Huhtikuiset 2022

Tein tänää dpo 13 näin hyvät viivat, eilen yllätyin ku päätin vaa ykskaks et testaanpa negan pois alta mut sit alkoki piirtyy viivaa heti! Mitä hittoa..
Meillä yritystä reilut 2vuotta, mahtuu varhaista km, kun myös keskeytyneitä, pisin raskaus eteni vk 12 kun keskeytyi, se oli kamalaa ja traumaattista
Pari kertaa nähty pienet sikiöt sydämen sykkeineen ja sit se toivo on valunut pöntöstä alas.
Vähän varpaillaan tässä mennään päivä kerrallaan. Enkä tahdo asiaa vielä sisäistää.
Hoidot olisi alkanut parin kk päästä, toivon että tämä menisi nyt hyvin loppuun asti
Mulle tämä olisi 3. Miehelle esikoinen

@Eimy En olisi huolissaan, noi digit ei oo niin tarkkoja. Yhden muistan joka ei koskaan saamu 3+ mutta on jo tainnut synnyttääkin vauvan tai ainakin on loppumetreillä. Ymmärrän toki huolestumisen mutta yritä säkin ottaa päivä kerrallaan
joo siis mä seurasin tuota haaveilijoiden riemua!!! Ihan mahtavaa!! Odotinkin et liityt seuraan, tervetuloa myös fb, jos et oo vielä liittynyt <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Moi!
Täälllä yksi arka huhtikuinen 2022. Takana kaksi keskenmenoa vuoden sisään niin kamalasti en uskalla vielä juhlia. Entuudestaan kaksi lasta. Kiinnostaisi FB ryhmä!


Moikka!
Tällaista ketjua ei vielä taida olla.

Löytyykö muita kellä LA huhtikuussa?

Ite plussattu 9 DPO, nyt rv 4+0.
Oireita löytyy jo, esim.
erilaiset tuntemukset alavatsalla (tullut epäiltyä jo kaikkea kohdunulkoisesta alkaen ennen kun luin keltarauhasen toiminnasta),
äkkinälkä ja sitä seuraava huono olo,
hormonihirmuilu.

Toistaiseksi silti kuitenkin nautin noista fyysisistä oireista, jotta tuntee että jotain siellä vatsassa oikeasti tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Olisipa
Tein tänää dpo 13 näin hyvät viivat, eilen yllätyin ku päätin vaa ykskaks et testaanpa negan pois alta mut sit alkoki piirtyy viivaa heti! Mitä hittoa..
Meillä yritystä reilut 2vuotta, mahtuu varhaista km, kun myös keskeytyneitä, pisin raskaus eteni vk 12 kun keskeytyi, se oli kamalaa ja traumaattista
Pari kertaa nähty pienet sikiöt sydämen sykkeineen ja sit se toivo on valunut pöntöstä alas.
Vähän varpaillaan tässä mennään päivä kerrallaan. Enkä tahdo asiaa vielä sisäistää.
Hoidot olisi alkanut parin kk päästä, toivon että tämä menisi nyt hyvin loppuun asti
Mulle tämä olisi 3. Miehelle esikoinen

@Eimy En olisi huolissaan, noi digit ei oo niin tarkkoja. Yhden muistan joka ei koskaan saamu 3+ mutta on jo tainnut synnyttääkin vauvan tai ainakin on loppumetreillä. Ymmärrän toki huolestumisen mutta yritä säkin ottaa päivä kerrallaan
Paljon onnea matkaan ja tervetuloa! Olen taustaillut melkein pari vuotta haaveilijoissa, niin tarinasi on tuttu.

Samat toivotukset tietysti muillekin. Kovin vähäoireista on täälläkin, mutta pakko kai luottaa, että kaikki on kunnossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Paljon onnea matkaan ja tervetuloa! Olen taustaillut melkein pari vuotta haaveilijoissa, niin tarinasi on tuttu.

Samat toivotukset tietysti muillekin. Kovin vähäoireista on täälläkin, mutta pakko kai luottaa, että kaikki on kunnossa.
Kiitos :)
Kuinka pitkällä oot? Joillainhan ei oo oireita ollenkaan ja silti kaikki hyvin :D
Vähän jo pelottaa oireet, mulla tosi kovat pahoinvoinnit keskenmenneistä kuin myös onnistuneista raskauksista. Alkaa usein jo siinä vk 5-6. Käytännössä oon ollu ekat 3-6kk täysin poissa pelistä. Mutta kaikki otetaan vastaan kunhan ei tarvis turhaan taas kärsiä...

Muoks. Tänään vasta 3+5 (ja eilen jo selkeät viivat )ihmettelen edellee viivojen vahvuutta mut kaitpa sekin on normaalia:D oon ehkä vaa tottunu tuijottelee niit epämääräsiä haamuja!
 
