Moi kaikki ja onnea plussista
Ääk, mä oon jo parin päivän ajan vakoillut tätä huhtikuisten ketjua, vaikka en vielä edes tiennyt oonko raskaana vai en. Tänään sitten tein aika hätäisesti päiväpisusta PregCheck -testin, pissa oli melkein kuin vettä ja ajattelin jo, että turhaa tuhlaan testiä.. Mutta yllätyksekseni piirtyikin kaksi viivaa! Testiviiva oli selkeä mutta aika vaalea. Huomenna aamupissasta uus testi sitten.
En tiedä oonko hätäinen, mutta halusin nyt heti tulla tänne moikkailemaan.
Ennestään kotona on vajaan viikon päästä 2v täyttävä tyttö sekä marraskuussa 5v täyttävä poika
Mun olis tarkoitus jatkaa opiskeluja nyt lokakuun lopussa, ja lapset menee sitten päivähoitoon. Ja näillä näkymin toi suunnitelma pitää, ainakin saan pikkasen koulua taas eteenpäin, ja tekee ihan hyvääkin päästä välillä taas kotona pois, ja siis myös lapsille varmasti tekee hyvää.
Tämä kolmas raskaus ei ollut ns. suunniteltu. Ollaan kyllä oltu muutaman kuukauden ajan vähän huolimattomia ehkäisyjutuissa, että ollaan kyllä tiedetty mitä siitä voi seurata, mutta tuli tämä silti aika yllärinä ja mies on vielä vähän järkytyksissään
Itsekin tärisin ja olin aika sekaisin testin tehtyäni, mutta kyllä tämä ihana juttu ja toivon koko sydämestäni että kaikki menis loppuun saakka hyvin.
Oireista sen verran, että parina päivänä on ollut sellaista etovaa oloa ja pahaa makua suussa, jotka on ollut koko ajan läsnä.. muuten ei mitään oikein huomattavia oireita, paitsi pissattaa kyllä aika usein ja rinnat tuntuu vähän oudoilta.
Laskurin mukaan la olis vissiinkin 7.4 ja tänään olis rv 4+6. Mutta oon aika varma että tulee vielä muuttumaan.