¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Kylläpä tänne on taas tekstiä tullut, yritän lukea pikaisesti taas uusimmat kuulumisenne.. :)
Tänne ei kummempia, ensi viikon to eka neuvola, sitä odotellessa.. Ei ole tuo masunseutu kasvanu yhtään... vähän on kyl turvotusta. Mutta eiköhän se masu kerkee sieltä vielä pompsahtaa. :D
 
Heippa kaikille!

:hug: huonoja uutisia saaneille.

Minutkin voi poistaa listasta eli meillä todettiin tuulimuna tänään ultrassa. En olisi uskonut, että minä olen yksi näistä mukamas harvinaisuuksista jolla tulee useampi keskenmeno peräkkäin, mutta tottahan se nyt sitten on.

Hyvää loppu odotusta teille muille!
 
Voi ei mitä huonoja uutisia ja vuotohuolia tullut muutaman päivän sisään :( Voimia teille :hug:

).( Olen ollut todella väsynyt, enkä ole jaksanut kuin lukea teidän kuulumisianne. Nyt jo toivoisin pääseväni nukkumaan. Ällö olo aaltoilee ja vaihtelee päivittän. Tänään on ollut superällötys. Jääkaappi on pitänyt tänään aukaista hengitystä pidättäen :ashamed: Haisee kaikki niin pahalle. Eli mullakin on tarkka hajuaisti.
Makeaa ei siis tee mieli yhtään, hyyyi...
Alamaha oli aamulla todella kipeä. Olisiko pissihädällä yhteyttä asiaan? Tai eilisiltaisella peittojen heilutuksella??
Poikaa en pysty enää kantamaan edessä, mahalta pitää saada kaikki paino pois. Kaikki housut painaa turvonnutta mahaa..
Joku kertoi oudosta tunteesta kurkussa. Mulla on varsinkin iltaisin sellainen tunne, että joku puristaisi kurkkua.

Maanantaina miehen töiden jälkeen on vihdoin se ultra!! Ei enää kauaa onneksi!

Tervetuloa uusille muuten, ja onnea :heart:

Sukupuoli haluttaisiin selville, kuten viimeksikin. Ei vaan saatu selville viimeksi, koska ultraaja ei ollut varma.. Eli nyt meillä ei ole odotuski, että saisimme tietää.. 4D on liian kallis :/

Mitähän muita gallupeja täällä olikaan menossa??

No jos kohta toi poika menisi nukkumaan, niin mäkin pääsisin.

Tarrasukkia!!
 
Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille!

Ei mitään uutta täällä. Huono olo ja oksentaminen jatkuu ja lisääntyy. Viimeiset päivät jo varmaankin lähes 10x päivässä oksentan. Olen aina ollut sitä mieltä, että rakaus ei ole sairaus ja pahoinvoinnin takia sairaslomalle ei jää (varsinkin kun edelisissä se on kestänyt kuukausitolkulla). Oikeasti on tavallaan helpompaa, kun on PAKKO keskittyä työhön, vapaat päivät ovat vielä surkempia. Tänään tuli eka kerran mieleen, että jos tämä tästä pahenisi, sitten voi saikkuakin harkita, en siksi, että en jaksa töissä (no tuntuuhan se töihin lähtö aina ylivoimaiselta, mutta kyllä pärjä, kun siellä on), mutta kun työnteko häirintyy pahasti, kun ainakin parin tunnin välein on pakko päästä yökkäilemään. Työ kun on sellainen, että läheskään joka hetki ei ole mahdollista poistua, jos olisin esim. jossain konttorissa koneen edessä, en sitä miettisi. Yritän toki pärjätä, jospa se ei pahenisi siitä.

15.9 on NT-ultra äitipolilla.

T.Mirabel 9+1
 
Uusi ilmottautuisi mukaan.. :wave:
Tänään siis rv 6+1 ja kolmatta (huih :D ) odottelen. Mulla oli km tammikuussa 2008 rv:lla 8 ja kyllähän se vähän mielessä muistuttelee. Mutta toisaalta, kaksi edellistä raskautta on sujunut hyvin niin turha kai pelätä asiaa mille ei itse mitään voi.
Mun pelot vaan lisäänty kun mulle tuli ihan hirmu kipeäksi vatsa toissa iltana, kyljestä. Lattialla vaan makasin kun en muuta voinut. Ensiapuun soitin ja sanoivat että kohdunulkoinen on mahdollista mutta katsellaan. Olo sitten aamua kohti parani ja nyt on olo jo melkein kivuton. Täytyy tarkkailla.

Tyhmää että yks ihmisen elämän merkittävimmistä asioista pitääkin olla niin täynnä stressiä ja huolta.
 
pinpella :hug: ja pahoitteluni!

Tänne on taas parissa päivässä tullut niiiiin paljon tekstiä että lukemiseen vierähtää koko ilta :p

Tänne ei edelleenkään mitään kummempaa. Eilen illalla alkoi migreeni kun olin pojan kanssa kahdestaan kotona. Onneksi kello oli jo sen verran että sain palleroisen pian nukkumaan ja itsekin olin sängyssä jo puoli yhdeksältä. Onneksi ei ollut kauhean raju kohtaus, kun ei saa mitään tujumpaa lääkettäkään ottaa.

Ensi tiistaina olisi eka neuvola. Ihanaa kun saa ultra-ajan! On taas jotain mitä odottaa.

Eelis 8+4
 
Voimia pinpella! :hug:

Esitit Hap eilen monta sellaista kysymystä, jotka ovat minunkin päässä pyörineet eli kiitos vaan minunkin puolestani. Aina kun ei viitsisi kaikkea kysellä :ashamed: .

Oireista Mun hajuaisti on tällä hetkellä nuhan takia ihan ummessa :snotty: , mutta normaalisti mulla on kyllä tosi hyvä hajuaisti. Toivottavasti se ei tästä raskaudesta enää yhtään parane. Mulla on myös aina noita finnejä, tosin nyt varmaan vielä entistä sitkeämpiä tapauksia. Kaikki keinot kokeilleena en voi muuta, kun tyytyä kohtaloon ja yrittää peitellä niitä. Saa toki ehdotella jotain uutta, mutta ikuisena teinifinninaamana en usko, että mikään voisi perimää muuttaa. :D Olen myös juossut vessassa aina tuplasti muihin verrattuna, joten yöpissailu ei ole uutta. Tietysti jos se yltyy tästä vielä sellaiseksi, että saan ravata siellä useita kertoja yössä, niin sitten tunnen todella olevani raskaana. =)

Sukupuolesta Ei taideta kysellä sukupuolta. Kaverimme kysyivät tässä hiljattain omansa sukupuolta ja väärinhän tuo määritelmä oli sitten mennyt. Eihän se nyt kauheasti haitannut, vaikka hankintoja olikin tehty poika mielessä, mutta kuitenkin. Olen ostellut jo paljon vaatteita, kaiken värisiä. Aion myös pukea vauvan kaikkiin väreihin, joten siinä mielessä ei ole väliä. Olishan sekin tietty kivaa, että tietäis, mutta kai olen sitten "perinteinen".

Niin ja vielä siitä neuvolan varhaisuudesta. Mulla on nyt maanantaina neuvola ja plakkarissa on silloin 5+6. Omien laskelmien mukaan laskettu. Jos meidän neuvolassa on sama periaate kuin täällä nyt on ollut puhe, niin maanantaina taidan hypätä viikolla eteenpäin. =)

 
Kovasti taas tekstiä tullut =) En varmasti pääse pitkään aikaan kärryille että ketä kaikkia täällä onkaan, mutta 9 kk toisaalta myös niin piiitkä aika!
Voi että, kun noita kurjia uutisiakin tuntuu tulevan, mitäpä osaan sanoa; toivottavasti pian pääsette uudelleen näille palstoille :hug:

Mun olo on niin hyvä, että tekisi mieli mennä varhaisultraan tarkistamaan onko kaikki kunnossa. Yritän olla höntyilemättä, kerrankin. Melkein alkaa toivomaan pientä pahoinvointia..

