Hei taas, mäkin täällä pitkästä aikaa...
Laitanpa tähän taas itselleni muistiin tuon tickerin. Onpa pitkät koivet tuolla vauvalla, jotenkin suhtaudun epäilevästi tuollaiseen varsaan
Että onko kuinkakin totuudenmukainen. Eikä naamakaan näytä yhtään multa eikä Jannelta. =)
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Kalenteri&year=2008&month=4&day=4&babycount=1
Tervetuloa
uusille minunkin puolestani!
Mulla on vähentynyt öinen vessaramppaus ja muutenkin sellainen olo, että ollaankohan tässä nyt raskaana sittenkään. Toivottavasti kaikki on hyvin silti! Ei siis ällötys ole kokonaan mennyt pois, mutta kuitenkin oirehdinta on lieventynyt vähän ja kuitenkin liikkeiden tunteminen aika vähäistä, enkä ihan satavarma ole, milloin on liikettä ja milloin omaa masun möyrintää. En nyt sitä doppleria kuitenkaan tilaa, kun säikkyisin kamalasti, ellen osaisikaan sitä käyttää tai muuten en saisi ääniä kuulumaan.
Mitäs muuta, isojapa masuja teillä oli noissa kuvissa
Ja
äitipeikko, kylläpäs ovatkin hienot haalarit! Voi miten kivat väritkin. Mä en kyllä saa alkaneeksi mitään käsitöitä. Mulla on tuolla rästissäkin muutamia juttuja, mitä olen veljelle luvannut, ei helpoimmasta päästä tosiaankaan, enkä oikein meinaa päästä puusta pitkään niiden kanssa. :ashamed:
Me mennään pojan kanssa tänään kirjaston satutunnille. =) Eipä olla käyty aikaisemmin, joten tosi kivaa! Ja mies on kipeänä ja ehdotti helppoa päivällistä, tilattiin pitsaa.
Tämmöiset pienet ilot täältä omanapaisesti, oloja ja illanjatkoja itse kullekin,
t. Kalenteri ja Paapau 15 + 4