Nyt olis neuvot kalliit tarpeen!
Kirjoittelinki jo tonne ihka etusivulle jo kyselyy mut laitan tännekin ku oon täällä ihan H-moilasena =(
Meillä Neiti saanut nyt kolmena päivänä maisteltavakseen perunaa ja se häntä kovin oksennuttaa.. Hän maiskuttaa ruokaa, kakovin ilmein ja ruan mennessä kurkkua kohti alkaa kauhea kakominen ja lopuski oksentaminen =( Johtuuko tämä vaan siitä että on uutta, vaiko ruoka liian karheaa (keitettyä perunaa hyvin muussattuna korvikkeen kera) vaiko eikö "osaa" syödä? vaiko eikö tykkää perunasta. Nimittäin nämä päivät iltapäiväpäikkärien jälkeen saanut sitten taas lusikallisen maistaa mangoa ja se uponnut ihan hyvin.. siitäkin kyllä tulee epäileviä ilmeitä ja hiukan yökkää mut menny alas kuitenki.
Onko muiden vauvoilla ollu havaittavissa kakomista?
Meillä on nyt viikon ajan saatu iltapullona maissi tai peruna-porkkanavelliä myös.
Nyt kaikki antamaan mulle vinkkejä mitä kannattais tehdä. neuvolaan soitin, mutta sieltä eivät vastanneet =(
Muuten täällä kaikki hienosti, tyttö on super kiltti ja nauravainen. Tänään oli aivan milleistä kiinni etteikö kääntynyt selältä mahalleen. Tavallaan kääntyki, mutku käsi jäi kokonaan mahan alle niin en hyväksynyt suoritusta ==) Täällä siis tuijotellaan päivät pitkät olympialaisia
Velli ei oo tuottanut tulosta yöheräämisiin, mut kerta mä jaksan sitä nousta imettämään sen 3krt niin mitäpä tuosta vielä sitten tressiä ottamaan...
Tuli postista n. 700kpl valokuvia, pikku urakka laitettavana albumiin.
Tänneki ilmestynyt ihania kuvia lapsosista. Mä en edelleenkään osaa liittää tuota kuvaa suoraan tähän sivulle, aijaa.comin kautta kylläkin.
Nyt siis kuvien laittoon.
Mukavat viikonloput!
minä ja nella 4kk 3pv