Jos kanssa yrittäisi raapustaa tähän muutaman rivin....Lukemassa mäkin käyn joka päivä mutta tää kirjottaminen jää.
Meillä on molemmat lapset nyt
kipeenä. Ajattelinkin jo että miksei tuo esikko tuo päiväkodista mitään tautia. Nyt sitten toi. Esikko on 38.5 asten kuumeessa, oksentaa ja Aleksi on muuten vaan niin tukossa ja niin yskäinen. Onneks sille ei ainakaan vielä oo tullu kuumetta eikä mitään oksennusjuttuja.
Mutta on ollu tosi rankkaa kun molemmat on kipeenä ja mies ollu pois niin että tullu kotiin vasta klo 20 |O
Viime yönä herättiin klo 3 eikä juuri sen jälkeen saatu nukuttua. Miehellä olis ollu jotkut työpaikan kekkerit tänään mutta ei nyt jaksakaan mennä :kieh:
No hyi minua :saint:
Meillä on
soseissa siis menossa bataatti, maissi, kesäkurpitsa, luumu ja nyt päärynä kokeilussa. Unet huonontu päivällä päärynän alottamisen jälkeen ja muutenkin tuo poika on ollu tosi pahalla tuulella. Pelkästään sylissä kelpaa olla. Voi olla tuosta flunssastakin, jos se oli tuloillaan. Täytyy seurata. Tässä on tuntosarvet vähän koholla kun esikoisella oli niitä allergioita ja päärynä oli yks niistä. Noissa kaupan hedelmäsoseissa ei vaan oikein oo paljoo vaihtoehtoja kun useimmissa purkeissa on montaa hedelmää sekotettuna. Sellasia en ala antaa vielä, kun/jos tulee jotain allergiaoiretta niin ei tiedä mistä tulee. Kokeilen ensin noita missä on vaan yhtä hedelmää.
Mä oon antanu soseita 2 kertaa päivässä,
koskahan niitä voi antaa useammin? Ehkä sitten kun aloittaa puuron? Riisin kokeilen viljoista varmaan tuossa 5 kk:n ikäisenä.
Aleksi ei oo löytäny jalkojaan vielä. Eikä se viihdy lattialla muutenkaan. Eikä sitterissä. Eikä missään. Paitsi siis sylissä. Toivottavasti joku ohimenevä kausi.
Aleksi
vierastaa mummia, ei muita B)
En tiedä tekeekö silmälasit sen, mutta alkaa aina huutaa kun näkee mummin. Muille vielä naureskellaan kovasti ja menee vieraiden syliinkin.
Mulla on
talveksi 74 cm travallen haalari ja kaverilta saan vielä 80 cm reiman. Toi Travalle ei oo mikään pehmee, täytyy katsoo miten se toimii vaunuissa makaavalla. Töppöset ja tumput saan kans lainaksi, toppahatun taidan ostaa ihan omaksi. Ehkä.
Mulla on sen verran hyvä tuuri että kaverilla on huhtikuussa syntynyt poika kans, nyt jo yli 2-vuotias ja saan sitten niiltä vaatteita lainaksi. Mä taas annan omat tyttöjen vaatteet niille kun heille syntyy tyttö. Säästää edes vähän rahaa....(ja voi tuhlata sen johonkin omaan turhuuteen
)
Ja töihin meen sitten kun mies pakottaa
Eli oon suunnitellu olevani kotona syksyyn 2010.
Nyt pitää mennä hoitamaan sairaita.