Sukupuolesta Haluan palavasti tietää. Edellisestä kysyin joka ultrassa ja vielä 4d-ssä kävimme. Tyttö, sanottiin joka kerta , mutta minä puupää en kunnolla uskaltanut siihen uskoa, enkä sitten niin varustellut. Ja toisaalta himoitsin vaaleanpunaisella somistettuja turvakaukaloita ja rattaita, mutta takaraivossa oli ajatus, että jospa tuleekin vielä yksi ja se onkin poika. Että sen verran käytännöllinen minäkin.

VarustelustaTajusimme vast ikään että tarvitsemme tuplarattaat ja myös tuplavaunutkin vai? Onko järkeä hommata molempia? Toiset siis kaupunkikäyttöön, toiset leikkipuisto marsseille. Kertokaapas kokemuksia =) Ja uusi iso auto täytyy hommata pakosti, että rahan menoa riittää :whistle:

Viikonloppuja kaikille =)
 
Plussailin 24.8.09 :)
Pikku kolmonen olisi tulossa. Mulla on jo valmiina identtiset enkelipojat, jotka syntyivät tähän maailmaan 3.3.2009 rv:llä 20+5.
Nyt tässäkin raskaudessa on kovasti pelkoa mukana, mutta pakko yrittää uskoa, että meidän huono onni oli poikien kohdalla. Kellekkään ei voi niin käydä toiste :(

Ikää minulla on 20 vuotta ja asun Iitissä.
Antaisin tietoja:

EjaV laskettuaika menee 29.4. PHKS on sairaala ja kolmonen tulossa :)

Emmi ja hippunen rv 5+5
 
HaP
ekana voimia tippuneille :hug:

ja onnittelut uusille :flower:

buam kiitos vastauksesta ja myötätunnosta. ei tunnu ihan niin pöljältä nytte :LOL:

KiiajaVille no olihan sinne postilaatikkoon tullut viesti. en vaan oo ees tajunnu kattoa sinne :ashamed: mutta oikeassa olit. laskurit antaa la:ksi 30.4. sori vielä, mun moka.

Leenulaanulle tsemppiä hulluna! toivotaan ettei ole mitään vakavaa.

Toivotaan kiitos tiedosta. helpotti tietää, etten oo ainut :)

bambinoko jes, muitaki toopeja :p sun vuoro sit seuraavaksi kysellä :LOL:

tänne ei mitään erikoista. tuntuu kokoajan, että olisin jotenki turvoksissa.. ja kauheesti tekee kaikkea suolasta mieli. makea ei huvita yhtään. välillä myös sellainen tunne, että alavatsa olisi tavallaan kova. onko tuo normaalia tai onko kellään muulla samaa?

sukupuolesta: en ole vielä ajatellut asiaa kauheasti. toisaalta, itseni tuntien, jos ultratäti sanoo, että "sen näkee nyt, haluatko tietää?" ni haluan varmasti. oon liian utelias jättääkseni välistä. molemmat on kuitenki tervetulleita. sen talven tuulimunan jälkeen, toivon vaan niin kovasti, että tämä kestää loppuun asti terveenä. sukupuolella ei väliä.

