Mulla on myös olo parantunut viime päivinä, vaikkei se nyt kovin huono ole missään vaiheessa ollutkaan. Nälkä on taas sellaista normaalia eikä yököttävää. Yksi mulla kyllä on, mistä en vain selviä, se on vihersalaatti.
Ehdin aina unohtaa sen ja otan jossain lounaspaikassa salaattia todetakseni, että se itse salaatti on aivan oksettavaa.
Kummallista!
Mä olen kertonut kahdelle kaverille ja entisessä työpaikassa työkavereille. Mies on kertonut kolmelle läheiselle kaverilleen, joilla kaikilla on itselläänkin lapsia. Jos ultrassa tiistaina on kaikki hyvin, niin kerrotaan varmaan muillekin.
Omille vanhemmilleni ajattelin kertoa niin, että pyydän äitiä neulomaan vauvalle tossut. Hän on siis tehnyt minulle sukat, joita en ole vielä hakenut, niin vien samalla mallikuvan että teepä seuraavaksi tällaiset.
Meillä tulee kuukauden päästä 10 v yhdessäoloa takana, voi olla että silloin jonkun imelän siirappisen vuosipäiväpäivityksen lomaan Facebookiin voisi ujuttaa vähän muitakin uutisia. Aion tehdä sen kuvalla, mulla on jo Pinterestissä salainen kansio täynnä inspiskuvia.
Mitenkäs te muut, onko joku suunnitellut paljastusta jotenkin erityisesti?
Korallikala 13+1