Huhtikuiset 2022

Moikka,
Mulla LA 25.4., ekassa ultrassa viime to näkyi vauveli! Täällä on tosi hiljaista, mainitsiko joku tuolla haaveissa vauva 2022 ryhmässä, että ois joku yhteinen ryhmä la 2022 täällä kaksplussassa (kun täällä on niin hiljaista)? En vaan löydä sitä...
Ite en haluis Faceen...
Mulla 14.10. nt, jännittää!!!
Laskettuaika 2022 ryhmä löytyy.

Mä käyn täällä vielä, on kirjoittaminen vaan jäänyt.

Kerroin raskaudesta vanhemmilleni nyt viikonloppuna kun olivat meillä käymässä, miehen äiti tietää myös. Yleisemmin ajateltiin kertoa rakenneultran jälkeen. Maha on tässä viikon aikana selvästi ilmestynyt esiin, vaikkakin ulkopuolisen silmin näyttää varmaan lähinnä siltä että olen vaan lihonnut. Pahoinvointi ja väsymys vaivaa edelleen. Viikkoja tänään 14+1.
 
Täällä ilmoittautuu myös huhtikuinen! Kolmas lapsi olisi meille tulossa. La 3.4. joten tänään viikkoja jo 14+2. Olo alkaa olla normaali alun pahoinvoinnin jälkeen, viikot 6-10 oli aika hirveitä. Suljettuun fb-ryhmään haluaisin kovasti kun aiemmissakin raskauksissa kuulunut sellaiseen ja on tosi kiva kun on tiiviimpi porukka kenen kanssa vaihtaa ajatuksia. Heräsin vaan vähän myöhään tähän juttuun mutta jospa vielä pääsisi mukaan :unsure:
 
Täällä ilmoittautuu myös huhtikuinen! Kolmas lapsi olisi meille tulossa. La 3.4. joten tänään viikkoja jo 14+2. Olo alkaa olla normaali alun pahoinvoinnin jälkeen, viikot 6-10 oli aika hirveitä. Suljettuun fb-ryhmään haluaisin kovasti kun aiemmissakin raskauksissa kuulunut sellaiseen ja on tosi kiva kun on tiiviimpi porukka kenen kanssa vaihtaa ajatuksia. Heräsin vaan vähän myöhään tähän juttuun mutta jospa vielä pääsisi mukaan
Ainakin lupailtiin tulla varoittaa jos ryhmä alkaa täyttyä. Itsekin haluisin sinne mutta kukaan ei ole vielä vastannut. Ehkä eivät niin aktiivisesti käy enään täällä palstalla mutta toivotaan että vielä päästään sinne :)
@3mpppu ollut paikalla viimeksi kait viikko sitten:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: 3mpppu ja Tunafishu
Täällä ilmoittautuu myös huhtikuinen! Kolmas lapsi olisi meille tulossa. La 3.4. joten tänään viikkoja jo 14+2. Olo alkaa olla normaali alun pahoinvoinnin jälkeen, viikot 6-10 oli aika hirveitä. Suljettuun fb-ryhmään haluaisin kovasti kun aiemmissakin raskauksissa kuulunut sellaiseen ja on tosi kiva kun on tiiviimpi porukka kenen kanssa vaihtaa ajatuksia. Heräsin vaan vähän myöhään tähän juttuun mutta jospa vielä pääsisi mukaan
Tervetuloa! Meillä onkin sama laskettuaika ja meille odotellaan myös kolmatta :giggle:
 
Ainakin lupailtiin tulla varoittaa jos ryhmä alkaa täyttyä. Itsekin haluisin sinne mutta kukaan ei ole vielä vastannut. Ehkä eivät niin aktiivisesti käy enään täällä palstalla mutta toivotaan että vielä päästään sinne
@3mpppu ollut paikalla viimeksi kait viikko sitten

Moikka! Vielä mahtuu :) Laitatko Alinna86 mulle yvllä sun nimi ja mistä tunnistaa facessa, niin pistän kaveripyyntöä 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
vierailija
Laskettuaika 2022 ryhmä löytyy.

Mä käyn täällä vielä, on kirjoittaminen vaan jäänyt.

Kerroin raskaudesta vanhemmilleni nyt viikonloppuna kun olivat meillä käymässä, miehen äiti tietää myös. Yleisemmin ajateltiin kertoa rakenneultran jälkeen. Maha on tässä viikon aikana selvästi ilmestynyt esiin, vaikkakin ulkopuolisen silmin näyttää varmaan lähinnä siltä että olen vaan lihonnut. Pahoinvointi ja väsymys vaivaa edelleen. Viikkoja tänään 14+1.
Onnea sulle ja tsemppiä oloihin!
Mulla 12.rv menossa ja myös kunnon kessi jo, mulla joka raskaudessa pompsahtanut maha heti alussa esiin (ainakin omaan silmään), haastavaa jemmailla töissä ja muualla. Mä kerroin myös lähipiirille heti alussa, että saa tukea heti jos tulee km (edellinen päättyi keskenmenoon 10.rv). Nyt pelottaa kovasti, mutta ei voi kun toivoa ja yrittää elää päivä kerrallaan, olla onnellinen jokaisesta päivästä kun saa olla raskaana!
Voisko joku laittaa linkin tuohon kaksplussan la 2022 ryhmään, mä en jostain syystä löydä sitä itse mistään?
 
  • Tykkää
Reactions: Aneliina
vierailija
Onnea sulle ja tsemppiä oloihin!
Mulla 12.rv menossa ja myös kunnon kessi jo, mulla joka raskaudessa pompsahtanut maha heti alussa esiin (ainakin omaan silmään), haastavaa jemmailla töissä ja muualla. Mä kerroin myös lähipiirille heti alussa, että saa tukea heti jos tulee km (edellinen päättyi keskenmenoon 10.rv). Nyt pelottaa kovasti, mutta ei voi kun toivoa ja yrittää elää päivä kerrallaan, olla onnellinen jokaisesta päivästä kun saa olla raskaana!
Voisko joku laittaa linkin tuohon kaksplussan la 2022 ryhmään, mä en jostain syystä löydä sitä itse mistään?
Ei kun nyt löytyikin, ei tarvitse laittaa linkkiä!
 

Yhteistyössä