tulipa taas paljon asiaa :x hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Lueskelin tässä viestejä ja mietin aikaa muutamakymmentä vuotta sitten. Nykyaikana monesti raskaustesti tehtään jo heti 4+0 ja ultraankin pitäisi päästä usemman kerran (itselläni syke toistuvasti tarkistettu jo...). Ajatelkaa, minkäänlaista se on ollut, kun kuukautiset olivat myöhässä, mutta raskauden pystyi toteamaan vasta silloin, kun lääkäri totesi kohdun selvästi suurentuneeksi! Ja sydänääniä kuuli vasta joskus lähempänä viikkoa 30 torvella! Keskenmenokin todettiin vasta siinä vaiheessa, kun rupesi oikein kovasti verta vuotamaan, jne... Ja ne yllätyskaksoset, kun "oi-oi, sieltä on vielä toinen tulossa!".
 
heips, täällä ne pelot vaan kasvaa, eilen alkoi kova alaselkäsärky ja kauhekseni huomasin kun vessassa kävin , niin ruskeaa menkkamaista vuotoakin sinne tuli, nooh tästä en vielä säikähtänyt myútta kun aamulla katsoin housuja , oli ne ihan täynnä ruskeaa tahmasita vuotoa, ihan kuin kuukautisten alussa ja lopussa. Minulla pitäisi juuri olla kuukautiset alkamassa, joten jos yhtään olen positiivinen niin tämä kaikki särky ja ruskea "runsas" vuoto johtunee siis siitä! Onko kukaan muu kärsinyt tällaisesta vuodosta alkuraskaudessa, itselläni ei ollut esikoisesta kun ihan muutama tippa näillä viikoilla....7+5 tai 8+4?

ärsyttää lähteä töihin tällä mielialalla, kun tiedän että keskenmenossa on aivan samat oireet kuin tässä kuvailemassani tarinassa :(

ja lisätäkseni, laitoin siteen jotta nään kuinka paljon sitä vielä tulee, mihin ottaisin yhteyttä näin pyhänä jos tämä yltyy :eek:

olo on siis kuin olisi menkat meneillään ja vuotokin samanlaista tosiaan kun alussa ennen kunnon vuotoja, APUA !

KIITOS
 
Huisi: Tietenkin jokaisen meidän keho on erinlainen, mutta mä oon nyt viimeisen 3 vuoden aikana saanu keskenmenon 8 kertaa ja jokaisella kerralla mulla se vuoto on alkanu ihan kirkkaalla ja rehellisellä verellä, joka myöhemmin on sitten runsastuneet ja kivut kasvaneet niin, ettei voi erehtyä siitä onko kyseessä menkat vai keskenmeno. Eikä ne sano sitä että niin kauan ei ole hätää kun se veri ei ole kirkasta verta ja sitä ei tule paljon. Yhdellä ystävälläni tuli rusehtavaa verta parin päivän ajan ihan menkkojen verran, mutta silti synty terve poika myöhemmin. Toivottavasti sullakin on tuo vaan juuri jotain vanhaa veren sekaista valkovuotoa. :hug: Koita mussu siellä jaksaa!

).( omaa napaa sitten, eilinen oli päivästä ihan hyvä, siihen asti kun pitis syödä jotain. Mä oon sellanen etten saa kirveelläkään syötyä aamusta ja sitten siinä 10 maissa söin ku pojan kanssa oltiin oysissa, niin patonkia siinä sitten syökäsin....noh, tosi etova olohan siitä tuli, mutten oksentanu. Sit päivällä käytiin lelun ostoksilla ja hesessä syömässä (lahjontaa pojalle ku oli niin reipas sairaalassa :D ) Ni, ei ei vaan voinu syyä sitä ateriaa...ei mikään menny alas...yök!
Päivällä sit nukuin hetken sohvalla ja heräämisen jälkeen koko ilta oli semmonen että oksennus tuntu kurkussa...Että nyt tais se pahoinvointi rantautua tännekkin...
Mutta oon nyt vaan iloinen siitä, jos se vain ois hyvä merkki..Menkkamaiset kivut välillä jatkuu, uutena tullu semmoset vihlaisut, eivät oo kipeitä, mutta kuitenki....josko ne ois niitä kasvukipuja tjtn...Mutta nää rinnat....sori ku valitan niistä koko ajan, mutta tää on oikeesti tuskaa, eilen lenkilläkin ku olin niin hyvä ku voi kävellä ku tissit heiluu...auts! Ainoo millon ne ei oo kipeet on just sillon ku herää aamulla, mut sit pitää laittaa rinsikat päälle. Ja kasvanee ne on kyllä ihan reilusti.

