Huomenta ja johan nyt, uusia plussia taas tullut, hienoa! Tervetuloa
Hölömö ja
Niksuliini.
Äitipeikko, jaksamista oloihin, jotka kuulostaisivat olevan sulla vielä kertaluokkaa hassummat kuin mulla. :hug: Mullakin on kyllä tuota pahoinvointia, mutta en ole oksentanut, ja mulle on itse asiassa aamut helpompia, iltaa kohti vasta alkaa olla jatkuva etomus, johon ei syöminenkään paljon auta. Hyvin samantyyppistä kuin esikoisesta. En osaa tuosta magnesiumista sanoa, miten on. Jos tiedät valmisteen nimen, voit googlettaa sen tarkat käyttöohjeet, tai sitten teratologinen tietokeskus voi auttaa puhelimitse.
Itse olen miettinyt vähän rautaa, kun en nyt ole varma, uskallanko ottaa edes Multitabsin raskausvitamiineja, kun niissä on rautaa mukana... :ashamed: Ei kai siinä mitään pitäis olla, onhan ne rautamäärät kuitenkin noissa ihan eri kuin varsinaisissa rautatableteissa. Periaatteessahan vasta 12 viikon jälkeen sais ottaa rautaa ymmärtääkseni, mutta mulla on tuo hb tupannut olemaan huononpuoleinen, ja palelusta ym. heikotuksesta huolimatta tää raskaus on tehnyt saman.
Huominen ultra jännittää edelleen älyttömästi, vaikka en nyt siitä unia nähnytkään. Mielessä käy kaikki mahdollisuudet, jotka voi olla pielessä. Toisaalta huojentavaa saada selvyys tämän hetken tilanteesta nyt. Luin tuolla yhtä ketjua, jossa oli diagnosoitu tuulimuna vasta np-ultrassa, ja se tuntuis musta liian rankalta paikalta nyt, kun tätä lasta on niin kauan toivottukin. Ei mulla ole mitään oloa mihinkään suuntaan, mutta ei ollut esikoisestakaan. Menin sinne np-ultraan jännittyneenä, ilman mitään erityistä tunnetta siitä, onko ketään kyydissä vai ei. Meinaan, kun jotkuthan aavistelee, että kaikki on tai ei ole kunnossa, mä en luota vaistoihini tuollaisissa asioissa tai oikeammin tuollaiset tuntemukset vaihtelee tai puuttuu kokonaan.
Olo on ollut ihan vetämätön viimeisimmät päivät. Maanantaina retkotin keittiön lattialla, kun piti ruokaa laittamani, ja ystävä joutui hommiin. Nyt pitäis touhuta pojan kanssa, mutta annan Maisa-hiiren hoitaa kasvatustyön. :ashamed: No, tuolla kuuluukin ukkostavan, joten ulos ei voisi mennäkään.
Jakselkaahan ja hyviä huonoja oloja, kuten ystäväni osuvasti toivotti! =)