Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Nuppu76: Tuhannesti onnea!! Mahtava juttu, nauti täysin rinnoin ja ole syystä onnellinen!

placebo: Pidän peukkuja pystyssä, että kyydissä olis sissi ja säikyttelee nyt sinua vain tahallaan :)

Olen laskuista sekaisin, joten lähetän kaikille tasapuolisesti nyt tällä kertaa hoidoissa epäonnistuneille superhalaukset :hug: :hug: :hug: !!! Kyllä se nyytti vielä sieltä kaikille tulee, pakko tulla, uskokaa pois!

ON: Itsellä mieli vaihtelee, joka toinen pv voisin lyödä jopa veikkaa, että nyt tämä hoito onnistuu, on vaikka minkälaisia tuntemuksia, mutta sitten taas tuntuu, ettei tästä varmaan taaskaan mitään tule. Hirvittää ajatus ensi viikosta, jos ne iki-ihanat kuukautiset sieltä taas tulevat, niin onpas kiva juhannus, huh...Antaisin mitä vain, että tämä ns. "päätöshoito" nyt vihdoin onnistuisi eikä tarvitsisi lopettaa tätä pitkää kulkua tyhjään syliin.
 
Ei tullut lasta meillekään tästä hoista. Nyt on mieli musta ja epätoivo valtaa taas mielen. Niin kuin aina menkkojen alettua. Saadaanko me ikinä sitä lasta. Syksyllä Pas vaikkakin tällä hetkellä luotto siihenkin on aika alhaalla. Mutta ei kai tässä muu auta kun alkaa katsomaan eteenpäin ja tulevaisuuteen.

Sylintäydeltä onnea kaikille plussanneille ja voimia jatkoon muille. Nähdään varmaan taas syksyn pinossa.
 
Sanat eivät riitä neganneita lohduttamaan...

~ ~ ~ ~ ~ ~
Onni, kerro minulle,
jos tulet, mistä minä
sinut tunnen?
Onko sinulla ruusu korvan takana?
Silmissä kolme valtamerta, huulilla
kuuden kevään linnut ja naurulle tuoksuvat tuulet?
Onni, jos minä nukun, herätä minut,
ravistele tyhjäksi minun surujeni pähkinäpuu.
Onni, kun se saapuu se kantaa suurta säkkiä
sylissään.
Siihen se minun murheeni kätkee kaikki,
virran vietäväksi heittää.

- Tommy Tabermann

~ ~ ~ ~ ~ ~
 
soja ja Huurre isot lohdutushalaukset teille, vaikka tiedän ettei se autakaan. Suru pitää surra, voimia sen kanssa jaksamiseen.

nupulle ja toivotaan plasebon haamun vahvistumista.

ON: Onneksi on ollut ohjelmaa tällä viikolla, ei ole niin ennättänyt laskeskella päiviä. Just kotiuduttiin, huomenna sais tehdä testin. Siitä alkaa sitten joko luvan kanssa sureminen tai varovainen toiveikkuus.
 
Näinhän tässä sitten taas kävi, tänään testi negaa ja tuhruvuoto senkun vaan yltyy :'(
Kai mä olin tähän jo niin orientoitunut, että itkuakaan ei enää tule. Olo on lamaantunut ja tuntuu, että elämässä ei ole mitään sisältöä.

Stressit on nyt stressattu ja pitäs keksiä jotakin muuta ajateltavaa. Hoidoissa alkaa nyt tauko, päästään seuraavaan vasta marraskuun puolivälissä, kun pakkaseenkaan ei jäänyt mitään... On tää vaan niin epäreilua tämä elämä!

Suurensuuret onnitteluhalit plussanneille, teillä on oikeus iloita asiasta ja kertoa se myös täällä :)!!! Se antaa meille toivoa!

Lohdutushalit "kohtalotovereilleni", eiköhän se aurinko vielä meillekin paista B) !

