Jos mun ystävä menis naimisiin ja olis tuo tilanne niin ei mulla kävis mielessäkään olla menemättä ja jotenkin mulle se olis myös ihan itsestäänselvää että vauva menisi hoitoon mummille silloin. En ymmärrä miksi se ei kävisi jos vauva siis syö pullosta ja hoitaja on tuttu ja osaa hoitaa vauvaa Jotkut (kuten minä ) antaa vauvan olla hoidossa pari kertaa kuussakin mummilassa yötä (en näe järkeä herättää vauvaa jos on jo mummilla nukahtanut kun vaikka tulemme leffasta tms ) ja toiset (esim. yksi kaverini) ei ole vielä antanut lastaan yhdeksikään yöksi hoitoon vaikka lapsi on jo melkein 2v.Alkuperäinen kirjoittaja Laylah:Mulla on täällä kova pähkäily menossa. Auttakaa hyvät kanssa-mammat. Meillä on ystäväpariskunnan häät ihan syyskuun lopussa noin 200km päässä. Ollaan jo hotellit varattu kahdeksi yöksi ja Onnille pinnis yms. Nyt olen kuitenkin ruvennut miettimään, että jätettäisikö Onni kotiin mummin kanssa. Vihkimimen on siviilimallia, luki että hääpaikan lähellä (ulkona?), paikasta ei muuta tietoa kuin se, että tulee vain kylmä vesi. Tämä laittoi mut miettimään, että millaistahan siellä muuten on ja tuleeko siitä ihan hirveetä Onnille. Sitä paitsi tuo meidän poitsu ei ole mikään automatkustaja, joten se matkakin arveluttaa. Voisinko olla erossa yhden yön (lyhennettäisi siis silloin tietty reissua) ja kumpi vaihtoehto Onnille parempi. Kaikenlaiset mielipiteet tervetulleita :wave:
Laylah ja :heart: Onni (unilla) 4kk 1pv edelleen
Eli ihan miltä itsestä tuntuu niin kannattaa tehdä =) Jos susta tuntuu että pystyt nauttimaan häistä vaikkei vauva ole vieressä niin lähtekää miehen kanssa.jos tuntuu että kokoajan hätäilisit onko kaikki vauvalla hyvin etkä voisi nauttia juhlasta niin kannattaa ottaa vauva mukaan Meillä pitkät automatkat ovat aika kauheita vauvalle ja hän ihan varmasti mieluummin leikkii mummin kanssa kuin itkee autossa..
Terveisin Mamacita- ja vauva 5kk