Päiviä!
Tentti tehty ja eiköhän tuo menny ihan hyvin, vaikkakaan en lukenu siihen paljon yhtään kun on ollu niin karseita oloja.
Tämä aamu alko sit taas yökkäillessa, yökötti tosi tosi tos paljon aamulla, mut meni sit onneksi ohi kun kouluun lähdin, ajattelinkin siinä mielessäni et voi herramunjee jos tää on tentissäkin...ois ollu aika noloa.
Siellä ku ei vielä kukaan tiedä tästä et mä odotan. Ihmetellee ne on sielä kyllä sitä et ku en oo tupakilla, mut sanonu siellä et mä en polta nyt ollenkaan koulussa päivisin, et poltan sit kotona
en tiiä kyllä uskoko kukaan, mut ei kukaan kysynykkään siitä.
Älkää ihmiset hermostuko tuosta listan päivityksestä jos ei heti tuu, lisään ihan varmasti kaikki sinne heti kun jaksan aleta sen värkkäämään. Nyt on vaa jotenki niin veto ollu pois koko ajan, ettei saa mitään aikaseksi.
Mulla tää väsymys oli hetken pois, oli vaan rinnat kipeenä ja se oksetus, mut ei väsyä niinkään, mut nyt se on kyllä palannu takasin kuvioihin. Rinnat on kipeenä jos joku niitä painaa tai poitsu esim hyppää syliin, ni sillon sattuu, mut ei enää niin paljon ku aiemmin.
Mut ruokaa ei voi syödä enää kun pieniä annoksia kerrallaan. ei vaan maistu.
Joku puhukin täällä siitä että ollaan jo hyvällä mallilla, me huhtikuiset ja mä olen samaa mieltä. Ja uskon siihen et kukaan ei nyt enää tipu matkasta, en edes minä =)
Toivottavasti ainakaan!!!
Tää on nyt niin ihana porukka, ettei täältä nyt enää saa kukaan tippua!!!
Mulle tuli tänään se kotidoppleri, hypistelin sitä ja pakkohan sitä oli kokeilla vaikka tiesin ettei sieltä vielä tässä vaiheessa kuulu mitään, mutta samaltahan tuo kuulosti ku neuvolanki doppler. Laitoin sen nyt sit kaappiin odottelemaan. Ja tuosta kohdusta, ni tänään oli miehen kanssa sellanen hääpäivän peittojen heiluttelu, ku olin aiemmin kotona entä poika, ni siinä sit makoiltiin sen jälkeen ja mä sit siinä kokeilin samalla et tuntuuko mahaa, ja kyllä mä sen tunsin, nyt n. 4 sormen leveyttä alle navan on korkein kohta. Kyllä sen pallon tunsi ja samoilla kohdin oon sitä painettakin tuntenu, mistä oonki maininnu.
Mut nyt päikkäreille hetkeksi että jaksaa illan!
Hyviä ja ihania vointeja kaikille ja kaikilla joilla huomenna tulossa ultraa ja neuvollaa, seulontaa sun muuta, tsemppiä!!!
buam 7+6 (jee, huomenna pääsee alottaan jo kasilla!!!)