Joku kyseli tuolla mahan kovuudesta....sori en muista kuka...
Mulla on ainakin niin että alavatsa on tosi kova kun kokeilee esim seisoen sitä, ja sen muistan että oli esikoisellakin.

Sukupuolesta Me kysyttiin esikoiseltakin ja varmaan tästäkin kysytään mikäli on nähtävissä. Esikoisen puolesta piti paikkaansa. (plus kaverin tekemä neulatesti piti paikkaansa silloinki ni toivotaan että nytkin)

Sit tavaroista, mä en oo uskaltanu vielä ostaa mitään, enkä varmasti ostakkaan. Ajattelin että ton ekan neuvolan jälkeen jos ultrassa näkyy kaikki mitä pitää, ni sit jos ostaisin YHDEN vaatteen, mut en uskalla sen enempää. Meidän pitää ostaa vaunut ja eilen kävin kärkkäisellä ja näin AIVAN IHANAN turvakaukalon!!!Siinä oli limenvihreän ja sinisen väriset kuvioinnit!!!Tosi nätti oli...meillä on kyllä pojan kaukalo tallessa, mut eihän se haittaa jos se ois uus????
Ku sais tuon miehenki vakuutettua!! :whistle:

Hui....tulipas sepostusta.....

buam
 
Paljon tekstiä tullut taas :)

Pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille :( :hug:

Ja tervetuloa ja onittelut uusille plussanneille :flower: :)


Mä kommentoin nyt vaan tuohon sukupuoliasiaan: aiotaan kyllä kysyä, jos vaan mitenkään näkyy :) Kaikista on kysytty, pojista on nähty, tyttö piilotteli siveästi jalat ristissä :D

Mä oon nyt jo ihan varman että tää on tyttö :D Pojista mulla on ollut aina törkeen likaiset hiukset, rasvoittuneet siis todella nopeasti. SItten on ollut kutisevia näppyjä selässä ja oon ollut tosi väsynyt - pitänyt nukkua päikkäreitä ja mennä vielä illallakin ysiltä nukkumaan.

Tytöstä (ja siitä menetetystä tytöstä alkuraskaus) mulla oli etovaa oloa, ei rasvoittuvia hiuksia, rehottavat säärikarvat, ei selkänäppyjä, saunassa päänsärkyä, teki mieli kirpakoita jäisiä marjoja, ei pahemmin väsymystä.

Ja nyt siis noita tyttöoireita eikä ollenkaan poikaoireita :D Saahan nähdä! Sormustestin mukaan meille pitäisi olla tulossa nyt viimeinen lapsiu ja tyttö... :whistle:

Tässä vielä ohjeet kiinnostuneille sormustestiin:

Naimasormus lankaan ja roikkumaan ilmaan vasemman ranteen päälle (kämmen ylöspäin). Sormus näyttää kaikkien lastesi määrän ja sukupuolen. Sormuksen pyörivä liike tarkoittaa tyttöä, heiluriliike poikaa. Sormuksen liike pysähtyy jokaisen lapsen jälkeen.

Mulle tuli aikoinaan tällainen rivi (odottaessani kolmatta):
poika-tyttö-tyttö-poika-tyttö

Ja meille on tullut:
poika-tyttö-tyttö (menetetty, patologin tutkimuksen mukaan tyttö )-poika...

