Huomenta!
Tää meidän remppa/muutto on tehny sen etten oo ehtiny täällä käymään. Eilen illalla kävin lukemassa monen monta sivua, mitä olitte kirjottanu, mutt arvatkaa muistanko mitään. Voip olla, että nytki menee pari päivää ennen ku pääsen tänne. Tänään alkaa muutto tosissaan, koska aikataulusta ollaan muutenki myöhässä ja ukkeli lähti Tampereelle Mäntä Messuille. Ois itteeniki kiinnostanu, mutt nyt ei ehi. Toi liittyy moottoripyöriin.
Ikäviä uutisia tänne oli tullu. Pahoitteluni :hug: :hug:
Tervetuloa uudet :flower: :flower:
Kaikki jotka omasta mielestään
kyselevät tyhmiä. Lainatakseni atk- opettajan sanoja monen monen vuoden takaa. Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Että kyselkää kuulkaa mitä lystää. Minäki tuppaan välillä kyselee iha hölmöjä :ashamed:
Sukupuolesta ollu puhetta. Voin pistää vaikka pääni pantiks, ett tää on poika. Kävin kattoo sen jonku laittaman kiinalaisen ennustus jutun. Sen mukaan tulis poika ja tein yhen toisen testin jonka mukkaan tulis poika. Tosin tän toisen testin ois pitäny tehä joku muu. Pitää pyytää siskoo tekemään jos sitä näkis tässä joskus. Asutaan kaukana toisistamme. Voin myös sanoo, ett se tuulimuna ois ollu tyttö, mutt se jää ikuiseks arvotukseks, sitä en saa tietää koskaan. Minä en myöskään halua tietää sukupuolta, joten olkoon yllätys
Täällä on kans yks joka vastustaa sitä, että poika puetaan siniseen ja tyttö punaseen. Aattelin kyllä tasan tarkaan pukee lapsokaiseni iha sellasiin väreihin, ku itestä tuntuu. Yhtään vaatetta en ole vielä ostanu. En oo uskaltanu. Mutt yks päivä just ihastelin sellasta oikein tummanpunasta potkupukua. Minun lempiväri on siis punanen, joten vauvan vaatteistaki sitä tulee löytymään! Ja jos joku tulee sanoo, että ihana tyttö, nii kysyn sit millä perusteella tollai päättelet. Jos sanoo, ett vaatteiden värin perusteella, nii sit voip olla ett meikäläisen suusta tulee pari valittua sanaa
Jos tää tulokas on siis poika.
Haluiaisin niin ostaa jo jonkun vaatteen, mutten oikeesti uskalla. Mulla on myös se angel sound, nii sit ku sillä kuulen ekat sydänäänet ostan vaatteen. Jos satun sillä kuuleen ennen nt-ultraa. Neuvolassa tuskin kuuntelevat, ku viimeks sano ettei kuulu vielä. Josta tuli mieleen, että onneks muidenki neuvolan tädeillä on ihmeellisiä kiekkoja joista laskevat sen lasketun ajan. Joten menkat ois sit niiden kiekon mukaan ollu viimeks eri päivänä, ku oman kalenterin mukaan. Mulle se on ihan sama, että laskevat sen 28 päivän mukaan, ku omasta kierrosta se ei heitä ku pari päivää.
Omasta navasta vielä vähän. Mulla on taas oireet hävinny aikalailla. Tissitkää ei oo enää nii kipeet. Pelko siis nostaa taas päätään, mutt luotan kaiken olevan kunnossa! Nyt en anna pelolle valtaa! Tuhrutteluaki oli vaa 3 päivän ajan ja seki minimaalista. Katsellaan siis rauhassa.
Tulipa tekstiä, mutt seuraavaan kerran pääsenki rääkkäämään teitä vasta parin päivän päästä ts. ehdin. Tiistain neuvolaa odotellessa.
JääKyynel ja Tuittu
tai (8+4)