Huisi: Mulle on tullut pelko keskenmenosta. Esikoisesta en murehtinut mitään, nautin vaan täysillä, eikä keskenmeno edes käynyt mielessä.. Mutta nyt on koko ajan pieni pelko, että jotain menee vikaan. Ja ehkä tuo pelko johtuu siitä, että ollaan tässä vaiheessa jo lähimmille raskaudesta kerrottu, esikoisesta kerrottiin vasta ekan ultran jälkeen..
Mutta kaippa sitä on turha murehtia, pidetään positiivinen mieli! =)
Musta tuntuu, et mulle on tullut jo pieni maha, tosin turvotustahan vaan se on
6+1 viikolla ei kauheen isoo mahaa voi olla
Esikoisesta alko näkyyn tosi myöhään ja loppuvaiheessakin oli viel tosi pieni masu..
Leenulaanu: Munkin mielestä on ihan normaalia jos alkuraskaudessa tulee hieman vuotoa, joten älä vielä pelästy, tarkkaile tilannetta! =)
Mulla tuli kans ekassa raskaudessa pientä vuotoo kerran kun vessassa kävin ja pelästyin ihan sikana. Itku tuli ja työkaveri sitten soitti ensiapuun ja sieltä sanottiin, että on ihan normaalia. Hölmö minä!
Ootteko te persoja makeelle ym. raskausaikana?
Mä en kauheesti kyl syö mitään mässyjä, koska pelkään niin paljon painonnousua, että tyydyn mieluummin vaikka porkkanaa pureskeleen
Ja toivon, että painoa tulis max. saman verran kun edellisraskaudessa. Mutta kyllähän siihen paljon pystyy ite vaikuttaan..
Meinaattekos muuten ottaa vauvan sukupuolta selville? Ootteko jo ajatellut asiaa?
Mä ainakin haluan tietää, en pystyis oleen tietämättä