Miehelle tuli myös sama rivi :) Eli siitä puuttuu enää se tyttö :D

stoppis ja sala-apina 8+3 ehkä
 
Tuo sormustesti voi tehdä myös neulalla, sama testi tehty mulla ja mulla näyttänyt nyt tyttöä.
Edellisellä kerralla näytti poikaa ja sekin piti paikkaansa :D

Unohdin laittaa tuonne iteltä pahoittelut tippuneille! :heart:
 
Huomenta!

Tää meidän remppa/muutto on tehny sen etten oo ehtiny täällä käymään. Eilen illalla kävin lukemassa monen monta sivua, mitä olitte kirjottanu, mutt arvatkaa muistanko mitään. Voip olla, että nytki menee pari päivää ennen ku pääsen tänne. Tänään alkaa muutto tosissaan, koska aikataulusta ollaan muutenki myöhässä ja ukkeli lähti Tampereelle Mäntä Messuille. Ois itteeniki kiinnostanu, mutt nyt ei ehi. Toi liittyy moottoripyöriin.

Ikäviä uutisia tänne oli tullu. Pahoitteluni :hug: :hug:

Tervetuloa uudet :flower: :flower:

Kaikki jotka omasta mielestään kyselevät tyhmiä. Lainatakseni atk- opettajan sanoja monen monen vuoden takaa. Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Että kyselkää kuulkaa mitä lystää. Minäki tuppaan välillä kyselee iha hölmöjä :ashamed:

Sukupuolesta ollu puhetta. Voin pistää vaikka pääni pantiks, ett tää on poika. Kävin kattoo sen jonku laittaman kiinalaisen ennustus jutun. Sen mukaan tulis poika ja tein yhen toisen testin jonka mukkaan tulis poika. Tosin tän toisen testin ois pitäny tehä joku muu. Pitää pyytää siskoo tekemään jos sitä näkis tässä joskus. Asutaan kaukana toisistamme. Voin myös sanoo, ett se tuulimuna ois ollu tyttö, mutt se jää ikuiseks arvotukseks, sitä en saa tietää koskaan. Minä en myöskään halua tietää sukupuolta, joten olkoon yllätys :)

Täällä on kans yks joka vastustaa sitä, että poika puetaan siniseen ja tyttö punaseen. Aattelin kyllä tasan tarkaan pukee lapsokaiseni iha sellasiin väreihin, ku itestä tuntuu. Yhtään vaatetta en ole vielä ostanu. En oo uskaltanu. Mutt yks päivä just ihastelin sellasta oikein tummanpunasta potkupukua. Minun lempiväri on siis punanen, joten vauvan vaatteistaki sitä tulee löytymään! Ja jos joku tulee sanoo, että ihana tyttö, nii kysyn sit millä perusteella tollai päättelet. Jos sanoo, ett vaatteiden värin perusteella, nii sit voip olla ett meikäläisen suusta tulee pari valittua sanaa ;) Jos tää tulokas on siis poika.

Haluiaisin niin ostaa jo jonkun vaatteen, mutten oikeesti uskalla. Mulla on myös se angel sound, nii sit ku sillä kuulen ekat sydänäänet ostan vaatteen. Jos satun sillä kuuleen ennen nt-ultraa. Neuvolassa tuskin kuuntelevat, ku viimeks sano ettei kuulu vielä. Josta tuli mieleen, että onneks muidenki neuvolan tädeillä on ihmeellisiä kiekkoja joista laskevat sen lasketun ajan. Joten menkat ois sit niiden kiekon mukaan ollu viimeks eri päivänä, ku oman kalenterin mukaan. Mulle se on ihan sama, että laskevat sen 28 päivän mukaan, ku omasta kierrosta se ei heitä ku pari päivää.

Omasta navasta vielä vähän. Mulla on taas oireet hävinny aikalailla. Tissitkää ei oo enää nii kipeet. Pelko siis nostaa taas päätään, mutt luotan kaiken olevan kunnossa! Nyt en anna pelolle valtaa! Tuhrutteluaki oli vaa 3 päivän ajan ja seki minimaalista. Katsellaan siis rauhassa.

