Meillä poika on huomattavasti ahneempi kiinteille kuin isoveljensä. Isoveljelle riitti aikoinaan kerralla rkl sosetta ja sekin kerran päivässä kunnes piti kasvun takia lisätä määrää ja kertoja. Tyytyi siihen eikä vaatinutkaan lisää. Tämä pikkuveli taas on jo ennen soseiden aloitusta pitänyt ruoka-aikaan sellaiset huudot että rauhallisesta ruokailusta ei tietoakaan. Nyt kun on saanut soseita niin ahnaasti syö kaiken minkä saa. Ollaan annettu syödä sen verran kuin syö. Rintakin kelpaa ruoan päälle toisin kuin veljellään.
Onneksi ei enää syödä päivällä tunnin välein. Kerkeää toinenkin saada huomiota ja jospa pian lakkaisi äidin repiminen. Yöllä on vielä vaihtelevasti syöty 1-2 kertaa, viime yönä kerran. Ennen kiinteiden lisäystä meillä alettiin kyllä syödä jopa 3 kertaa yön aikana.
Minä olen ajatellut että meillä joutaa tuttipullot hävittää pois kun ei ne herralle kelpaa. Juo nokksmukista silloin kun tarvis.
Onneksi ei enää syödä päivällä tunnin välein. Kerkeää toinenkin saada huomiota ja jospa pian lakkaisi äidin repiminen. Yöllä on vielä vaihtelevasti syöty 1-2 kertaa, viime yönä kerran. Ennen kiinteiden lisäystä meillä alettiin kyllä syödä jopa 3 kertaa yön aikana.
Minä olen ajatellut että meillä joutaa tuttipullot hävittää pois kun ei ne herralle kelpaa. Juo nokksmukista silloin kun tarvis.