huomenta kaikille tasapuolisesti vaan.. :wave:
toivottavasti
RouvaPannunen on lähtenyt edes nätille sairaalaan. kuulostaa aika hurjalle tuo että olet reippaasti auki ja kivuttomia supistuksia tulee..
mä olisin juoksemassa sillä tiedolla jo synnärille
itse kanssa aukesin 3 senttiin kivuttomasti.
tsemppiä vaan sinne :hug:
angel taisi kysyä vauvan pukemisesta.
me ollaan parina päivänä oltu ulkona vauvan kanssa ja mä olen laittanut bodyn, puolipotkarit, sukat (ne siis päällä muutenkin kotona), tumput, villasukat, myssyn, flesepuvun ja ohuen puuvailla hatun myssyn päälle.
sitten vauva makuupussiin ja pehmeään kantokassiin.
meillä ollut niin sopivasti vaatetta, on lämmin kun tulee sisälle mutta ei hikinen.
ja täällä pk-seudulla asutaan ja lämmintä ollut varmaan +8 - +10 astetta.
autoon olen laittanut samat sisävaatteet ja fleesepuvun. ja olen laittanut ohuen peiton vauvan päälle siihen vielä.
nää on ikuisuus kysymyksiä kyllä
vauva ja vaunun liikkuminen siihen en osaa antaa vnkkiä kyllä.
meillä esikko nukkui ihan vauvasta lähtien 3-4h unia ulkona liikkui vaunut tai ei.
kuopus ei nukkunut vaunuissa, ei edes kun ne liikkui
:kieh:
ja tämä uusin tulokas nukkuu kyllä samalla tavalla kuin esikko.
kokeile ensi kerralla ilman lenkkeilyä laittaa pieni nukkumaan vaunuihin, siis ihan vaan päiväunille niihin.
jospa tunnin lenkki oli liikaa ja olikin jo nälkä tms *arvuuttelee*
sitten omaa napaa tai vauvan lähinnä :heart:
eilen oli ihana päivä, tuo pikku enkeli nukkui hyvin koko päivän, söi ja pällisteli välillä tyytyväisenä.
ei tullut ilta huutoa mitä kauhulla odotin. ja sekös oli ihanaa, olin selvästi itsekin paljon paremmalla tuulella. tyttö kävi yöunille klo 22.30.
heräsin klo 3 aikaan yöllä ja tyttö vaan nukkui. annoin nukkua vaikka tissit tuntuivat kovilta. sitten heräsin paniikissa 5 aikaan ja nousin ylös katsomaan hengittääkö toinen edes..
juu
kyllä vain.
sitten oli pakko herättää toinen syömään kun tuntui että tissit vetää mut kattoo kohti
mutta siis: onko normaalia että vauva nukkuu melkein 7 tuntia putkeen?
nukkuuko muilla?
mun olisi pitänyt varmaan syöttää silloin 3 aikaan jo mutta ajattelin että nukutaan kerrankin kun saadaan :ashamed:
kaikesta sitä itseään soimaa :/
esikoinen jäi tänään kotiin. silä silmätulehdus. kivaa :|
se on sitten seuraavaksi nuoremmalla veljellä tai vauvalla.
sanoin kyllä että pysyy vauvasta kaukana tänään ainakin.
soitin eilen neuvolaan ja se kädetön neuvolan täti oli edelleen niin kädetön. ihan sapettaa mennä sinne perjantaina.
meillä niin pieni tuo neuvola (3 tätiä) etä en kehtaa vaihtaa terkkaa. kun se yksi niistä 3 on kanssa outo.
eli ainoastaan yksi vaikuttaa erittäin ihanalta. ja uskon että onkin..
sanokaa etten kehtaa vaihtaa :ashamed:
eipä tänne kai muuta.
nimeä ollaan yritetty pyöritellä ja melkein valmiita ollaan..
mutta, voisin kohta mennä vähän hätyyttelemään tyttöä kun ruokailusta aikaa jo 3h ja toinen tissi on tyhjentämättä yön jäljiltä.
pitäisi vissiin rintapumppua hommata tähän helpotukseen :xmas:
onko muilla rintapumppu käytössä ja mihin tarkoitukseen?
tissien tyhentämiseen/helpotukseen vai ihan pumppaatte sillä varastoon tai käyttöön?
mukavaa keskiviikko päivää.
toivotaan että saadaan vauvauutisia.
(siitä tulikin mieleen että työkaverini jolla oli 2 viikkoa mun jälkeen laskettu sai eilen tytön. joten ei meidän tytöille sitten tullut kuin 6 päivää eroa)
:heart:
t. pulttis ja tyttö tänään illalla 7vrk :heart: