Topi69 & malttamaton täälläkin yksi pillittäjä. Koko ajan itku silmässä niin, ettei meinaa hommista tulla mitään. :'( Ja oikeasti kaiken pitäisi olla ihan kunnossa, mutta silti vain koko ajan itkettää. Olen kyllä aiemminkin ollut kova itkemään, mutta yleensä siihen on tarvittu jokin syy, kuten surullinen elokuva tms. Mutta nyt syyt ovat paljon pienempiä, ja esim. vauvakirjoja en voi lukea kyynelehtimättä. Pitää juoda paljon vettä, että jaksaa itkua tuottaa.
Mutta sitten vähän muutakin asiaa. Toissa päivänä kerrottiin miehen perheelle uutisesta (taas itkee) ja kaikki olivat tosi iloisia. Iltaan mennessä asiasta tiesi ilmeisesti jo koko miehen puolen suku, sillä niin tehokas juorukellosysteemi niillä on. Ensi viikolla vasta kerrotaan minun perheelleni, kun ei niitä sitä ennen nähdä.
Ja eilen oli ensimmäinen neuvolakäynti. Täti (vaikka olikin melko nuori) oli oikein mukava ja harmittaa, kun muutto näyttäisi olevan käsillä ja sen vuoksi joutuu heti neuvolaa vaihtamaan. Sydänäänet kuuluivat hyvin (180 jälleen) ja kaikki muukin oli kunnossa. Mutta menin sitten iltapäivällä pöljyyksissäni juomaan väinönputkiteetä ja tuli ihan kauhea pelko, kun löysin netistä, että väinönputkea on joskus käytetty ei-toivotun raskauden keskeyttämiseen. Onneksi en juonut kuin puoli kuppia, mutta silti! Neuvolalääkäri parin viikon päästä.
Tsemppiä kaikille! On se jännää, että vaikka samassa kuussa on meillä LA:t niin silti on niin isot erot viikoissa, kun on noita alkukuun synnyttäjiä ja loppukuun synnyttäjiä. Kateellisena täällä perässä tullaan.
Mutta tänään on mulla 10+0 eli eikös nyt olla jätetty alkiovaihe taakse ja mahassa on nyt sikiö!!!