Tulipa tekstiä, mutt seuraavaan kerran pääsenki rääkkäämään teitä vasta parin päivän päästä ts. ehdin. Tiistain neuvolaa odotellessa.

JääKyynel ja Tuittu


tai (8+4)

 
heipsan, täällä olo ollut etova paitsi eilen tosi hyvä olo et pahaa oloa ei ollut ku vähä aikaa. mut nyt taas aamusta kauhee olo ja tuntuu et oksettais. Keittiössä ei pysty olemaan kaikki hajut tunkeutuun nenään et teke pahaa....
9 yötä vielä eka neukkuun.. :D

tänään olis tarkotus mun porukoille mennä kyläileen mut en tiedä miten tän olon kans voi lähtee.. aamupalaa en oo saanut alas ku tuntuu et oksettaa...haluaisin jo tän olon loppuvan ku tää ei oo enää kivaa. :'(

arska äippä + salamatkustaja 6+5

p.s niin tissit eilen oli kipeänä vähän aikaa mut se loppui.

 
Pahoittelut täältäkin pinpella

piti tuo sormustesti tehdä ja näytti tältä: tyttö-tyttö-poika-tyttö
kaks tyttöä meillä onkin et nyt pitäs tuon mukaan tulla poika,joka olisi kovin toivottu :) kuopuksen aikaan tein kanssa ja samaa näytti jo silloin

ON:taas aamuyökkäillyillä käyty ja etoo koko ajan,ja mitään ei taas jaksais rueta tekemään :(
 
Huisi Mulla oli keskeytynyt km, ja se alkoi ihan kamalalla alaselkä ja -vatsakivuilla. Vuoto oli niukkaa, rusehtavaa. Tuota kesti muutama päivä, kunnes alkoi kunnon vuoto. Jospa sulla kuitenkin johtuisi muusta, vaikka siitä että pitäisi nyt olla ne menkat. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja buam:
Tuo sormustesti voi tehdä myös neulalla, sama testi tehty mulla ja mulla näyttänyt nyt tyttöä.
Edellisellä kerralla näytti poikaa ja sekin piti paikkaansa :D
Niin sä varmaan tarkoitat sitä mahan päällä tehtävää, joka näyttäis sen kumpi on mahassa. Toi ylempi ohje siis ranteen päällä ja näyttää kaikki lapset mitä saa kaikkiaan :)

Synnytyksestä aion tälläkin kertaa ponnistaa jakkaralla ja kohdunkaulanpuudutteen voimin, jos vaan menee kaikki hyvin :) Nämä toimii mulla!

Lisään vielä tyttöoireita: herkistynyt hajuaisti ja seksi ei vois vähempää kiinnostaa :ashamed: Pojista nääkin toisin...
 
Eiku tuon voi tehdä ihan kädenkin päällä, on ainakin meillä kaikilla toiminu jotka sen on tehneet.
Eikä siis näytä pelkästään sitä odotettavaa lasta, vaan kaikki, mitä tulee saamaan.

Eli tehdään ihan samalla tavalla kuin sormustesti, erona vaan et se on neula ja tekee täsmälleen samat liikkeet kuin tuo sormus.
 
Jääkyynel mullakin on oireet lieventyneet: rinnat ei enää kipeet eikä okseta. Hiukan vain on iltaisin huono olo. Tietty hiukan huolettaa, mutta toisaalta olen iloinen, kun olo on parempi.

Huisi mulla taas tuli keskeytynessä keskenmenossa ihan kirkasta verta, joka sitte muuttui ruskeeksi tuhruksi. Tässä raskaudessa tuhrutteli ruskeeta viikoilla 4-6. Toivotaan, että sulla on kaikki hyvin :heart:

Mulla on synnytystapana sektio, kun kohtu ei enää myoomaleikkauksen takia kestä synnytystä.

 

Yhteistyössä