Heippa! Ihanaa nähdä täällä muitakin juuri plussanneita :)
Täällä 28v nainen Tuusulasta ja 4+3 meneillään, oireina nyt jo lievää pahoinvointia, puristavaa tunnetta alavatsan molemmin puolin, väsymystä, hikoilua...
Nyt jo tosiaan alkaa pahoinvointi selvästi nostaa päätään, saa nähdä miten sujuu uuteen työpaikkaan siirtyminen ensi viikolla :D Uusi työnantaja ei myöskään tiedä raskaudestani ja hiukan hermostuttaa miten tähän uutiseen suhtautuu.
Tällä hetkellä päällimmäisenä on tietysti huoli alkiosta, että pysyykö kyydissä. Vielä en ole antanut itselleni lupaa innostua tästä raskaudesta. Varhaisultraan haluan ehdottomasti mennä että sais vähän mielenrauhaa sen myötä. Muilla samanlaisia fiiliksiä?
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Ihanaa nähdä täällä muitakin juuri plussanneita
Täällä 28v nainen Tuusulasta ja 4+3 meneillään, oireina nyt jo lievää pahoinvointia, puristavaa tunnetta alavatsan molemmin puolin, väsymystä, hikoilua...
Nyt jo tosiaan alkaa pahoinvointi selvästi nostaa päätään, saa nähdä miten sujuu uuteen työpaikkaan siirtyminen ensi viikolla Uusi työnantaja ei myöskään tiedä raskaudestani ja hiukan hermostuttaa miten tähän uutiseen suhtautuu.
Tällä hetkellä päällimmäisenä on tietysti huoli alkiosta, että pysyykö kyydissä. Vielä en ole antanut itselleni lupaa innostua tästä raskaudesta. Muilla samanlaisia fiiliksiä?
EIhän sun tarvii työnantajalle kertoa? :D
Tai mä en ainakaan kertoisi.
Täällä oireina, hikoilu, hengästyminen, paineen tunne mahassa, alavatsan jomottelut/nippailut, unettomuus, paha olo.
Yritän keksiä tekemistä jotta unohtaisin koko raskauden, ja olis kiva jos vois pikakelata 2kk eteenpäin. Vasta nt ultran jälkeen saan antaa itselleni vähän innostua ennen sitä pidettävä jalat maassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maija1004
EIhän sun tarvii työnantajalle kertoa?
Tai mä en ainakaan kertoisi.
Täällä oireina, hikoilu, hengästyminen, paineen tunne mahassa, alavatsan jomottelut/nippailut, unettomuus, paha olo.
Yritän keksiä tekemistä jotta unohtaisin koko raskauden, ja olis kiva jos vois pikakelata 2kk eteenpäin. Vasta nt ultran jälkeen saan antaa itselleni vähän innostua ennen sitä pidettävä jalat maassa.
Niinpä, en tosiaan aiokaan kertoa ennenkuin on ihan pakko. Silti koeaika kun on 6kk niin asia paljastunee väkisinkin ennen sitä :D
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
Ai että, tajusin just et oon tällee 5+3 kehittänyt näköjään uuden oireen! Motivaationpuute ihan kaikkea kohtaan!
Tekis mieli vaan mennä peiton alle makaamaan ja olla siellä. :D
Normisti tällasina päivinä saan itteni motivoitua esim. piristävällä lenkillä tai herkuilla tai jollain muulla kivalla, mutta nyt ei edes herkkuja tee mieli vähääkään. Hassu tunne kun ei kuitenkaan nukkuminenkaan kiinnosta. :unsure:

Onks muille tuttu fiilis vai onks tää joku mun iha oma juttu? :ROFLMAO:
 
Ai että, tajusin just et oon tällee 5+3 kehittänyt näköjään uuden oireen! Motivaationpuute ihan kaikkea kohtaan!
Tekis mieli vaan mennä peiton alle makaamaan ja olla siellä.
Normisti tällasina päivinä saan itteni motivoitua esim. piristävällä lenkillä tai herkuilla tai jollain muulla kivalla, mutta nyt ei edes herkkuja tee mieli vähääkään. Hassu tunne kun ei kuitenkaan nukkuminenkaan kiinnosta.

Onks muille tuttu fiilis vai onks tää joku mun iha oma juttu?
No kieltämättä ei tän kuumuuden tunteen ja hengästyneisyuden kanssa olis motivaatiota oikein mihinkään :D
Lisäksi mulla tänään ensimmäistä kertaa oireena sellainen paha maku suussa, vähän kuin kuumeisena on yleensä.
Oon huomannut nyt että heti tulee pahoinvointia kun vatsa tyhjenee, tuntuu että täytyy syödä useammin mutta ei liikaa kerralla.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Olisipa
Kiitos
Kuinka pitkällä oot? Joillainhan ei oo oireita ollenkaan ja silti kaikki hyvin
Vähän jo pelottaa oireet, mulla tosi kovat pahoinvoinnit keskenmenneistä kuin myös onnistuneista raskauksista. Alkaa usein jo siinä vk 5-6. Käytännössä oon ollu ekat 3-6kk täysin poissa pelistä. Mutta kaikki otetaan vastaan kunhan ei tarvis turhaan taas kärsiä...

