Huomenta!
Tervetuloa ja onnea
pollelle! Mäkin oisin alun perin toivonut pientä ikäeroa lapsille, mutta näin nyt kävi, että tulee sellaiset 2 v 5 kk, ja toisaalta hyvä näinkin. Puolensa ja puolensa, mutta kyllä selviät.
Nasuliini: Tuo linkki on tosi pitkä, ja mullakin meni hetki, ennen kuin sain sen toimimaan. Siinä alhaalla on sellainen valinta, josta voi ottaa joko lyhyen tai pitkän osoitteen. En tiedä, mikä virka tuolla on, mutta lyhyt näyttäisi toimivan paremmin. Lisäksi siitä pitäis copy-pasteta vain osa: katkaise siitä kohtaa, missä lukee "babycount=1", ja katso, että alkaa "http".
Elviira, joo, meillä naamiaiset on jokakesäinen perinne, ja tällä kertaa oli teemana metsä. Kivaa koota kavereita yhteen vaikka vain kerran vuodessa, vanhat tutut tapaavat ja uusiakin ystävyyssuhteita syntyy. =) Nyt oli laitettu meidän piha "metsäksi": mies vähän karsi rehottavia vaahteroita ja tökki puskia tuohon keskelle pihaa, ja laitettiin telttaa ja nuotiota ja sellaista. Olin neitoperhonen, mulla oli samana päivänä kartongista tekemäni siivet, joista tuli aika hauskat mutta järkyttävän epäkäytännölliset, vaikka muuten mulla olikin hyvin normaalit vaatteet, mustat housut ja paita. Antto oli hiiri, ja Janne (mies) yritti olla puu, mutta asu vähän epäonnistui, koska se ei näyttänyt puulta ja oli lisäksi hankala ja vaarallinenkin. Hän meinasi pukeutua Ikean lasten vieteritunneliin ja nitoi hattuun villiviinin oksia.
Ainoa vaan, että hän oli nuotio- ja ruokavastaava, ja tekokuituisessa tuskin kävelemisen mahdollistavassa puvussa siitä ei olisi tullut kuin roihu, joten hän oli lopulta ilman pukua.
Ja mä sitten kyllä kerroin vieraille, että toista odotetaan. Tai niille, joille mies ei ehtinyt kertoa ensin
Ok, moni varmaan ihmettelee meidän meininkiä, mutta teki mieli kertoa. Yksi vieras sanoi, että en näytä niin lommoposkiselta kuin joskus aiemmin.
Muuten kukaan ei rohjennut kommentoida.
Niin muuten
Elviira ja
Mussu, mulla ollut samaa rinnan puristusta tai hengitysvaikeutta tms. Iltaisin, kun makaan sängyssä selälläni ja olen just nukahtamassa. Asennon vaihto auttaa mulla, mutta olen kyllä nuo pari kertaa ihmetellytkin, mistä johtuu. Ehkäpä sitten tästä salamatkustajasta. =)
Jaahas, poika tuolla touhuaa omiaan, ei kun hätiin. :wave: Mukavaa viikkoa!