Hei! Täällä kans yksi hengästynyt puuskuttaja. Hengästyy ihan pienestä rappujen kävelystä ja jopa kevyestä kodin järjestelystä. Myös vatsantoiminta hidastanut. Viikonloppuna olin ihan tuskainen kun olin niin kovalla. Ei kiva!! Syödessä tuntuu että kaikki jää tohon ylävatsalle kovaksi klöntiksi ja sitten tulee huono tai/ja närästystä. Vessassa pissalla oon saanut juosta mm. Viime yönä 3krt.
Maanantaina käytiin nt-ultrassa ja kaikki näytti olevan niinkuin pitääkin. Siellä pikkuinen köllötteli ja kun vähän heräteltiin alkoi hurjat bileet.
Ihana ja helpottava tunne nyt. Mulle sanottiin että rakko pitää olla tyhjä, samoin rakenne ultrassa myös rakko tyhjänä. Meidän sairaanhoitopiirissä aina tehdään näillä viikoilla alakautta, kun saadaan sillä lailla kuulemma parempaa kuvaa. Hyvä fiilis jäi ultrasta ja mukava kätilö oli sen tekemässä.
Kävin viikko sitten sokerirasituksessa ja neuvolasta tuli heti soitto kun tulokset tuli, että sokeriseuranta aloitettava. Piirun verran oli pari arvoa korkealla.
Ultran jälkeen tänään kerrottiin lopuille lähisukulaisille ja lapsille, jotka ottivat uutisen ilolla vastaan. Nuorempi tytär 8v. meni aivan onnesta sekaisin. Sanoi tyskastuneena että miksi vasta nyt kerroitte??
Esikoistytär 12v. otti uutisen iloisesti ja huumorilla vastaan. Sanoi vaan ettei tule kestämään kyllä toista pikkusiskoa, että olis kuulemma paree olla sitten poika.
Sanoin ettei saa sitten pettyä jos ei toteudukaan.
Nyt alkoi pitkästä aikaan (pariin viikkoon) yövuorot, 1/3 menossa. Saa nähdä kuinka pitkään jaksan näitä tehdä kun viime yö meni tosi katkonaisella unella ja päivälläkin vain pikku päikkärit, kun oli se ultra.
Tsemppiä ja jaksamista kaikille.
T. Hopeful84 rv 12+6