Ä
äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ihan selvä AUKTORITEETTI-ongelma!
Ai jos saa kuriin omat lapset muttei viittä muuta heidän lisäksi. Jos se on ongelma niin antaa mun mielestä ihan rauhassa olla,ei se ainakaan mun ongelma oo eikä tuu olemaan. Synttäreille ei olisi vaan kellään tuon jälkeen asiaa kuin niillä jotka osaa käyttäytyä ja loput vanhempiensa seurassaMä en todenteolla ole mikään kasvatustieteiden maisteri, vaan äiti ja mulle riittäs että omani saan ruotuun
![]()
No,jos on järjestäny juhlat niin kai on TAJUNNUT et hei,mä olen vastuussa koko lapsilaumasta ja mun pitää saada ne pysymään ruodussa.Jos ei tämä onnistu AIKUISEN omassa kodissa niin kandee katsoo peiliin.