Muoks. Tänään vasta 3+5 (ja eilen jo selkeät viivat )ihmettelen edellee viivojen vahvuutta mut kaitpa sekin on normaalia oon ehkä vaa tottunu tuijottelee niit epämääräsiä haamuja!
Mulla tänään 6+2 ja testasinkin ekan kerran vasta 4+4, niin heti oli vahva viiva. Olisin halunnut vähän seurata vahvistumista mutta eipä oikein onnistunut . Yks digikin jäi jemmaan, kun jo ekaan tuli 3+. No, toivottavasti jääkin tarpeettomaksi.

En kyllä kans kaipaa suuremmin pahoinvointia, varsinkin, kun loma loppuu kohta. Sen oon muuten nyt huomannut, että hetkittäin erittyy sylkeä tosi paljon, mikä mulla yleensä tapahtuu ennen oksentamista. Onneks on jäänyt toistaiseksi siihen.

Toivottavasti pääsisit nyt helpommalla oireiden suhteen ja saisit silti parhaan palkinnon.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Pahoitteluni etten ehtinyt purkaa noita pyyntöjä fb liittymisestä eilisen jälkeen! Niitä voi laittaa myös @3mpppu lle

ja mukaan ehtii varmasti myöhemminkin, saa rauhassa odotella :) laitetaan tänne tietoa, kun ryhmä alkaa tulla täyteen ettei jää sen takia ulkopuolelle, että haluaa vielä varmistella.
 
Toivottavasti kaikki saadaan hyviä uutisia:love:

Mä taas epäilen et oisko tuol masus useampi, mul on tosi rankat olot jo nyt, oksensin ekan kerran jo 3+1 (?) :D ja sit ne mun vahvat viivat:geek:
Tää väsymys on myös todella lamaavaa, ja syödä pitää parin tunnin välein tai tulee ällö olo :censored::sick:
Ja huom. Tänään 4+0 :unsure::LOL:
 
Täällä varhaisultra viikon päästä, 7+2. Huui!

Surkuttelin viikon kestänyttä oireettomuutta. No nyt on kaiken muun lisäksi useampi päivä oksennettu yötä päivää ja väsymys on kova. Tulevat yövuorot vähän jännittää. Onko muita kolmivuoroa tekeviä?
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy ja Alinna86
vierailija
Täällä varhaisultra viikon päästä, 7+2. Huui!

Surkuttelin viikon kestänyttä oireettomuutta. No nyt on kaiken muun lisäksi useampi päivä oksennettu yötä päivää ja väsymys on kova. Tulevat yövuorot vähän jännittää. Onko muita kolmivuoroa tekeviä?
Täällä yrittäjä, 6+6 ja ruoka ei ole pysynyt sisällä tiistaista lähtien. Töitä ei pysty tekemään, kun päivä menee halatessa pönttöä. Sain sitten neuvoja ostaa yhtä pahoinvointilääkettä, ainakin se auttoi hetkeksi. Jännittää töiden puolesta, että miten tämä menee.

Onko muilla todella vahvaa pahoinvointia ja oksentelua? Väsymys täällä kova - menen nukkumaan seitsemältä ja herään kolmelta yöllä.
 
Täällä yrittäjä, 6+6 ja ruoka ei ole pysynyt sisällä tiistaista lähtien. Töitä ei pysty tekemään, kun päivä menee halatessa pönttöä. Sain sitten neuvoja ostaa yhtä pahoinvointilääkettä, ainakin se auttoi hetkeksi. Jännittää töiden puolesta, että miten tämä menee.

Onko muilla todella vahvaa pahoinvointia ja oksentelua? Väsymys täällä kova - menen nukkumaan seitsemältä ja herään kolmelta yöllä.
Tsemppiä pahoinvointeihin!
Aamuisin ällö olo, mutta veikkaanpa että perässä tullaan halailemaan pönttöä :D
Tänään 4+2 ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Maija1004
Timpe33455
Hei vaan! Täälläkin varovaisen toivekkaana odotetaan vauvaa ensi vuodelle! Nyt viime viikot on mietityttänyt kovasti se, että en ehtinyt saada koronarokotetta ennen plussaa. Nyt mietityttää, uskallanko ottaa sen vai en! Miten muut, oletteko ottaneet tai aiotteko ottaa raskauden aikana?
 
Hei vaan! Täälläkin varovaisen toivekkaana odotetaan vauvaa ensi vuodelle! Nyt viime viikot on mietityttänyt kovasti se, että en ehtinyt saada koronarokotetta ennen plussaa. Nyt mietityttää, uskallanko ottaa sen vai en! Miten muut, oletteko ottaneet tai aiotteko ottaa raskauden aikana?
Onnea! :)
En ota, raskaana ollessa ei suositella muutenkaan mitään ylimääräistä eikä piikistä ole riittävää tutkimustietoa niin en uskalla. Ennemmin oon varovainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Maija1004

Yhteistyössä