Pikaista parenemista migreenin ja flunssan kourissa painiville! :hug:
Painonnoususta, mun paino on noussut kotipuntarin mukaan 2-3 kg, vaikka tuntuu, että sitä olisi tullut enemmänkin..Huomenna on neuvola, siellä sitten saan nähdä mitä parempi vaaka sanoo... :| Täällä näyttää olevan kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka joutuvat syömään jatkuvasti ja niitä, joille ei ruoka vieläkään oikein maistu! Itse kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään, söisin koko ajan... :ashamed: Erityisesti suolaista, ihan mitä vain suolaista. Sokerinenkin menee kyllä, jos sitä on...kaikki menee!! :ashamed: Saas nähdä mitä neuvolatäti sanoo huomenna....
Te puhutte lääkärikäynneistä, montako kertaa olette jo käyneet lääkärin luona? Mulle neuvolantäti sanoi, että mä en tarvi lääkäriä tässä alussa, koska kävin yksityisellä ihan alussa, jossa raskaus todettiinkin...Mutta, mä olin silloin muistaakseni raskausviikolla 6, olis se nyt kiva, jos lääkäri tutkis mut nyt kun olen vähän pidemmällä...Mun mielestä mulle kuuluu lääkärin vastaanotto, vaikka kävinkin yksityisellä,,,eikö? Epäreilua, jos ei.
Voikun odotan jo äitiyslomaa...Niin kovasti haluaisin pois täältä jo. Ilmapiiriä huonontaa mun ihan p*ska pomo, joka ei oo sanonu mulle sanaakaan sen jälkeen kun ilmoitin olevani raskaana. Tosi kiva pomo mulla, jee!