Huomenta!
Jostain syystä vähän huonosti oon ehtinyt täällä kirjoittelemaan
Lukenut oon kyllä silloin tällöin, kuten niin tyypillistä... Nyt kuitenkin suht ok yö takana, kiitos kengurupussin, jonka avulla syötetyn pojan saa nukkuvana takaisin petiin (kiitos vielä
PikkuNöpönen ostovinkistä ja huhuu, mitäs kuuluu? :wave: ) - meillähän ollut ongelmana se, että poika havahtuu sänkyyn nostettaessa ja rupeaa siinä ähisemään. Onkin rauhallinen kaveri, sillä esikoinen mielestäni rupesi yleensä suoraan parkumaan ilman ennakoivia ähinöitä, jos vaikka nälkä oli tai muu harmin aihe. Tämä sen sijaan tiedottaa hyvissä ajoin. Ehkä kysymys on siitä, että nyt noita parkumista ennakoivia merkkejä osaa tulkita paremmin ja reagoi niihin nopeammin.
Kun poika syntyi, oli mielestäni tosi paljon esikoisen näköinen. Nyt taas on ihan omannäköisensä, mistähän tuokin johtuu. :heart:
Kiva oli kuulla
Pinaatista. Mä jo ehdin ajatella, että mahdettiinkohan olla samaan aikaan sairaalassa, kun mulla meni niin reilusti yli lasketun. Sähän olit tulossa Hyvinkäälle, vaikka ehkäpä tilanne on nyt muuttunut. Ikävä kuulla, että ero tuli, tsemppiä kovasti :hug:
Vishy, miten voi olla, että sun tyttö on jo kohta kuukauden
Siksi tuntuu hurjalta, kun meillä oli sama la ja mun poika on nyt 8 päivää vasta. Vaan näinhän se menee, kun toinen syntyy ennen ja toinen jälkeen la:n.
Onkohan tässä tullut onniteltavia sitten viime kirjoittaman? Alan mennä jo aivan sekaisin, keitä olen jo onnitellut vauvasta :ashamed:
Onnea kuitenkin jakautuneille! :flower: =)
Täällä mökkiytyminen helpottaa vähän, on puistoiltu yms. Kauniit ilmat toki auttavat. Ehkä hormonitkaan eivät ole ihan niin kamalat enää, kun näyttäisi suurin maidonnousu menneen ohi. Eilen rupesi hiukan helpottamaan sen kanssa, ja tänään on vielä parempi (silti jouduin yöllä pumppaamaan). =)
Painoasioita katselin taas. Voi kun nautin siitä, että maha alkaa hävitä! =) Ennen synnytystä painoin 70 kg, tänä aamuna 60,8. Paino on laskenut ehkä semmoisen reilun puolen kilon päivävauhtia kotiutumisen jälkeen (silloin noin 65), vaikka syöty on. Pudottamista vielä on kyllä, lähtöpainohan oli alle 50, vaikkakin saa joku kilo jäädä. Näitä pieniä iloja tämä rauhallinen paluu omaan kroppaan...
Aha, käsky käy, joten palaillaan, tsemppiä kärvistelijöille, yövalvojille jne.! =)
T. Kalenteri ja pikkuveli-Paapau 8 vrk :heart: