Heips pitkästä aikaa!
Oon käyny lueskelemassa juttuja, mut en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa itse mitään.
Nytkin vaan tökerösti laitan meiän kuulumisia, sen enempää kommentoimatta jutun aiheita :ashamed:
Veeti kääntyi perjantaina (1.8) ekan kerran selältä mahalleen. Sen jälkeen ei ole selällään juuri viihtynyt, vaan kiepsahtaa aina ympäri kun lattialle laittaa
Kova tuntuu olevan yritys lähteä liikeelle. Navan ympäri on pyörinyt toistaiseksi.
Kovasti kaluaa nyrkkiään kuin hampaita olis tulossa. "Puree" myös nänniä usein |O
Yöt menee kivasti. Poika nukahtaa 21-23 yöunille. Jossain välissä aamuyöstä ottaa vähän huikkaa ja jatkaa sit uniaan 9-10 asti. Meillähän poika nukkuu vieressä, niin yölliset ruokailut ei häiritse kenenkään unta. Tissi suuhun ja takas unten maille
Muutenkin on ihanaa, kun pieni nukkuu kainalossa
Meillä on lapsiluku täynnä, joten nautin tästä viimeisestä vauva-ajasta niin kuin vaan voin.
Ainiin, piti vielä kertoa kuinka tyhmä olin toissapäivänä.. Lähdin kaikkien kolmen lapsen kanssa kaupoille. Kaikki meni ihan kivasti, käytiin vaateostoksilla ja ruokakaupassa. Matkalla parkkihalliin silmiini osui muistutus parkkikiekon käytöstä. Siinä vaiheessa tuli mieleen, etten ollut muistanut sitä laittaa. Ja tietysti parkkipirkko oli käynyt laittamassa ikkunaan 35e "pikavoiton" ( Elämäni ensimmäinen sakko ) :headwall:
No ketutuksen siivittämänä tultiin kotiin ja sitten tajusin, etten ollu muistanut käyttää -25% alennuskuponkeja, olis siinäkin säästänyt noin 8e :headwall:
Ja vielä illalla mies kyseli reissusta ja tajusin, etten ollut laittanut esikoista (6v) korokeistuimelle vaan pelkästään turvavöihin :ashamed:
Kirosin tyhmää päätäni ja totesin, että parempi varmaan pysyä neljän seinän sisällä, kunnes aivotoiminta on jokseenkin normaalia :snotty:
En sentään ketään lapsista hukannut matkalla..