Jastu joo Lansinohia voi käyttää, melkeinpä mihin vaan. Aika paksua tatinaa on ja pieni tuubi maksaakin "kivasti", en tosin muista hintaa. Paksuuden takia on tosi riittoisaakin. Bepanthenia meinaan itse ostaa tuon lisäksi, se ehkä levittyy paremmin vauvan iholle, jos tarvetta rasvailuun on. Olen noita rasvoja ostanut kavereille, kun heillä on ollut vauvakutsuja. Mistä tulikin mieleen, että oletteko muut olleet vauvakutsuilla? Mulle ja veljen vaimolle viimeks pidettiin yhteiset mun siskon ja veljen vaimon serkun toimesta ja oli tosi kivat kyllä! Parilla muilla kutsuilla olen ollut ja on ollut kivaa. Hyvää syömistä nyyttärimeiningillä, lahjoja tulevalle äidille/vauvalle, sukupuolen arvoitus-leikkejä ym. Ei lainkaan niin Amerikan meininkiä, mitä alkuun ajattelin =)
Chiq mäkin tilasin tuolta Nalle Nöttösiä ja tuon Pehmo-Nallen. Ihanaa materiaalia! Lisäksi sain kummipojan käyttämättömiksi jääneet äp:n ImseVimset. Parit Muumivaipat ostin, kun sain -70% alesta (kuori ja sisus).
Feles Ihanaa, että tulokset normaalit! Ja onnea tytöntylleröstä :heart:
Nyt lähden lenkille, pakko saada päivän ulkoiluannos =)
Chiq mäkin tilasin tuolta Nalle Nöttösiä ja tuon Pehmo-Nallen. Ihanaa materiaalia! Lisäksi sain kummipojan käyttämättömiksi jääneet äp:n ImseVimset. Parit Muumivaipat ostin, kun sain -70% alesta (kuori ja sisus).
Feles Ihanaa, että tulokset normaalit! Ja onnea tytöntylleröstä :heart:
Nyt lähden lenkille, pakko saada päivän ulkoiluannos =)