Vau ihania uutisia monilla! :heart: (nimet ei pysy vaan muistissa :ashamed: )
Hapsiainen Mä viime viikolla kirjottelin iho-oireista ennen plussaamista. Eli mulla tuli kauheita näppylöitä ja menin ihotautilääkärille. Sain voidetta ja antibioottiliuosta, joita voi käyttää raskauden aikana (silloin oli haaveissa raskaus, jota en vielä tiennyt). Auttoivat viikossa!! Herkkäihoisena ne kuivattivat ihoa, mutta runsas rasvaaminen ja kosmetologilla käynti vei kuivuuden. Nyt silloin tällöin olen laittanut aineita yöksi, jos joku näppy on tullut. Mulla on kaason esiiintymishommia tiedossa ensi kuussa, joten se oli se pääsyy lääkäriin menossa (että olisin edes vähän edustuksellinen yli sadan häävieraan edessä )
Mies oli eilen illalla niin ihana, kun alkoi olla huolissaan syömättömyydestäni. Se alkoi luettelemaan ruokia, mitä voisi tehdä, jotta söisin, eikä mikään mulle maistunut. Lupasi sitten tehdä tänään katkarapukeittoa, joka ei ole helpon resepteistä
Soitti vielä tänään ruokatunnillaan, että olenko syönyt mitään. Ihanaa, kun se huolehtii :heart:
Nyt se saa koko viikon kuunnella mun valitusta kun on vielä niin kauan ultraan aikaa (viikon päästä )
Heräsin päikkäreiltä äsken, nyt vähän pirteämpi olo =) Onneksi poika nukkuu vielä, niin saa vaan olla. Sillä on nyt joku äiti-vaihe menossa, joten se on koko ajan mun kimpussa enkä saisi minnekään pois mennä..
Onneksi en ole ainoa, joka ei osaa kommentoida kaikkien juttuihin.. Eli omaa napaa taas.