Pikainen tervehdys, vaikka nukkumassa pitäisi jo olla - yritetään vähän rytmiä kääntää.
Känkkis, :hug: vielä sulle ja ystävällesi! Voimia kovasti. Samoin Joannalle, uskotaan, että lopullinen diagnoosi on toivotunlainen.
Uusille ja uusvanhoille tervetuloa!
Aaron nukkui tänään tosi vähän ja lyhyitä pätkiä päivällä, joten oli ajoittain aika kiukkuinen, tuntui ettei mikään välillä auttanut. Rinnalle sammahteli, mutta kun mulla ois ollut tekemistä ja yritin siitä siirrellä petiin niin ei kun joka ainoa kerta heräili saman tien. :/ Lopulta nyt sitten nukahti yöunille tunti sitten kiukuttuaan oikein massiivisesti. Mielessä käy, voisiko Aaronillakin pukata hampaita, kun Athenakin kirjoitti tyttönsä kiukunneen siitä. Täytyy tarkistaa aamulla. Hyvin on kyllä yöllä nukkunut.
Esikoisen pitkän imetyksenkin takia suhde imettämiseen on ollut syynissä itselläni muutamaan kertaan, mutta kaipa mulla noin kaiken kaikkiaan on siihen melko neutraali suhde. Olen hyvin ylpeä siitä, että lapsi saa ravintonsa musta, ei mistään muualta (ja tämä oma kokemus, ei tarkoitettu millään tavalla moittimaan niitä, jotka eivät imetä ), mutta se tulee jotenkin niin luonnostaan, etten oikein osaa ajatella tuntevani mitään sen kummempaa äitiin liikaa sidoksissa olemista tms. Olen muutenkin siellä missä vauva. Toki välillä käy mielessä, että saattaisi olla kiva käydä pari tuntia jossain muualla, vaikka leffassa, mutta ennen kuin nyt tuollaista tulee eteen, tarkistetaan huoliiko pullosta ja jos ei niin ollaan sitten menemättä. Mulla vaan ei ole nyt mitään suurta tarvetta olla kauan erossa vauvasta, mieluummin sitten niin, että mies tai joku muu on mun apuna ja pitää sylissä Aaronia silloin kun ei juuri ole tarvetta syöttää. Itse imettämisestä, onhan se mukava pitää lasta siinä lähellä, että siinä mielessä kai siitä nauttii. Mutta enpä ole juurikaan tullut ajatelleeksi asiaa. Aaronia haluaisin täysimettää sen 6 kk, mutta toisaalta jos pukliminen alkaa risoa, tilannetta saattaisi ehkä korjata kiinteiden aloittaminen aikaisemmin. Mutta enpä usko, että niitä kuitenkaan rupean antamaan ennen tuota puolta vuotta, on siihen sen verran vähän aikaa joka tapauksessa.
No nyt petiin :wave:
T. Kalenteri ja pojat Antto 2 v 9 kk ja Aaron reilut 3 1/2 kk =)