Hei vaan kaikille pitkästä aikaa :wave:
En oo aikoihin eksynyt tänne lukemaan enkä pahemmin kirjoittelemaankaan mitään. Mullakin äitiysloma loppusuoralla ja jään kodinhoidontuelle ainakin näillä näkymin huhtikuun alkuun saakka. Silloin olisi tarkoitus palata takaisin töihin. Saas nyt nähdä et miten käy, kun kuulin puskaradion kautta talon sisällä vapautuvasta paremmasta pestistä ja silloin työt tarviis aloittaa jo ehkä maaliskuun alusta... Vaikka olis kyllä liian hyvää ollakseen totta jos sen duunin onnistuisin nappaamaan... :ashamed:
Meillä tyttö ei vieläkään vierasta ketään. Joulupukinkin sylissä viihtyi hyvin jouluna, mutta hetken siinä istuttuaan pyysi mun syliin - taisi sittenkin olla hieman pelottava heppu
Kävin jo kuukausi sitten jättämässä päiväkotihakemuksen ja hämmästelemässä läheisen päiväkodin rauhallista tunnelmaa. Jotenkin mä kuvittelin että siellä olisi hirveä vilinä ja vilske =) Olen käyttänyt säännöllisesti viikottain kotiimme tulevaa lastenhoitajaa ja luulen että tyttö on siinäkin oppinut olemaan vierastamatta
Meidän tytöllä on jo 6 hammasta ja hän oppi tässä pari päivää sitten kiipeämään ihan itse meidän sänkyyn
Nykyään neiti konttaa joka paikkaan mun perässäni ja repii housunlahkeesta + nousee mua vasten seisomaan. Kylpyhuone on ehdoton suosikki asunnossa ja vessaharjalla olis niiiiiiin kiva leikkiä että mun piti nostaa se ylös piiloon :headwall:
Meihin iski muuten sitkeä flunssa ja mietinkin et
onko kellään vinkkiä rään poistamiseen? Meillä on tuo apteekista ostettu nenäfrida, mutta neiti huutaa kuin palosireeni aina kun käytän sitä. Olen yrittänyt vähän irrottaa räkää suolatipalla, mutta aina vain huudetaan kun joudun imemään räkää pois
Tulee itselleen jotenkin niin karmiva olo et eikö oikeasti ole mitään hellävaraisempaa keinoa...? Tyttö joutui syömään Zithromax-kuurin tuohon tautiin viime viikon alussa, mutta tuntuu vieläkin olevan tosi tukkoinen :/
Tuli nyt oikein kunnolla omaa napaa, mutta näin siinä aina käy kun ei ole aikoihin palstaillut :snotty: Täytyy jatkossa pysyä tiukemmin mukana jos vaikka oppisi jotain uutta
Mukavaa viikonloppua kaikille! :flower: