Huhhuh, onneks mun mies ei juo!

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Kamalia juttuja joittenkin miehet tekee kännissä. En jaksaisi hetkeäkään juopon kanssa. Nyt juhannuksena korostuu kuinka kiitollinen olen miehelle kun hän ei juo (taisi tosin juoda yhden lonkeron juhannusaattona mutta kännissä ei ole ollut vuosiin)

Onko muillakin miehiä jotka ei juo?
 
vierass
Mun mies ei juo enää. Mikä on ihan hyvä, kun toi on tosi rasittava kännissä :D Ei se ikinä ole mitään pahaa tehnyt kännissä ja joi ennenkin joku 2-3 kertaa vuodessa, mutta oikeesti se oli rasittava...
 
"vieras"
Munkaan mies ei juo. Ei ole muuta syytä, kuin ettei kiinnosta. Ei ole hänelle koskaan alkoholi maistunut kummemmin. Nyt en ole nähnyt häntä kännissä ainakaan 7 vuoteen.
 
mun
mies ei ole absolutisti, mutta känniääliötä ei tarrte koskaan katsella, eli saattaa juoda pari saunakaljaa tai satunnaisesti viskin, mutta humalaan ei. Muutenkin ihana mies<3
 
"myy"
Meillä mies juo korkeintaan joskus yhden saunakaljan ja kerran vuodessa vetäsee enemmän,mutta silloin ovat erämökillä ukkojen kans juhlistamassa seur.päivänä alkavaa linnunpyyntiä.
 
Kurjenkello harmaana
Täällä myös! Tosin, jos jois, niin ei olis mun mies! Tai sais toki joskus, mutta kun ei sitä kiinnosta. Saunaoluet juo, ja joskus muulloinkin, tölkillisen. Pahimmillaan olen meidän 8,5 vuoden yhdessäoloaikana nähnyt tuon peräti kaksi olutta juovan saman vuorokauden aikana! No, enhän mäkään juo...kuin joskus oluen (tänä vuonna jo 1,5) tai tilkan sherryä (edellisestä kerrasta toki muutama vuosi) tai vähän viiniä, kaksi vuotta sitten juhannuksena viimeksi.
Olen onnellinen, kun muutenkin tuo on niin ihana! (ja joskus niin ihanan ÄRSYTTÄVÄ, mutta rakas joka tapauksessa)
 
"vieras"
Meillä juodaan alkoholia normaalisti, ei humaltumistarkoituksessa eikä humalaan saakka. Esim. juhannuksena mies joi 3-4 lasia viintä päivän mittaan ja illalla tais juoda yhden konjakin eli 4 cl. Minä join pari lasia viintä ja yhden siiderin. Tuo kun tapahtuu 12 tunnin aikana, niin ei pääse humalaan saakka.
 
viiniä
[QUOTE="vieras";24061709]Meillä juodaan alkoholia normaalisti, ei humaltumistarkoituksessa eikä humalaan saakka. Esim. juhannuksena mies joi 3-4 lasia viintä päivän mittaan ja illalla tais juoda yhden konjakin eli 4 cl. Minä join pari lasia viintä ja yhden siiderin. Tuo kun tapahtuu 12 tunnin aikana, niin ei pääse humalaan saakka.[/QUOTE]

Ai oikeen viintä :LOL:
 
"minä"
Täälläkään ei juoda! Joskus ottaa yhden saunaoluen, mutta siihen jää. Olen äärettömän kiitollinen miehestäni. Ei juo, polta, pelaa. Kaikin puolin muutenkin lottovoitto! <3
 

Yhteistyössä