Terve taas
ja
Anrille tervetuloa! Yksi pillittäjä täälläkin mutta syystä: itku tuli, kun luin enkelipojastasi :hug:
Olipa kiva lukea, että
Tilsun pikkuisen syke löytyi! Nyt vain ilomielin moikkaamaan tulokasta huomisen ultraan!
Pillittämisestä vielä, välillä itku meinaa tulla herkästi mitä erikoisimmista syistä, mutta ihmettelen, että sellaiset tilanteet kuin ultrat ja sydänäänten kuuntelu tänään eivät saa millään tavalla tunteenomaisesti reagoimaan.
Malttamaton, samassa veneessä ollaan varmaan kaikki, kyllä tässä sen verran on hormonitoiminta tavallisesta poikkeavassa tilassa. =) Tsemppiä sulle siihen huomiseen ultraan, toivottavasti sen jälkeen helpottaa murehtiminen, vaikka muu kyynelehtiminen jatkuisikin
:hug:
Mulla oli siis tänään neuvola, ja sydänääniä tietysti kuunneltiin: jotain 150 ne olivat ja mulla huojentunut olo. Mä kun en vähään aikaan ole ollut varma, tunnenko sittenkään mitään liikkeitä, tunsin selvästi, että pieni vasara potki doppleria =) :heart: Terveydenhoitajakin kuuli sen sillä härvelillä. Antto kuunteli Paapauta tuolin jalkopäähän kivunneena. =)
Mulla alkaa nyt sitten rautakuuri, koska hb oli laskenut 111:een. Lisäksi joudun maksa- ja sappikokeeseen labraan, koska tulin maininneeksi, että mulla on jalkapohjissa ollut kutinaa, jollaista oli kyllä Anttoakin odottaessa (silloin kokeen tulos normaali). Syyttäisin periaatteessa atooppista ihoa, mutta toisaalta mulla ei ole tuota ollut muulloin kuin raskaana ollessani mielestäni. :| Niin ja painoa oli taas tullut, edelliseen neuvolaan nähden 2 kg
Kova on keskikehonrakennustahti täällä, ehkä muunkin kehon.
Hammaslääkärissä kävin myös, ei siellä mitään akuuttia vikaa näkynyt :ashamed: Hyvä toki niin. Värjäytymää on, ja muutaman vähän oikuttelevan kohdan takia sain neuvon ottaa yhteyttä hammaslääkäriin sitten, kun on vauva on syntynyt ja sen ikäinen, että voin hetkeksi hänet jättää hoitoon, niin otetaan röntgenit, kun edellisistä on niin pitkä aika. Nyt ei raskauden takia mielellään oteta, eikä ilmeisesti ole mitenkään välttämätöntä tarvettakaan luultavimmin.
Huonot olot tuntuvat viime päivinä helpottaneen, mutta huomaan kyllä, että kolmelta se hiipii: kurkkuun sellainen omituinen olo. Kaikki mentholia sisältävät xylitol-tuotteet vain voimistaa sitä kurkun tunnetta, joka kovasti etomista muistuttaa. Tämä on kuitenkin ollut jotakuinkin kestettävissä viime aikoina.
Vointeja!
T. Kalenteri ja Paapau 13 + 4