaan jonnekin muualle. Oon jotenkin niin vainoharhainen tän raskauden kanssa, että haluisin nähdä että kaikki on ok.