Feles : mulla on niitä sisäreisi tuntemuksia melkein päivittäin, yleensä ne tulee liikkeessä tai seisoessa, mutta eilen tuli myös sohvalla maatessa. Oon itse diagnosoinu ne hermokivuksi, vauva on niin alhaalla että painelee hermoja
ja ne kyllä tuntuu ikävältä, onneks kestävät vaan sen hetken.
Voi
Jatsu jaksuja nyt teille, mulla lääkärin tekemä rajuhko tutkimus sai vedet menemään seuraavana yönä, viikot oli sillon jo 41+5 mutta toivottavasti sulla alkais tapahtuun jo ensi yönä =)
Mulla on pinna niin tiukalla, yksin kun hoidan esikoista ja kaikkea muuta siinä sivussa. Mies on reissuhommissa, ollut koko tämän raskausajan, yleensä tulee aina viikonlopuksi kotiin ( perjantai iltana ja lähtee taas sunnuntai päivänä :headwall: ) mutta nyt sillä on joku koulutus viikonloppuna niin tulee vasta ens viikon lopulla kotiin. Meillä on aina perjantaisin saunavuoro ja en mä tiedä miks ajattelin että ihana kun nyt pääsee rentoutumaan saunaan, kuitenkin mun mukana tuli meidän 1 vee tyttö. No alku meni ihan hyvin, istuttiin sielä suihkunlattialla ja "leikittiin" suihkusaippuapullolla yms. sit mentiin saunanlauteille ja neiti ei hetkeäkään pysynyt istumassa, venkuili vaan. Nostin sen sitten suihkun lattialle ja yritin ruveta pesemään itteeni niin siitäkös itku alkoi, sellaset väsyitkuraivarit että koko sauna ja talo raikas :ashamed: Naapurit varmaan mietti että mitä siellä tapahtuu.. No itkut kesti aikansa ja niin kesti sekin että itse rauhotuin, mut sitten iltapalan jäleen neiti meni niin enkelinä nukkumaan. :heart: Tulee niin huono omatunto kun hermostuu itkusta, siis vaikka ei tee mitään pahaa lapselle niin kyllä se varmasti aistii että äiti on hermostunut
Eihän se sille väsylle mitään mahda. No onneks nyt on rauha maassa.
Toivottavasti viikonlopusta tulee vauvantäyteinen. Puh puh supistustuulia puhaltelen