RouvaP vr:n sivuilta voit suoraan katsoa lipun hinnan, näyttäis olevan normaali hinta, yhteensuuntaan 34?, mut jos sulla on jotain "etuja" niin pääset tietty halvemmalla.
Dooris ihanaa kun olet järjestänyt tapaamista. Mulle käy oikein hyvin tuo aika ja maksut on ok. Mikäli vaan nyt pääsen paikalle
, yritän kovasti järjestää että pääsen. Käsikin toimii jo siinä mielessä, että pärjää jotenkuten pojan kanssa. Hei, muistatko kuka se oli joka pyysi laittaa yksärinä tapaamisesta....hitsi, mä en kyllä muista yhtään. Ja pahoitteluni kissasi takia :hug:
Siis onko täällä hillitön määrä jo plussanneita
mä en enää muista ketä mä onnittelin viimeeksi, mut onnea nyt kaikille tasapuolisesti :flower: Mullakin välillä tulee vauvakuume, mut sit taas se häviää, mut en mä kyllä haluis et tää lapsiluku yhteen jää. Mun töihin paluu siirtyi vielä kuukaudella, lääkäri oli sitä mieltä, että käsi jumpataan kuntoon, ennen kuin mennään töihin
No ei sinne nyt niin hillitön ikävä ollutkaan
Ja nyt vielä kun pystyn pojan kanssa olemaan jotenkuten, niin haen aina hänet pois päiväkodista puolilta päivin, ihanaa viettää sitten laatuaikaa pikkuisen kanssa :heart: aamupäivällä käyn fysioterapiassa ja jumppaamassa kättä, hidasta hommaa.....mutta kyllä se tästä.
Meidän 1-vuotismitat 74cm ja 9,3kg, pipoa en muista. Mutta ei mikään jättäiläinen meidän mies. Vähänkö olisi kiva nähdä Dooriksen
väinö (ethän loukkaannu, en millään pahalla, mutta nuo mitat tuntuvat vain niin hurjilta, kun oma poika menee keskikäyrän alapuolella)
Meillä juhlitaan huomenna 1-vuotissynttäreitä. Jännittää....tein ehkä tai siis TEIN elämäni hienoimman kakun, vähänkö olen ylpeä itsestäni. Koristelu on vielä kesken, mutta tein harjoitusversion ja se on ihan hieno ja onnistui, joten uskon että huominenkin kakku onnistuu B) Nyt lähden koisimaan, että jaksan edes jotain huomenna..
Palataan.
*Hysteerinen*