Mä jään nyt taustaileen tänne ja palailen syksyllä uudestaan! VOIMIA ja Auringonlämmittävää kesää kaikille!
 
Maima, plasebo ja eevi-antero, jaksamista teille :flower: Kesätauon jälkeen sitten uuteen nousuun. Ihan varmasti se teilläkin vielä onnistuu, älkää vielä luovuttako :hug:
Plasebo, miten on haamun kanssa käynyt? toivotaan parasta!
ON, en oikein osaa väistyä takavasemmalle tästä pinosta plussan jälkeen. Taustailen ja seurailen koska loput saa plussan! Hyvää kesää kaikille ja jaksamista hoitojen ja odottelun kanssa.
:wave:
 
Eipä sinne pakkaseen ollutkaan mitään jäänyt! Olen tosi ihmeissäni :eek: Miten kaksi pari korvia voi kuulla niin väärin, kun pitkään juteltiin lääkärin kanssa ennen siirtoa, että kaksi siirretään, yksi priima 8-soluinen ja yksi alkio, joka ei kestä pakastusta ja yksi 8-soluinen menee pakkaseen. Tänään selvisi, että meille olikin siirretty 2 8-soluista, yksi priima ja yksi, joka ei olisi kestänyt pakastusta. Kolmas ei olisi kestänyt pakastusta sekään ja oli heitetty pois. Mies epäili, että olisivat mokanneet solulabrassa, mutta mistä sen voisi tietää. Ollaan täysin klinikan armoilla.. :ashamed: Jokin moka kommunikoinnissa ainakin, mutta ei auta. Tilanne on nyt tämä. Ei odota meitä sitten PAS elokuussa, vaan uusi hoito. Onnistumistodennäköisyys meidän kohdalla ehkä peräti 10-15%.

Maimalle lohtuhali ja onnea syksyn PASsiin. :heart:

Nasu :hug:

Jännityksellä odotan plasebon haamun vahvistumista.

karatin ja MarNei vielä piinailevat täällä, mutta Veikka taitaa olla tuolla kesäpinossa(?).
 
soja, kyllä tämä oli viimeinen yritys ainakin omilla munasoluilla. Harkinnassa on, lähdetäänkö yrittämään lahjasoluilla. Mun munasoluilla ei kannata yrittää, kun ongelmia on sekä niiden tuottamisessa että laadussa.

Täällä on pahimmasta päästy yli, tai tällä hetkellä tuntuu siltä. Olotila on tosi epävakaa, itku saattaa tulla kesken lenkin. Tänään kuitenkin jaksoin käydä olemassa sosiaalinenkin, työn takana se oli, mutta kuitenkin. Etukäteen ei huvittanut ja pelottikin, mutta hyvin selvisin. Ja nyt ajattelen, että mielummin näin, että raskaus ei edes alkanut, kuin että olisi tullut sitten keskenmeno.
 
[/url][color=Green3]


Piinailut ja testailut ovat tältä porukalta takana. Edessä onnellista odotusta, uusi hoitojakso tai pohtimista, miten tästä eteenpäin. Voimia ja hyvää kesää kaikille!


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF
Zin: 1.ja 2. IVF:n välissä (luomu :) )
NPG: 3.ICSI
Firefox: 2.IVF:n 2.PAS
Nuppu76: 2.IVF



Haamun saaneet: :eek:




Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF
Dream 73:3.ICSI
Plamsu75: 1.IVF
tiki-71: 2. IVF
dreamer78: 1.ICSI
Sannuli-81: 2.IVF
Kristiina76: 4.IVF
Jannika07: 2.IVF
Amelie80: 1.IVF
Electra: 3.ICSI
soja: 3.IVF:n PAS
Huurre-80: 2.ICSI
shenda81: 1.IVF
eevi-antero: 1.IVF
Maima: 1.IVF
Nasu1981: 2.ICSI
karatin: 3. IVF
plasebo: 2.ICSI
 

Yhteistyössä